Härkä&Oinas

Onko Toivoa

Olisi mielenkiintoista tietää näistä horoskooppimerkeistä, että kuinka Härkämies ja Oinasnainen sopivat yhteen.Molemmat kun ovat itsepäisiä ja aina oikeassa (omasta mielestään)
olevia merkkejä.
Olisi kiva tietää sellaisilta henkilöiltä , joilla on kokemusta näistä merkeistä.

8

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh,mikä yhdistelmä.

      Kokenut kaikki tietää,ja vaivainen kaikki kokee.Katsele ajoissa elämää eteenpäin!!!

    • Härkä nainen

      Meillä vain merkit toisinpäin. Oinas ja Härkä sopii hyvin yhteen. Kokemusta jo monen vuoden takaa.

      • onnannu

        härkä N oinas M.. kauan yhdessä ja lapsikin tuli. toivotusti. mies petti USEIDEN eri kumppanien kanssa ja lopulta häivyin. seksi oli huonohkoa siinä suhteessa. jälkiviisaana vain sanon, että elämäni suurin virhe! minä härkänä se kiltti, kaiken anteeksiantava jnejne.. mutta mikään ei riittänyt. eikä muuten ollu vika mussa, ei riitä vieläkään hälle uudessa suhteessaan, pettää. ja haikailee minun perään. minä en ees katso päin, ikinä!


      • asfasfas
        onnannu kirjoitti:

        härkä N oinas M.. kauan yhdessä ja lapsikin tuli. toivotusti. mies petti USEIDEN eri kumppanien kanssa ja lopulta häivyin. seksi oli huonohkoa siinä suhteessa. jälkiviisaana vain sanon, että elämäni suurin virhe! minä härkänä se kiltti, kaiken anteeksiantava jnejne.. mutta mikään ei riittänyt. eikä muuten ollu vika mussa, ei riitä vieläkään hälle uudessa suhteessaan, pettää. ja haikailee minun perään. minä en ees katso päin, ikinä!

        Minä itse H nainen ja poikaystäväni O, molemmat on aina muka oikeassa, sarvet ottaa yhteen ei tuu mitään tästä, ollaan oltu jo kohta 2v ja huonolta näyttää!:D


    • naisnäkökulma

      minua ainakin on oinasmiehet jotenki työntäneet luotaan. siis seksi/suhdemielessä. en voisi kuvitellakaan oinasmiestä itselleni.

      härkämies taas on fiksumpi ja jotenkin vaan niin kummallisen samalla aaltopituudella. olen kuullut sanonnan "vain härkä voi ymmärtää härkää" ja luulen että siinä on totuuden hiven.

    • Härkä nainen

      Hyvin tulee onnistumaan, meillä molemmat pyörittävät toistansa pikkurillin ympäri että saa oman tahtonsa perille, ei mitään ongelmia.
      Molemmat tietää säännöt ja jos ei heti saa mitä haluaa niin hetken päästä, kiirettä ei saa pitää missään vaiheessa :) Molemmille on annettava mahdollisuus tottua toisen ajatukseen.

    • pettynyt

      Härkä mies on tosiaan itsepäinen jolla heikko itsetunto, Sen pönkitämiseksi ostaa kaikkea mitä ei välttämättä tarvitse. Rahan käyttö ei mitään tolkkua,ja käy alkossa usein, mutta muistaa pienillä lahjoilla. ja osaa jos haluaa olla huomaavainen jos haluaa osaa hurmata. Flirtailee muiden naisten kanssa on erittäin seksuaalinen.Härkämiesheen tarttuu ja siitä on vaikea irrottautua en tiedä siihen syytä. Minulla jo toinen härkämies.

    • oinas nainen

      me ollaan oltu jo yli 8v. yhessä, niin että kyllä voi onnistua, vaikkakin molemmat ollaan iteppäisiä ja välillä riidelläänkin! :) Anteeksipyytäminen ja anteeksantaminen on tärkeää opetella joka suhteessa.. Joten ei pidä yleistää, että oinaan ja härän välinen suhde ei voisi onnistua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe