Härkä&Oinas

Onko Toivoa

Olisi mielenkiintoista tietää näistä horoskooppimerkeistä, että kuinka Härkämies ja Oinasnainen sopivat yhteen.Molemmat kun ovat itsepäisiä ja aina oikeassa (omasta mielestään)
olevia merkkejä.
Olisi kiva tietää sellaisilta henkilöiltä , joilla on kokemusta näistä merkeistä.

8

1540

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh,mikä yhdistelmä.

Kokenut kaikki tietää,ja vaivainen kaikki kokee.Katsele ajoissa elämää eteenpäin!!!

• Härkä nainen

Meillä vain merkit toisinpäin. Oinas ja Härkä sopii hyvin yhteen. Kokemusta jo monen vuoden takaa.

• onnannu

härkä N oinas M.. kauan yhdessä ja lapsikin tuli. toivotusti. mies petti USEIDEN eri kumppanien kanssa ja lopulta häivyin. seksi oli huonohkoa siinä suhteessa. jälkiviisaana vain sanon, että elämäni suurin virhe! minä härkänä se kiltti, kaiken anteeksiantava jnejne.. mutta mikään ei riittänyt. eikä muuten ollu vika mussa, ei riitä vieläkään hälle uudessa suhteessaan, pettää. ja haikailee minun perään. minä en ees katso päin, ikinä!

• asfasfas
        onnannu kirjoitti:

härkä N oinas M.. kauan yhdessä ja lapsikin tuli. toivotusti. mies petti USEIDEN eri kumppanien kanssa ja lopulta häivyin. seksi oli huonohkoa siinä suhteessa. jälkiviisaana vain sanon, että elämäni suurin virhe! minä härkänä se kiltti, kaiken anteeksiantava jnejne.. mutta mikään ei riittänyt. eikä muuten ollu vika mussa, ei riitä vieläkään hälle uudessa suhteessaan, pettää. ja haikailee minun perään. minä en ees katso päin, ikinä!

Minä itse H nainen ja poikaystäväni O, molemmat on aina muka oikeassa, sarvet ottaa yhteen ei tuu mitään tästä, ollaan oltu jo kohta 2v ja huonolta näyttää!:D

• naisnäkökulma

minua ainakin on oinasmiehet jotenki työntäneet luotaan. siis seksi/suhdemielessä. en voisi kuvitellakaan oinasmiestä itselleni.

härkämies taas on fiksumpi ja jotenkin vaan niin kummallisen samalla aaltopituudella. olen kuullut sanonnan "vain härkä voi ymmärtää härkää" ja luulen että siinä on totuuden hiven.

• Härkä nainen

Hyvin tulee onnistumaan, meillä molemmat pyörittävät toistansa pikkurillin ympäri että saa oman tahtonsa perille, ei mitään ongelmia.
      Molemmat tietää säännöt ja jos ei heti saa mitä haluaa niin hetken päästä, kiirettä ei saa pitää missään vaiheessa :) Molemmille on annettava mahdollisuus tottua toisen ajatukseen.

• pettynyt

Härkä mies on tosiaan itsepäinen jolla heikko itsetunto, Sen pönkitämiseksi ostaa kaikkea mitä ei välttämättä tarvitse. Rahan käyttö ei mitään tolkkua,ja käy alkossa usein, mutta muistaa pienillä lahjoilla. ja osaa jos haluaa olla huomaavainen jos haluaa osaa hurmata. Flirtailee muiden naisten kanssa on erittäin seksuaalinen.Härkämiesheen tarttuu ja siitä on vaikea irrottautua en tiedä siihen syytä. Minulla jo toinen härkämies.

• oinas nainen

me ollaan oltu jo yli 8v. yhessä, niin että kyllä voi onnistua, vaikkakin molemmat ollaan iteppäisiä ja välillä riidelläänkin! :) Anteeksipyytäminen ja anteeksantaminen on tärkeää opetella joka suhteessa.. Joten ei pidä yleistää, että oinaan ja härän välinen suhde ei voisi onnistua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1491
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1216
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      116
      1094
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      861
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      451
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe