Olisi mielenkiintoista tietää näistä horoskooppimerkeistä, että kuinka Härkämies ja Oinasnainen sopivat yhteen.Molemmat kun ovat itsepäisiä ja aina oikeassa (omasta mielestään)
olevia merkkejä.
Olisi kiva tietää sellaisilta henkilöiltä , joilla on kokemusta näistä merkeistä.
Härkä&Oinas
8
1474
Vastaukset
- Huh huh,mikä yhdistelmä.
Kokenut kaikki tietää,ja vaivainen kaikki kokee.Katsele ajoissa elämää eteenpäin!!!
- Härkä nainen
Meillä vain merkit toisinpäin. Oinas ja Härkä sopii hyvin yhteen. Kokemusta jo monen vuoden takaa.
- onnannu
härkä N oinas M.. kauan yhdessä ja lapsikin tuli. toivotusti. mies petti USEIDEN eri kumppanien kanssa ja lopulta häivyin. seksi oli huonohkoa siinä suhteessa. jälkiviisaana vain sanon, että elämäni suurin virhe! minä härkänä se kiltti, kaiken anteeksiantava jnejne.. mutta mikään ei riittänyt. eikä muuten ollu vika mussa, ei riitä vieläkään hälle uudessa suhteessaan, pettää. ja haikailee minun perään. minä en ees katso päin, ikinä!
- asfasfas
onnannu kirjoitti:
härkä N oinas M.. kauan yhdessä ja lapsikin tuli. toivotusti. mies petti USEIDEN eri kumppanien kanssa ja lopulta häivyin. seksi oli huonohkoa siinä suhteessa. jälkiviisaana vain sanon, että elämäni suurin virhe! minä härkänä se kiltti, kaiken anteeksiantava jnejne.. mutta mikään ei riittänyt. eikä muuten ollu vika mussa, ei riitä vieläkään hälle uudessa suhteessaan, pettää. ja haikailee minun perään. minä en ees katso päin, ikinä!
Minä itse H nainen ja poikaystäväni O, molemmat on aina muka oikeassa, sarvet ottaa yhteen ei tuu mitään tästä, ollaan oltu jo kohta 2v ja huonolta näyttää!:D
- naisnäkökulma
minua ainakin on oinasmiehet jotenki työntäneet luotaan. siis seksi/suhdemielessä. en voisi kuvitellakaan oinasmiestä itselleni.
härkämies taas on fiksumpi ja jotenkin vaan niin kummallisen samalla aaltopituudella. olen kuullut sanonnan "vain härkä voi ymmärtää härkää" ja luulen että siinä on totuuden hiven. - Härkä nainen
Hyvin tulee onnistumaan, meillä molemmat pyörittävät toistansa pikkurillin ympäri että saa oman tahtonsa perille, ei mitään ongelmia.
Molemmat tietää säännöt ja jos ei heti saa mitä haluaa niin hetken päästä, kiirettä ei saa pitää missään vaiheessa :) Molemmille on annettava mahdollisuus tottua toisen ajatukseen. - pettynyt
Härkä mies on tosiaan itsepäinen jolla heikko itsetunto, Sen pönkitämiseksi ostaa kaikkea mitä ei välttämättä tarvitse. Rahan käyttö ei mitään tolkkua,ja käy alkossa usein, mutta muistaa pienillä lahjoilla. ja osaa jos haluaa olla huomaavainen jos haluaa osaa hurmata. Flirtailee muiden naisten kanssa on erittäin seksuaalinen.Härkämiesheen tarttuu ja siitä on vaikea irrottautua en tiedä siihen syytä. Minulla jo toinen härkämies.
- oinas nainen
me ollaan oltu jo yli 8v. yhessä, niin että kyllä voi onnistua, vaikkakin molemmat ollaan iteppäisiä ja välillä riidelläänkin! :) Anteeksipyytäminen ja anteeksantaminen on tärkeää opetella joka suhteessa.. Joten ei pidä yleistää, että oinaan ja härän välinen suhde ei voisi onnistua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992