Meillä alkamassa pian siporex-talossa sisäseinien tasoitus. Osaako kukaan sanoa käytkö tämä teippi ikkunoiden suojamuovien kiinnittämiseen?
http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=JJ-42-38gjxv
Ikkunavalmistaja ei sano mitään ja meille olisi teippiä tarjolla tutulta. Valmistajan sivulla sanotaan: tesa® 4843 is a specially formulated plasticised PVC tape with a flat backing, low unwinding force and high adhesion. Having a soft modified and thick rubber adhesive coating tesa® 4843 is suitable for most rough surfaces. The tape can withstand humidity, weak alkaline solutions, acids and many other chemicals. Once applied it can be easily removed even after 2 weeks of outdoor application without leaving any residue.
Käykö tämä teippi ikkunoiden suojaukseen?
6
1342
Vastaukset
- se,
tuota teippiä rakennustyömailla ainakin käytetään.
- Alkup.
Ei sitten irrota maaleja karmeista?
- meillä.
Alkup. kirjoitti:
Ei sitten irrota maaleja karmeista?
irroittanut maaleja. suojaus on tehtävä fiksusti, kun muovitus tulee helposti liian lähelle smyygejä ja häiritsee työn tekoa. tasoitetyössä suorista ikkunanpielet ensin kiinnitettyä lautaa apuna käyttäen pohjatasoitteella tai rapaten ja siihen kuivuttua pintatasoite. mikäli on pyöreitä ikkunoita, niihin on hyvä tehdä rakennuslevystä kaareva ohjuri, jota sitten veivaat työn edistymisen mukaan, niin saat pyöreän ikkunalaudan. Kaari on helppo tehdä ikkunan säteisenä narunpätkällä ja kynällä.
- tape
meillä. kirjoitti:
irroittanut maaleja. suojaus on tehtävä fiksusti, kun muovitus tulee helposti liian lähelle smyygejä ja häiritsee työn tekoa. tasoitetyössä suorista ikkunanpielet ensin kiinnitettyä lautaa apuna käyttäen pohjatasoitteella tai rapaten ja siihen kuivuttua pintatasoite. mikäli on pyöreitä ikkunoita, niihin on hyvä tehdä rakennuslevystä kaareva ohjuri, jota sitten veivaat työn edistymisen mukaan, niin saat pyöreän ikkunalaudan. Kaari on helppo tehdä ikkunan säteisenä narunpätkällä ja kynällä.
Tuo teippi on ainut hyvä vaihtoehto. Ei jätä liimajäänteitä kuten normi maalarinteippi jättää jos pitkän aikaa on.
- Ainakin meillä meni maalit
Ainakin meillä lähtii ko. teipillä karmeista maalit irti. Ja samoin kävi naapurilla. Ikkunat oli Skaalan ja sanoivat sieltä jälkikäteen ihmetellessämme, että nimenomaan ei ko. teippiä(nimesivät merkit jotka käyvät). Ja sanoivat nimenomaan, että vaikka asiasta kuinka toitotetaan niin tasotemiehet käyttävät ko. teippiä.
Toimii varmaan ulkopuolella ihan hyvin(tuskin alumiinistä maali irtoaa ja saattaa olla ok myös muihin ikkunamerkkeihi, mutta jos ei valmistaja kommentoi niin en käyttäisi).- Siporakentaja
Meillä taasen oli ihan ok ja toimi hyvin, Fenestran ikkunat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849