Kuvajainen

peilikuva ikkunassa
taustana syksyinen pimeys
tuulen valitus
ja kylmät kyyneleet
jotka ropisten lyövät
vasten kasvoja
kuvajaista mustassa ikkunassa

syksyn tuulille
menetin rakkauteni
kylmät sateet
huuhtoivat tunteeni
muistojen viemäriin

ja minusta
näin on hyvä
ja näyttää
että kuvajainen ikkunassa
on samaa mieltä

13

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iivee

      On oivallinen runo tässä,
      pidän tästä kovasti.
      No...hieman surumielinen, mutta ei toivoton ollenkaan. Hienot vertaukset, hieno runo.

      • Tequila sunset

        Kiitos kiitos,
        alkuajatus olikin aika masentunut, mutta hetken aikaa tekstiä tuijotettuani ajattelin, että mikäs hätä tässä :o).


    • ladalla taas

      *huoks*
      Särjet tässä ladaihmisenkin sydämen,
      sen sanon!

      • Tequila sunset

        Eihän se lada tällaisesta vielä hätkähdä. Jakopään ketju rutisee hetken aikaa, ja taas mennään.

        Kiitos kun lukaisit!


    • Hyvin uskottavasti olet kuvajaisesi
      ikkunaasi sommitellut ja sellaisin
      sanoin,että kun itsensä
      löytäisi riveiltä kuin tämän
      kokeneena.
      Yleensä lähes poikkeuksitta
      Sinulla on vahvat sanat. Hyvä.

      • Tequila sunset

        Pimeyttä vasten ikkunassa valuva syksyinen sade on jo lapsuudesta asti niin vahva ja pelottavakin näky että siitä kertovat sanatkin tuntuu vahvoilta. Joskus voi kuvitella että ne pisarat valuu peilikuvan poskilla. Siitä tämä syntyi.

        Kiitos kommentistasi!


      • Tequila sunset kirjoitti:

        Pimeyttä vasten ikkunassa valuva syksyinen sade on jo lapsuudesta asti niin vahva ja pelottavakin näky että siitä kertovat sanatkin tuntuu vahvoilta. Joskus voi kuvitella että ne pisarat valuu peilikuvan poskilla. Siitä tämä syntyi.

        Kiitos kommentistasi!

        Kyllä minäkin muistelen lapsuuteni
        hurjiakin ilmoja,vaikka pidin niistä,
        mutta kun todella jyskytti kuin
        vettä kaatamalla...useastikin...
        niin alkoi kummasti herätä

        luonnonvoimien mittavuuteen
        sillä leikki oli kaukana.

        Kaikkea hyvää Sinulle.


    • lindalinda1

      mikäs hiivatti se miehen sielua taasen riepoo ?

      Onko Sinusta todellakin näin hyvä ?

      Minusta tämä runosi on surullinen, ja toivoisin
      valon pilkettä siihen syksyn pimeyteen. Sydämee-
      sikin ystäväni.

      Hieno runosi on, mutta kovin melankolinen.

      • Tequila sunset

        Oi Linda oi Linda,

        melankoliaahan tämä elämä enimmäkseen on. Mutta etkös hoksaa että runossa on suht. onnellinen loppu :o). Kaikki ollaan tyytyväisiä. Minä ja kuvajainen.
        Kiitos osanotosta ;o)!


      • lindalinda1
        Tequila sunset kirjoitti:

        Oi Linda oi Linda,

        melankoliaahan tämä elämä enimmäkseen on. Mutta etkös hoksaa että runossa on suht. onnellinen loppu :o). Kaikki ollaan tyytyväisiä. Minä ja kuvajainen.
        Kiitos osanotosta ;o)!

        niinhän se on, elämä.

        Hoksasin, mutta kun kokonaisuus kuitenkin oli si-
        tä kolinata, se jäi päälimmäisenä mieleen ukko-
        kulta =)


      • Tequila sunset
        lindalinda1 kirjoitti:

        niinhän se on, elämä.

        Hoksasin, mutta kun kokonaisuus kuitenkin oli si-
        tä kolinata, se jäi päälimmäisenä mieleen ukko-
        kulta =)

        Runon synnytys oli kaksivaiheinen. Alkoi pahoilla supistuksilla ja perätilassa tuntui olevan. Mutta sitten kun oli kovet saatu näkyville, ja lopulta pää, niin ihan ilosesti se kuitenkin tuskaansa parkaisi :o).


    • laudi**

      Ystäväni

      ~

      usko minua
      näin on hyvä

      • Tequila sunset

        ...uskon. Sinua ystäväni, ja peilikuvaa.
        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe