Ystäväni sanoi, että lähettämäni postit on viime viikkoina löytyneet vain roskapostien seasta? Miksi? Onko joku vohkinut osoitteeni ja minä joutunut jollekin mustalle listalle? Miten saan itseni taas roskista pois???? Ja osoitten vaihto on työläs kun meiliä menee paljon ja onko se edes tae paremmasta?
minäkö spam
en ole
1
446
Vastaukset
- Poro1
siellä toisessa päässä vika....
Kerro kaverillesi, että laittaa osoitteesi luotettuihin osoitteisiin tai ainakin osoitekirjaan. Itsellä TB ei heitä roskiin jos osoite on tallessa...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013