Mikä auttaisi rapulapaskaan? Kohta pitäisi lähteä töihin, veressä lienee vielä noin 2 promillea mut se ei haittaa, otan duunissa sitten loiventavia.
Muttakun paska lentää! Todella raju ripuli ja vessassa pitää käydä 5 min välein. Miten hitossa selviin työmatkan?
Rapulapaska!
8
2151
Vastaukset
- jassåå
Sullon vielä tuo huumorivaihe menossa.
- rapulan asiantuntija
Pistä tulppa perseeseen.
- vastaisen varalle
maitohappobakteereja apteekista sekä samasta paikasta se aiemmin mainittu "tulppa":
http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=IMODIUM TABLETTI 2MG&manufacturer=ORION - sinullako
"rapula"?
- ei haise kauan
Anna mennä kaikki vaan housuun. Säästyy aikaa. Housut voi heittää kotona koneeseen. Ei se haise kauan.
- Anonyymi
Sun työkaveritkin on sontaseppoja, ei kukaan kiinnitä mitään huomiota viinan ja paskan hajuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun työkaveritkin on sontaseppoja, ei kukaan kiinnitä mitään huomiota viinan ja paskan hajuun.
On se huono urakkamaalari, jos ei haise edes vanhalta viinalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskominen housuihin on vanha kikka, näin ei vanha eikä tuorekaan viina haise uteliaan nenään, vaan paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029