roskapussit

juippie

Tee roskapussit vanhoista sanomalehdistä. Kieputa esim. tötterö ja maalarin teippipalasella kiinni. Ei ole roskapussitkaan mitään halpoja muuten enää. Siksi vinkki.

7

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikon naurut

      voit varmaan neuvoa mistä sais sitä maalarinteippiä halvalla. Sanomalehdet toki haen pihalta lehtilaatikosta.

      • ihan ok

        Kokeilin tehdä kokonaan ilman maalarinteippiä, niin kyllä siitä jonkunlainen tuli, saa jonkun verran roskia sisään pelkästään taittelemalla.

        Voihan yrittää käyttää samaa maalarinteipinpalaa useampaan kertaan. Kun heittää roskat roskikseen, niin ottaa malarinteipit irti.

        Parempi mielestäni on kuitenkin etsiä jostain vanha ämpäri ja kerätä siihen aina roskat, ja kaataa se sitten roska-astiaan. Ei maksa mitään ja kestää 100 vuotta.


      • juippie
        ihan ok kirjoitti:

        Kokeilin tehdä kokonaan ilman maalarinteippiä, niin kyllä siitä jonkunlainen tuli, saa jonkun verran roskia sisään pelkästään taittelemalla.

        Voihan yrittää käyttää samaa maalarinteipinpalaa useampaan kertaan. Kun heittää roskat roskikseen, niin ottaa malarinteipit irti.

        Parempi mielestäni on kuitenkin etsiä jostain vanha ämpäri ja kerätä siihen aina roskat, ja kaataa se sitten roska-astiaan. Ei maksa mitään ja kestää 100 vuotta.

        Lidlissä maksaa roskapusit 1.50 euroa. Siinä on 30 roskapussia. vuodessa kertyy säästöä yli 20 euroa jos teet ne itse.


      • kalle K.
        juippie kirjoitti:

        Lidlissä maksaa roskapusit 1.50 euroa. Siinä on 30 roskapussia. vuodessa kertyy säästöä yli 20 euroa jos teet ne itse.

        Kyllä sulla paljon tulee roskaa, jos tarvitset 400 roskapussia vuodessa!!!!!!!!!!! Itselläni menee yksi roskapussi viikossa.

        Ei elintapasi voi olla kovin säästäväisiä jos niin paljon heität roskaa pois. Vai onko sulla 11 hengen perhe?


      • juippie
        kalle K. kirjoitti:

        Kyllä sulla paljon tulee roskaa, jos tarvitset 400 roskapussia vuodessa!!!!!!!!!!! Itselläni menee yksi roskapussi viikossa.

        Ei elintapasi voi olla kovin säästäväisiä jos niin paljon heität roskaa pois. Vai onko sulla 11 hengen perhe?

        70-luvun alussa sai muovipussit ilmaiseksi kaupoista. Nyt nekin on jo business. Eikä ole ihan halpoja. Varmasti säästää ainaskin 20 euroa kun tekee itse. Jos et osaa niin juippie neuvoo.


      • juippie

        Joskus nuorempana kiertelin kaatopaikkoja. Aika huoletonta näytti olevan rikkaiden elämä. Löytyi maalarinteippikiekkoja joista vain puolet oli käytetty. Samoin löytyi tusseja joissa oli vielä ytyä. Jäteöljyä jotkut vei sieltä ja pisti auton tankkiin. Dieselautot kävi sillä ja Wartburg. Laitonta puuhaa. Paperirullia oli jotka oli pienen talon kokoisia. Ne oli tuotu paperitehtaista. Pullonkerääjät sai useita muovikassillisia tyhjiä pulloja. Ruokaakin sinne tuotiin ruokatehtaista ja meni kuin kuumille kiville. Salaisia henkilötietopapereita oli myös kasoittain kaikkien saatavilla.


    • Anonyymi

      Isot roskapussit,osa pitää niitä osa ei .
      Pienet erivärisiä roskapusseja.
      Kasvis ja helmälmäpussit
      ABC teki näistä erilainen muovi miesten ehkäisy pussit Haapajärvi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe