Enkö vain osaa, mutta en saa muodostettua osoitetarroja, kun itse osoitteet on Excel -muodossa.
Saan luotua itse pohjan, ja sitten kun pitäisi avata tietokanta, niin siihen loppuu eväät. Pitäisikö Excel -taulukko muuntaa Base -muotoon tms?
Jos joku asiaan perehtynyt laittaisi rautalankaa tulemaan :)
Miten osoitetarrat Excelistä?
4
1830
Vastaukset
- EVOttaa ja lujaa
Otsikko jäi vähän huonoksi. Kyse siis miten voin OpenOfficella muodostaa osoitetarrat, kun lähde on Excel-taulukko.
- EVOttaa
Okei. Luovutan. Saan tehtyä toki yhden arkillisen, mutta loput osoitteet jää sitten yhdistämättä :( Kyllä nämä käytettävyydessä vain jää MS Officen jalkoihin, ei voi muuta sanoa.
- ukko2
EVOttaa kirjoitti:
Okei. Luovutan. Saan tehtyä toki yhden arkillisen, mutta loput osoitteet jää sitten yhdistämättä :( Kyllä nämä käytettävyydessä vain jää MS Officen jalkoihin, ei voi muuta sanoa.
osoite tarrat Openofficilla ja talenna. Avaa tiedosto msofficessa ja ihmettele sen käytettävyyttä, kun ei osaa edes avata standartin mukaisia tiedostoja.
- vängätä turhasta
ukko2 kirjoitti:
osoite tarrat Openofficilla ja talenna. Avaa tiedosto msofficessa ja ihmettele sen käytettävyyttä, kun ei osaa edes avata standartin mukaisia tiedostoja.
Ihan turha vängätä tuollaisesta. Fakta on, että Wordissä tarrat hoituu suurinpiirtein napsuttelemalla Seuraava -painiketta 4-5 kertaa. On siinä vielä OpenOfficella matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746