Mistä sais halvimpia lentoja Varnaan tai Sofiaan?Lähtö ois joko jouluna tai kesällä,sitä en vielä tiedä.
Mutta itse en löytänyt mistään alle 600€ hintaista matkaa.Ei voi olla noin kallista.Viikoksi ois tarkoitus lähteä.
Varna
mistä
5
1280
Vastaukset
- Bai Hui
Ja mistäs Siperian korvesta olet tänne lentämässä? 600 euroa maksaa lento täältä Kanadaan.
- suoria halpalentoja
bulgariaan
- ivo
katso www.bulgariaair.fi
- miksi.
suurimmassa osassa bulgaria keskusteluja on halvempi sana?
- että lennot
sinne maksaa 5 kertaa enemmän kuin lentäisit mihin hyvänsä muualle Eurooppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418