Neitsy nainen,Skorpioni mies..?

nainen-69

Miten neitsyt ja skorpioni tulevat parisuhteessa toimeen?Itse olen tyypillinen neitsyt...olen kuullut että todella hyvin passaavat,mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.

5

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alistu!

      Minäkin olen tyypillinen neitsytnainen. Olin skorpparin kans 29 vuotta. Raha-asiat yms. kunnossa, mutta hän oli vahva, määräilevä ja osasi sanoa ilkeästi. Olihan toki alussa intohimoa ja rakkautta, mutta sitten hänelle tuli muut kiireet ja parisuhde kuoli pois. Minä olin perheessä tsemppaaja, mutta eipä sitä jaksa loputtomasti. Oma vika, kun alistuin. Olin semmonen kun hän toivoi..olin tyhmä. No sittenpä älysin lähteä ja nyt olen löytänyt itseni..olen onnistunut ja olen onnellinen. Ikinä en rupea enää vakavasti seurustelemaan. Parasta elämässäni on ihanat lapset ja vapaus..saan hullutella. Mutta nauti rakkaudesta ja intohimosta! Älä alistu! Ole oma itsesi! Älä ole niin kuin minä vaan tee niin kuin sanon. Onnea!

      • huijattu

        skorpioni nainen oli piilovosu esitti toista mikä oli omaelämä ja ongelmat eli yli varojensa elämä hukssa mutta makia maistu silloin tällöin!


      • Crystalene(NeitsytN)

        Juuh, meilläkin yksi lapsi. olen Neitsyt N ja hän Skorppari mies.
        Minä olen se joka passaa ja istuu kotona lapsen kanssa päivät pitkät. Kerrankin menen kavereiden kanssa ja jätän vauvan kotiin niin eiköstä siitäkin mullitella.
        Olen kova passaamaan ja alistumaan...
        Ei saa lannistua, pitää ajatella että itsekin on ihminen. Valitettavasti vain silloin hän lupaa muuttaa käyttäytymistään kun tosiaan räjähdän, siihen menee tietty tovi että alan taas sekoilla.

        olen jo kärsinyt muutaman kuukauden selibaatista ja seksiäkin on vain silloin kun hän haluaa... Toivottavasti saisin vapauden tai ainakin onnellisen suhteen...
        Mutta onnea noille uusiopareille!! Minun tilanteeni on tietysti täällä tossun alla mutten koskaan anna kaikkea läpi:)


    • Crystalene(NeitsytN)

      Juuh, meilläkin yksi lapsi. olen Neitsyt N ja hän Skorppari mies.
      Minä olen se joka passaa ja istuu kotona lapsen kanssa päivät pitkät. Kerrankin menen kavereiden kanssa ja jätän vauvan kotiin niin eiköstä siitäkin mullitella.
      Olen kova passaamaan ja alistumaan...
      Ei saa lannistua, pitää ajatella että itsekin on ihminen. Valitettavasti vain silloin hän lupaa muuttaa käyttäytymistään kun tosiaan räjähdän, siihen menee tietty tovi että alan taas sekoilla.

      olen jo kärsinyt muutaman kuukauden selibaatista ja seksiäkin on vain silloin kun hän haluaa... Toivottavasti saisin vapauden tai ainakin onnellisen suhteen...
      Mutta onnea noille uusiopareille!! Minun tilanteeni on tietysti täällä tossun alla mutten koskaan anna kaikkea läpi:DD

    • :>>>

      !!!!!!!!! He ovat täydellinen pari! olen ollut skorpionin kanssa! ja suhde oli täydellinen! Liian hasukaa oli ollaakseen totta ;D ahh anna mennä vaan !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe