Miten neitsyt ja skorpioni tulevat parisuhteessa toimeen?Itse olen tyypillinen neitsyt...olen kuullut että todella hyvin passaavat,mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.
Neitsy nainen,Skorpioni mies..?
5
1713
Vastaukset
- alistu!
Minäkin olen tyypillinen neitsytnainen. Olin skorpparin kans 29 vuotta. Raha-asiat yms. kunnossa, mutta hän oli vahva, määräilevä ja osasi sanoa ilkeästi. Olihan toki alussa intohimoa ja rakkautta, mutta sitten hänelle tuli muut kiireet ja parisuhde kuoli pois. Minä olin perheessä tsemppaaja, mutta eipä sitä jaksa loputtomasti. Oma vika, kun alistuin. Olin semmonen kun hän toivoi..olin tyhmä. No sittenpä älysin lähteä ja nyt olen löytänyt itseni..olen onnistunut ja olen onnellinen. Ikinä en rupea enää vakavasti seurustelemaan. Parasta elämässäni on ihanat lapset ja vapaus..saan hullutella. Mutta nauti rakkaudesta ja intohimosta! Älä alistu! Ole oma itsesi! Älä ole niin kuin minä vaan tee niin kuin sanon. Onnea!
- huijattu
skorpioni nainen oli piilovosu esitti toista mikä oli omaelämä ja ongelmat eli yli varojensa elämä hukssa mutta makia maistu silloin tällöin!
- Crystalene(NeitsytN)
Juuh, meilläkin yksi lapsi. olen Neitsyt N ja hän Skorppari mies.
Minä olen se joka passaa ja istuu kotona lapsen kanssa päivät pitkät. Kerrankin menen kavereiden kanssa ja jätän vauvan kotiin niin eiköstä siitäkin mullitella.
Olen kova passaamaan ja alistumaan...
Ei saa lannistua, pitää ajatella että itsekin on ihminen. Valitettavasti vain silloin hän lupaa muuttaa käyttäytymistään kun tosiaan räjähdän, siihen menee tietty tovi että alan taas sekoilla.
olen jo kärsinyt muutaman kuukauden selibaatista ja seksiäkin on vain silloin kun hän haluaa... Toivottavasti saisin vapauden tai ainakin onnellisen suhteen...
Mutta onnea noille uusiopareille!! Minun tilanteeni on tietysti täällä tossun alla mutten koskaan anna kaikkea läpi:)
- Crystalene(NeitsytN)
Juuh, meilläkin yksi lapsi. olen Neitsyt N ja hän Skorppari mies.
Minä olen se joka passaa ja istuu kotona lapsen kanssa päivät pitkät. Kerrankin menen kavereiden kanssa ja jätän vauvan kotiin niin eiköstä siitäkin mullitella.
Olen kova passaamaan ja alistumaan...
Ei saa lannistua, pitää ajatella että itsekin on ihminen. Valitettavasti vain silloin hän lupaa muuttaa käyttäytymistään kun tosiaan räjähdän, siihen menee tietty tovi että alan taas sekoilla.
olen jo kärsinyt muutaman kuukauden selibaatista ja seksiäkin on vain silloin kun hän haluaa... Toivottavasti saisin vapauden tai ainakin onnellisen suhteen...
Mutta onnea noille uusiopareille!! Minun tilanteeni on tietysti täällä tossun alla mutten koskaan anna kaikkea läpi:DD - :>>>
!!!!!!!!! He ovat täydellinen pari! olen ollut skorpionin kanssa! ja suhde oli täydellinen! Liian hasukaa oli ollaakseen totta ;D ahh anna mennä vaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125