Miten neitsyt ja skorpioni tulevat parisuhteessa toimeen?Itse olen tyypillinen neitsyt...olen kuullut että todella hyvin passaavat,mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.
Neitsy nainen,Skorpioni mies..?
5
1724
Vastaukset
- alistu!
Minäkin olen tyypillinen neitsytnainen. Olin skorpparin kans 29 vuotta. Raha-asiat yms. kunnossa, mutta hän oli vahva, määräilevä ja osasi sanoa ilkeästi. Olihan toki alussa intohimoa ja rakkautta, mutta sitten hänelle tuli muut kiireet ja parisuhde kuoli pois. Minä olin perheessä tsemppaaja, mutta eipä sitä jaksa loputtomasti. Oma vika, kun alistuin. Olin semmonen kun hän toivoi..olin tyhmä. No sittenpä älysin lähteä ja nyt olen löytänyt itseni..olen onnistunut ja olen onnellinen. Ikinä en rupea enää vakavasti seurustelemaan. Parasta elämässäni on ihanat lapset ja vapaus..saan hullutella. Mutta nauti rakkaudesta ja intohimosta! Älä alistu! Ole oma itsesi! Älä ole niin kuin minä vaan tee niin kuin sanon. Onnea!
- huijattu
skorpioni nainen oli piilovosu esitti toista mikä oli omaelämä ja ongelmat eli yli varojensa elämä hukssa mutta makia maistu silloin tällöin!
- Crystalene(NeitsytN)
Juuh, meilläkin yksi lapsi. olen Neitsyt N ja hän Skorppari mies.
Minä olen se joka passaa ja istuu kotona lapsen kanssa päivät pitkät. Kerrankin menen kavereiden kanssa ja jätän vauvan kotiin niin eiköstä siitäkin mullitella.
Olen kova passaamaan ja alistumaan...
Ei saa lannistua, pitää ajatella että itsekin on ihminen. Valitettavasti vain silloin hän lupaa muuttaa käyttäytymistään kun tosiaan räjähdän, siihen menee tietty tovi että alan taas sekoilla.
olen jo kärsinyt muutaman kuukauden selibaatista ja seksiäkin on vain silloin kun hän haluaa... Toivottavasti saisin vapauden tai ainakin onnellisen suhteen...
Mutta onnea noille uusiopareille!! Minun tilanteeni on tietysti täällä tossun alla mutten koskaan anna kaikkea läpi:)
- Crystalene(NeitsytN)
Juuh, meilläkin yksi lapsi. olen Neitsyt N ja hän Skorppari mies.
Minä olen se joka passaa ja istuu kotona lapsen kanssa päivät pitkät. Kerrankin menen kavereiden kanssa ja jätän vauvan kotiin niin eiköstä siitäkin mullitella.
Olen kova passaamaan ja alistumaan...
Ei saa lannistua, pitää ajatella että itsekin on ihminen. Valitettavasti vain silloin hän lupaa muuttaa käyttäytymistään kun tosiaan räjähdän, siihen menee tietty tovi että alan taas sekoilla.
olen jo kärsinyt muutaman kuukauden selibaatista ja seksiäkin on vain silloin kun hän haluaa... Toivottavasti saisin vapauden tai ainakin onnellisen suhteen...
Mutta onnea noille uusiopareille!! Minun tilanteeni on tietysti täällä tossun alla mutten koskaan anna kaikkea läpi:DD - :>>>
!!!!!!!!! He ovat täydellinen pari! olen ollut skorpionin kanssa! ja suhde oli täydellinen! Liian hasukaa oli ollaakseen totta ;D ahh anna mennä vaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755