rapu ja härkä?

härkätyttö...

ikinä, ikinä kukaan ei ole saanut mun päätä näin sekaisin :) seksi mahtavaa, yhdessä oleminen ihan loistavaa! hauskaa on ja hellää ja lämmintä :) en oo ikinä tavannut ketään vastaavaa. ja meidän tapaamisen jälkeen minä olin suhteessa kaksosmieheen mutta kun en tätä rapumiestä pystynyt jättämään mielestäni niin puihin se meni ja ah kun taas tavattiin :) ihanaa..

nyt tapaillaan, aktiivisesti. kyllähän tämä jo seurustelulta vaikuttaa :) en halua säikyttää miestä pois ja yritän esittää vähän vaikeammin tavoitavaa kuin olen, koska muuten olisin ihan lääpällään!! vaikka tuskimpa tuo enää karkuun juoksis, vaikuttaa kyllä rakastuneelta :) ja niin olen minäkin. mä en olis ikinä kuvitellu että löytyy tällänen ihminen, kun kaikki vaan menee niin nappiin!!

sopiiko rapu ja härkä yhteen pidemmällä tähtäimellä? kokemuksia? en nyt välttämättä oo mikään himo-horoskooppi-uskoja mut ihan hauska kuulla tämäkin puoli. ja itse olen kyllä hyvinkin härkämäinen. osittain.

8

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enään

      Elin rapu-miehen kanssa reilun 1½ vuotta. Aluksi kaikki meni hyvin. Pidettiin kuin kukkaa kämmenellä, mutta arjen astuessa ovesta alkoi muutokset. Mikään ei kelvannut. Sanat sanoin väärin päin, teot tein väärin. Lopulta tuntui, kuin olisin ollut ovi matto tai piika.
      Mutta kaikki mitä hän teki tai oli tekemättä oli oikein. Se mikä oli hänen, siihen ei minulla ollut osaa eikä arpaa. Mikä oli minun, oli turhaa tai hänen.
      Ei koskaan enään rapu-miestä minun elämään. tämä oli toinen kerta ja nyt uskon, että härkä-rapu suhde ei pelaa.
      Toivottavasti tämä oli vain minun kohdalla ja sinun suhteesi tulee toimimaan.

      • här

        Erosin rapumiehestä...ainainen valittaja, itsekäs ja lapsellinen.
        Ei enää rapua!


    • saija

      Oli pakko vastata jotakin vaikka en osaa kysymykseesi vastatakaan, mutta jotenkin kuulosti niin omalta viestiltäni :)

      Itse olen siis myöskin rapuneiti ja ihastunu täysin härkämieheen :) On kyllä niin ihana ja outo tunne itselleni, ja ensimmäistä kertaa elämässäni :)

      Olen hyvin tunneihminen ja tämä tarkoittaa luontevasti myöskin sitä, että minulle ei vain kuka tahansa mies kelpaa. Olen jo 18 ja silti eläny ja viettänyt tämän astisen elämäni yksin ja hyvin olen pärjäillyt. Olen nainen, joka kaipaa vierelleen herkän ja tunteellisen miehen, mutta samalla oikealla tavalla jääräpään, eikä mtn pehmomiestä. Mutta ensisijaisen tärkeää on että oikeasti välitän ja tunnen miestä kohtaan paljon ja että myös tätä toinen osapuoli sen näyttää! Mikään ei ole epävarmempaa kuin epätietoisuus toisen tunteista ja ajatuksista ja ne saavat ainakin minut varuilleen ja epävarmaksi. En viitsi olla yhtä paljon yhteyksissä ja näyttää kiinnostustani. Olen liian herkkä ja tunteellinen ihminen että pystyisin satuttamaan itseäni. Sen vuoksi mietin tarkkaan kenen kanssa olen tosissani ja tähän tarvitsen myös toisen tunteita mukaan :) Tämä myös pohjustuksena miksi en ole aikaisemmin miestä löytänyt. Tämä myös heille, joita kiinnostaa yhden rapunaisen mietteet.

      Nyt olen kuitenkin löytänyt härkämiehen ja todellakin ensimmäistä kertaa aivan sekaisin ja ihastunut, upea tunne :) Olisi mukava kuulla sinulta että millainen sinä ja tämä härkämies oikein olette, kun kuitenkin samanlainen tilanne täälläkin =)

      Olisi mukava kuulla minkälaisiin asioihin ja piirteisiin tiedät ja olet huomannut että härkäsi on erityisen ihastunut? :)

      Itse tiedän että härkä ihastui minussa välittömästi silmiini ja erityisesti hymyyni. Ei voi olla kuulema hymyilemättä kun näkee minun hymyilevän :) Olenkin ihminen joka hymyilee melko jatkuvasti ja tämän vuoksi hän sanooki että on ihastunu minun kauniiseen kestohymyyni :)

      Olen myös huomannut että tämä härkä pitää erityisesti myös herkistä naisista ja tilanne jossa hän saa minut hämilleen tai jopa vähän punastumaan, ovat hänen mielestään aivan ihania. Minun punastuminen näyttääki olevan hänen päämääränsä välillä :)

      Oli asia mikä tahansa, niin tämä härkämies haluaa tarjota, olla avuksi ja välillä jopa liianki huomaavainen :)

      Tekemisissään tämä mies on hyvin rauhallinen. Minä lähinnä puhua läpätän ja hymyilen ja kattelen syvälle silmiin ja myöskin mietin asioita hyvin paljon ja tarkkaan. Härkä onki sanonu minua hyvin mietiskelevän ja salaperäisen näköiseksi kun kattelen häntä ja mietin asioita, joista hän ei tiiä :)

      Tämä härkä ei itse pidä pienistä turhista ongelmista ja yrittää niitä välttää. Mutta silti olen huomannut kuinka hän todellisuudessa pitää naisista jotka ovat hiukan jääräpäitä ja uskaltavat sanoa vastaan. Mikään mököttäjä ei pidä olla.

      Emmä vaan tiiä mikä täs oikee on :) Mä voisin vaan istua tämän miehen kanssa ikuisuuden hiljaa ja katella toisiamme syvälle silmiin :) Ja sen tämä härkä kyllä osaa! Ekoilla kerroilla ihan hämmennyin aina kun tuntui että tämän härän katse seurasi aina ja silmät tuijottaa syvälle jonnekin, jopa erikoisen ja oudon syvälle, mutta nyt se on vain ihanaa :)

      Itse en kuitenkaan niin valtavasti vielä tätä miestä tunne, että osaisin häntä kovin hyvin analysoida, mutta uskon hänen olevan kyllä hyvin herkkä ja tunteellinen ihminen myöskin. Eikös härkämieshet yleensäkin? Hän sanojensa mukaankin kokkailee erikoisia ja hyviä ruokia pitkän kaavan mukaan ja nauttii viinin kanssa ja saunaan tarvitaan mukaan eukalyptustuoksua ja kynttilöitä jne :)

      Tämä härkämies on kyllä hyvin työihminen! Työtä on ja tekee paljon ja raha on hyvin tärkeää! Tämä mies käyttää suuren määrän rahaa hyvään ruokaan ja ulkonäkö seikat kuten vaatteiden ja sisustus ja elektroniikkatavaroiden maku on hyvinkin kallista.

      Tämä härkä on mies joka ei tyydy asumaan pienessä rähjäisessä asunnossa ja elämään tonnikalalla. Hän tekee töitä ja tienaa yllättävän paljon. Kaikki kallis ja ns. "ylellinen elämä" on hänen juttunsa. Voin kuvitella hänen asuvan aikuisenakin kalliissa asunnossa ja kallis auto jne. Hän on sekä kulinaristinen että myöskin hyvin kalliin ja ylellisen elämän tavoittelija ja sen varmasti saakin.

      Näistä asioista voisi jatkaa vaikka vielä kuinka pitkään, ja nämähän eivät aloittajaan viestiin olleet mitenkään vastaus, mutta jotenkin innostuis iha liikaa kirjoittamaan. On tämä härkämies niin ihana :)

      Muutkin saavat kertoa ilomielin kokemuksiaan ja varsinkin rapunaiset ja kysellä jos haluaa lisää tietää! Tai jos härkämiehet haluavat ymmärtää paremmin meitä rapunaisia ;)

      • saija

        luinkin näköjään hiukan väärin :D Käsitin että olit myöski rapuneiti ja härkämies kyseessä, mutta oliki näköjään päinvastoin. Noo avauduin kuitenki :)


      • vaikka vähän meni

        horoskoopit sekaisin :) mä taas tunnistan sun miehestä paaaljon samoja piirteitä kun minussa :) just toi nautiskelu ja mukavuudenhalu, rakkaus hyvään ruokaan. ja saunominen kynttilöiden ja tuoksujen kanssa, ah!


      • -tytteli-

        Täällä onpi rapuneiti joka on alkanut tapailla härkämiestä. Vielä tämä herra on syvimpien tunteidensa osalta arvoitus, mutta tietyllä tavalla se tekee hänestä mielenkiintoisen. Ainakin hänessä on sopivasti haastetta, mutta toivottavasti ei ala liian vaikeaksi, sillä on minussa se kärsimätön puoli, että haluan tietää kaikki nyt ja heti, missä mennään. Hän sais kyllä olla hieman herkempi ja tunteellisempi, mutta jospa se jää sulaisi pikkuhiljaa. Tuntuu, että en osaa itse olla kovin tunteellinen, ja leperrellä liikoja, kun ei hänkään sitä tee. Mutta pitäis vissiin aloittaa?
        Mites teillä saija on lähtenyt menemään?


    • hyvin...

      Täällä 13,5 vuotta yhtä pitänyt härkäN ja rapuM pariskunta. Meillä mennyt yhteiselo ainakin hyvin. Molemmat hyvin perhekeskeisiä, toisiansa ajattelevia jne. Onnea suhteeseen!

    • minä80

      hej!
      voin vaan onnitella koska itell¨ä on kokemusta ja kaduttaa viel että erosin sillä olin 6v ravun kaa ite härkänainen,ja meil oli kans suurimman osan ajast ihanaa.rapu on just sopiva meille,herkkä,huomioiva,kiltti ja perheihminen,luotettava ja rehellinen.me oltiin parhaat ystävät ja sattuu viel. ku kelaa että minä tyhmänä en jaksanut enää yhtäkkiä.että sanon paljon onnea ja uskon että te saatte ihanan ja pitkän yhteinen tulevaisuus valiosa ja onnellinnen!t,toinen härkänainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe