Kaikissa testeissä maasta taivaaseen. Ajettavuus on aina ollut Alfan leipälaji, mutta kaikenlaiset pikkuhäiriöt ovat vähän rikkoneet muuten hyvää kokonaisuutta. Onko 159 nyt sitten todella laadullisesti niin hyvä kuin väitetään?
Alfa 159
11
3027
Vastaukset
- asaa
hyvä sen pitäisi olla, kai se ihan keskitasoa on
- keskivertoautoilija
Nykyään Alfa on saavuttanut keskitason niin laadun kuin ajettavuudenkin suhteen, toista oli ennenvanhaan.
- on kaukana
159 Alfasta.
Vaihdoin -04 E270cdi Mersun Alfan 159 2.4 JTDm malliin. Takaisin en vaihtaisi.Minulla on ollut vuosien varrella myös uusia A6- Audeja,500-sarjan Bemareita ja S60jaS80 Volvoja.Tilalle ottaisin vain A8 Audin joka oli ihan omalla tasollaan omistamieni autojen joukossa.
Nykyisellä Alfalla on ajettu yli 70.000km ilman mitään häiriötä tai vikaa. Ei kuulu nitinöitä, eikä saumat irvistele.
Ajettavuus on aivan omassa luokassaan ja henki joka Alfassa vallitsee on itse koettava, sitä ei voi selittää.
Kertakaikkiaan upea auto. - dsöl
ai keskitason ajettavuus.. heh, kummasti se pieksi kaikki saksalaisesesa lehdessä..
- ...minkään...
...laatuseikkojen vuoksi. Ei! Se hankitaan siksi, että halutaan omistaa ja ajaa Alfa Romeolla!
Jos haluat laadullisesti ja muutenkin tasapaksun, ylemmän keskiluokan ajokin harkitse ilman muuta Audia, Mersua, Volvoa, BMWtä jne, mutta älä missään tapauksessa Alfaa, silloin et pety etkä pelästy.
Jätä ne suosiolla niitä arvostaville ja niiden erityispiirteet hyväksyville kuljettajille.- puhutpa asiaa...
Alfa on lelu!
- asian puhuja....
puhutpa asiaa... kirjoitti:
Alfa on lelu!
Alfa on lelu, joka on kyydinnyt luotettavasti ainakin meidän perhettämme jo vuosien ajan ja on sitäpaitsi erittäin hauska kapistus!!!!!!!
- puhutpa asiaa...
asian puhuja.... kirjoitti:
Alfa on lelu, joka on kyydinnyt luotettavasti ainakin meidän perhettämme jo vuosien ajan ja on sitäpaitsi erittäin hauska kapistus!!!!!!!
...joskus tuollaisen lelun.
En tosin tiedä, kuka on väittänyt ja mitä, mutta ainakin 350 000 km kahdella 156:lla sai minut vielä pysymään merkissä, vaikka vaikeata se oli, kun muissa liikkeissä kuin Delta-autossa tapaa saada Alfasta aina paremmin vaihdossa. Nyt on 19 000 km 159:n mittarissa enkä minä nyt ainakaan keksi, mistä tämä alkaisi oikutella. Aikanaan varmaan jostain, mutta eikös kaikille paljon ajetuille autoille käy jossain vaiheessa niin?
- A.Alfisti
Alfa on todella hyvä auto. Vaihdon volvosta alfaan ja en kyllä takaisin vaihtais.. ajettavuus on nautinto ja minkäänlaisia ongelmia ei ole ollut koko 39.000 km aikana. Ainut mitä vähän olen moittinut on Huoltokustannukset, mutta nekin jaksaa maksaa kun tietää että on alla toimiva peli ja joka autoilu kerrasta nauttii täysin siemauksin.. Alfa on ykkönen!
- ajettava!
Itse entinen 155:n omistaja.
Ajomukavuus parani olennaisesti
159:ssa, mutta yhtä hauska
mutkikkaalla tiellä kuin entinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915