Pokerihuone

merkkiKK

suomalaisten kusettaja numero:1

11

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......................

Koetas ryhdistäytyä ja niele tappiosi kuin aikuisempi mies.
      Ei aina voi voittaa, tuolla asenteella todella harvoin.

PS. Menikö aivan kaikki, onko ihan PA?

• merkkiKK

ei menny kaikki, vastakysymys onko sulla kavereita, anteeksi epäilevä kysymys

• Voimakas_N

on varmaan sillä kaikki pokerihuoneella pelaavat ovat pokerihuoneen paisteja, eikö totta!!!!!!!!!!

• rintaääni

minä taivun suuntaasi vähäisillä kokemuksillani sillä heikkoa on esittäny tähän saakka, mielessä käynyt jo paikan vaihto, ehdotuksia?

• --on--

sitähän lyödään kuin vierasta sikaa.........................ja miksi ei lyötäis......sitähän se onkin...oikein!

• hulivilitilituli

sitä juuri, naurettava paikka pelata pokeria, kerrassaan typerä. Ei oikein ole satunnaisa jaotkaan suoraan sanoen niin perseestä niin perseestä että embokin stressaantuu.

• seljänne

onkohan ne koskaan pelannu oikeeta korttia siellä pokerihuoneella, ei se toimi läheskään noin kun niiden nettipeli

• t-a-k-a-s

sillä tavalla että joku on jälkeenpäin kertonu niille noiden pelien säännöt koska nehän toimii ihan ok! siinä onkin sitten kaikki mikä toimii, muut asiat on sinnepäin jos sitäkään.

• itkulokki

kusettajalla.helposti hoidettu rahat veks ja toiselle saitille. mikäli haluaa enemmän rahaa pikku sijoituksilleen ja miksei isomillekin.

• zuikki

tämä seikka että joku muukin on herännyt totuuten en tietenkään usko olevani muita fiksumpi pokerihuoneella en ole pelannut enää pitkiin aikoihin sillä havaitsin sen hyvin epäedulliseksi itelleni en ole katunut lopettamispäätöstäni rahaa tulee nykyisin aivan eri tahtiin

• KKKKKK RYTUY

KKKKKK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      158
      8625
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4754
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4502
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3982
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3513
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3500
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3388
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3153
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2901
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2664
    Aihe