Minulla on tullut jo muutaman kuukauden ajan nenästä vihreää limaa. Välillä se on ihan normaalinkin väristä, mutta tosi usein vihreää. Mistä se voi johtua? Ei kai homeesta? Voiko se olla allergiaa? Kävin just lääkärissä ja en tajunnut mainita tästä asiasta mitään...
Vihreä lima
2
1479
Vastaukset
- viittaisi
tulehdukseen, kas kun et asiasta muistanut mainita lekurille
- *Greeny*
Tiedän, että vihreä lima viittaa tulehdukseen :-), unohdin tuohon 1. kirjoitukseeni laittaa, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Niin kauan kuin minulla se on ollut, lima on ollut vihreää. Voiko liman väri johtua siitä? Tällä hetkellä minulla on allergista ihottumaa käsissä. Siksi mietin, että jos tuo vihreä väri johtuisi jostain allergisesta reaktiosta...lisäksi. Aina, kun käyn verikokeessa, minulla on "tulehdusarvot" hieman koholla, ei mitenkään hälyttävästi, mutta koholla kuitenkin. Lääkärit ovat kyllä huomioineet sen, mutta koska se arvo on kuitenkin aina pieni, mihinkään toimenpiteisiin ei ole ryhdytty. Mitähän tää on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844