Mersu

narinaa

Ihmetyttää tuo ihmisten ainainen narina mersuista. Mersut on ylihintaisia, paljon vikoja, jne. No pysykää perkele erossa!

Mikähän siinä on, kun ennen mersu haukuttiin kaikissa lehdissä, kun siinä ei ole mitään varusteita, ei sähkölaseja, ei sitä sähköä, eikä tätä. Niitä kyllä sai, mutta maksoi hirveästi.

No minulla on mersu, jonka hankin uutena W124 200D. Siinä ei ole muita varusteita, kuin penkinlämmittimet ja takaniskatuet. Auto maksoi noin 260000mk. Varusteita ei ole, mutta auto pelaa aina vaan, vaikka mittarissa on jo 650tkm.

No nyt mersuissa on kaikki himmelit, mitä vaan voi olla, eikä hinta ole kasvanut samassa suhteessa ja vielä ihmetellään, että niissä on vikoja. Jos mersut tehtäisiin yhtä laadukkaiksi kuin ennen, maksaisi perus mersu vallan perkeleesti. Kukaan ei nykyään huoli noin 45000 euron autoa, missä ei ole sähkö härpättimiä.

Ennen mersut olivat ylihintaisia varusteisiin nähden, mutta nyt ylihintaisia vikoihin nähden. Tai näin se minun korvaan kuulostaa.

Kyllä se vaan on niin, että hyvää ei vieläkään saa halvalla. Enkä nyt väitä, että mersut ovat huonoja, mutta ei niiden luotettavuus ole enää W123 ja W124 mersujen tasoa.

12

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TULEVA MERSISTI

      MÄ AJAISIN MERSULLA 50,00000 KM.SITTEN VIELÄ E - S - C MALLEJA.60 - 80 LUVUN MERSUJA.80 - 90 L MERSUJA.90 - 2000 L MERSUJA.AJAISIN VIELÄ 75 - V MERSUA KUN MULLA OLISI KORTTI ERIKOISLUVALLA JA AJOKORTIN AIKANA NOIN VIITTÄKYMMENTÄ ERI MERSUN MALLIA.KUTEN E .C.S MALLEJA.JA AJAISIN VIELÄ FARMARIMALLIN MERSUJA JOILLA KIERTÄISIN LÄTKÄTURNAUKSIA.POIKIEN K JA AJAISIN MERSUA YLI 38 VUOTTA.POIKIENI KANSSA.SEKÄ KOIRANÄYTTTELYJÄ.JOPA MTVEELLÄ MERSUNI PÄÄSISI JOPA JOHONKIN WIKSTRÖM - SHOWHON.IHANASSA AAMUSSA MERSUNI OLISIVAT ESITTELYSSÄ.JA MONI MAIKKARILAINEN PÄÄSISI
      KYYDISSÄNI TAKSI-VUOSINA < 17 VUOTTA 18 - 35 VUODEN AIKANA ERI PAIKKOIHIN MERSULLA.MERSUNI OLISIVAT MYÖS JEPPEVUOSIENI AIKOINA TUTTUJA

      • MERSISTI

        SAMOIN MINÄ AJAISIN MERSUN 60 - 70 L MALLEJA.JA 280 SETÄ 3.5 JA MONIA MERSUN MALLEJA.JOSKUS OLISIMME 220 DEELLÄ YYTERISSÄ JA OLISIN AUTOKUSKINA MERSUN KANSSA MM RIKSUSSA


      • MERSU
        MERSISTI kirjoitti:

        SAMOIN MINÄ AJAISIN MERSUN 60 - 70 L MALLEJA.JA 280 SETÄ 3.5 JA MONIA MERSUN MALLEJA.JOSKUS OLISIMME 220 DEELLÄ YYTERISSÄ JA OLISIN AUTOKUSKINA MERSUN KANSSA MM RIKSUSSA

        TOIVOTTAVASTI AJAN NÄITÄ NELJÄN MILJOONAN AUTOJA JOSKUS KUN OLEN VANHEMPI JA KOKENEEMPI.MERSU.AUDI.JAGUAR


      • 849
        MERSU kirjoitti:

        TOIVOTTAVASTI AJAN NÄITÄ NELJÄN MILJOONAN AUTOJA JOSKUS KUN OLEN VANHEMPI JA KOKENEEMPI.MERSU.AUDI.JAGUAR

        AJAISIN MERSUA JA SEKÄ LADAA MALLI 2107


      • MULTITABS MAINOS
        849 kirjoitti:

        AJAISIN MERSUA JA SEKÄ LADAA MALLI 2107

        AJAISIN MERCEDESTÄ JOHTOTÄHTEÄ JA OPELIA.VOLKKARIA.AUDIA.FORDIA.SKODAA.JA ITÄAUTOISTA N - LIITTO


    • Anonyymi

      voi tottaviä eikö viälä rellun kone nokalle huh huh. ei aiheuta omistus haluja nämä sontakasat täysiä muoviautoja

      • Anonyymi

        Laukoo kateellinen tohotinkuski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukoo kateellinen tohotinkuski.

        Ei Rellu aiheuta kateutta. Sivusta.


    • Anonyymi

      Itsellä 123 korinen 300 d automaatti vm 1983.Ajettu kohta 700 tuhatta ja pelaa kuin ns junan vessa.Tammikuussa katsastin ja kerralla läpi.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä Mese paras tekniikaltaan, älykkäin auto ajovaloillaan ym.
      Saksalaisten kunkku edelleen, paras ajettavuus, nopeus, ja laatu, ei siitä pääse mihinkään, kallishan se on, mut lukeneet yleensä Mersun ostavatkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe