Miten hän puhui rakkaudesta
kun satoi ja kastuin
puhui suuria sanoja
kun hengityskin huurtui
kuivana sateenvarjonsa alla
lämpimyyttään loi katseillaan
kun märkänä palelin
koleassa viimassa
hymyili sateelleen
ilon pisaroilleen
...silloin taivas aukeni
kirkkauteen...
hän lähti rakkauden
lähteelleen
minä jäin kasteltuna
yksin säteisiinsä,jonka
hän vei mukanaan toiselle.
Kylmä - niin sydänkin
kylmyydestä palelee - kylmä.
kylmä
14
376
Vastaukset
- tomppa2006
...että harmittelit runosuonesi ehtyneen...
Ei pidä paikkaansa, kunnossa tuntuu olevan. Erittäin hieno runo. Minä pidin!Kiitos tomppa ja minä todella
pahoittelen,etten ole ehtinyt
Sinun runojesi ääreen ja
muutenkin on ollut seka viikko.
Kaikkea hyvää Sinulle.
- Yölintu**
,,Voih, Dolan,,
,,et ole yksin,,
,,,,,,,,,
,,,koskettava
ja niin äärettömän kaunis
runosi,,
,,,,,,,~~kyynel~~
,,ystävä viereesi lennähtää,
,,,,,,,,,,
,,,helinä-keiju mukanani,,
,,,,,,,,,,,,keiju pölyä,,,
,,,,,,ruusuja ilostuttamaan,,
,,,,,,,,ja lämpöinen hali,,,
,,,,,,,,,,,,ja pusukin poskelle,,,
,,,,,,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=sREk3WmG7Ao
~~kyyneleet~~-Elät laulussa elämää-
ja minä tulkkaan
omalla tavallani
sitä.
Kiitos,ilman suru vaatetusta,
vaikka yö edessämme.
- *MURUKULTA*
Katoppa kun toin klapei ja nuotion sytytin
¨¨§¨¨
¨§§¨
//§\\ _[\\||\\//]_
¨_
\(_)? ja kuumat pannukahvitkin keitin, [_]?. jos näin lämpenisit.
Seuraksikin voisin hetkeksi jäädä,,jos haluaist..
Mutta ehkä tämä riittää ja Murukulta vain näin kiittää
runostasi herkästä vainen olenhan runonainen, tuntevainen :)Sanotaan että seura tekee kaltaisekseen,
että tämän palstan seura on juuri
parasta hyvää seuraa.
Sinä kuitenkin pelkäät tai
kartat tiettyjä taipaleita,
osoittanet,jos olen väärässä.
Yöhön saatan,ellet kaikkoa.
hyvin kaunista :)
- lindalinda1
kun sataa ja hengitys huurtuu
kun hän loi lämpöä katseellaan
palelevaan.
Ilo pisaroi
ja taivas aukeni
hän koki jotain suurta ja ihmeellistä
johdatti taivaisiin
niin
niin hän puhui rakkauden
minulle.
Tunnelmallinen ja kaunis runo Dolan.Kiitos sanoistasi,sillä tälläinen
tällä kertaa päästettiin ulos
ja mihin johtanee.
Hyviä viikonlopun aineksia
Sinulle.
- KuunKeiju
etevä tuossa pelkistämisessä. Aivan viherryn kateudusta, minä lörpöttelevä keiju lavertelevine näppäimistöineni. - Tästä laitan takkatulen lämmön sinne tulemaan ~~~ noin, ethän enää ole kylmissäsi?
Että pellitän sanailun maisemia,mutta
älä kuitenkaan ala viheriöimään,kun
talvea tässä odotellaan ja
Lumikenttien kutsua.
Olet niin huomaavainen takka lämmölläsi,
että keitän tässä vaikka yömyssy kahvitkin.
Kiitän huomavaisuudestasi ja valmiiksi :
Toivotan hyvät huomenet.
- ---
toit lokakuisen pariisin suomeen. surumielinen, mutta voimakas. lämminkin jopa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
