apilat peltoon, pelto velliä ja tuli piru vie pakkaset ja taas alkaa sataa..että sitten v******tttttaa.
Vastaukset 5
- muutakin, rypsit
monella jäi rypsit peltoon ja kauraakin, joidenkin vehnät ei valmistuneet koskaan. meillä jäi puimatta 20ha, kun maat ei kanna, ihan velliä.
- Peltotyöt
Pitää tehdä ajallaan
- täälläpalstalla
Peltotyöt kirjoitti:
Pitää tehdä ajallaan
Turha täällä on muille vittuilla, jos itse on sattunut onnistumaan. Paljon jäi viljaa peltoon sateiden vuoksi. Eikä meiläpäin ainakaan oo ollut tapana märkään kylvää eikä valmistumatta puida.
- enevä parkki
täälläpalstalla kirjoitti:
Turha täällä on muille vittuilla, jos itse on sattunut onnistumaan. Paljon jäi viljaa peltoon sateiden vuoksi. Eikä meiläpäin ainakaan oo ollut tapana märkään kylvää eikä valmistumatta puida.
oon aena kylyväny märkään,niin pirtissä ku pellollaki ja hyvin on kasvanna.
- Jussien Jussi
Peltotyöt kirjoitti:
Pitää tehdä ajallaan
vaan kun ei valmistuneet, lämpösummaa ei kertynyt. Lisäksi vettä satoi paljon ja osa maista meni niin velliksi, ettei puimisesta tullut mitään. Renkaita vaihdettiin leveämpiin ja yritettiin kuitenkin puida. Joten turha näsistellä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666