onnekseen jäänyt nämä -80 luvulla teini-ikänsä eläneet turvonneet yksinhuoltajaäidit polkkatukkineen.
Katkeraa tilitystä jota kuunnellessa voi pyyhkäistä silmännurkkaa Alepan nurkalla.
Karmeeta "musiikkia".
Ollin nimeksi voisi vaihtaa Mulli. Ääni matchaa hyvin tuohon karjakunnan vesaan.
Yön kohderyhmänä...
4
1254
Vastaukset
- Anu,Pitkätukkainen yksinhuo...
No aika moni pitää tuosta katkerasta tilityksestä, kun Yö on 2000-luvun myydyin suomenkielinen bändi, eikä taida keikkasukseessakaan valittamista olla. Ihan mielenkiintoista että taidat pitää näitä yksinhuoltajia Alepan nurkalla jotenkin toisarvoisina? No onneksi on näitä valveutuneita laadukkaan musiikin kuuntelijoita kuten kirjoittaja. Pitääpä tastä lähtien tuntea ansaittua huonoa omatuntoa Yö:n musiikkia kuunnellessani!
- Alkup.kirj. kanssa!
VAIKKA mä olenkin kohderyhmää, ilman polkkatukkaa tosin, en ole ikinä sitä synkistelyä ymmärtänyt! Kävin kerran jopa kaverin mieliksi keikalla, mut ei kertakaikkiaan ole mun juttu,jos ei muuten ole ranteetauki fiiliksellä niin niiden keikanjälkeen on!!
- Hyviä Vuosia...
Alkup.kirj. kanssa! kirjoitti:
VAIKKA mä olenkin kohderyhmää, ilman polkkatukkaa tosin, en ole ikinä sitä synkistelyä ymmärtänyt! Kävin kerran jopa kaverin mieliksi keikalla, mut ei kertakaikkiaan ole mun juttu,jos ei muuten ole ranteetauki fiiliksellä niin niiden keikanjälkeen on!!
Yö on nykyään oikeastaan iskelmä-bändi tai sanotaanko että Ollin-soolo projekti. Yö oli vielä joskus 90-luvulla oikeasti Rock! vuosina -93 ja -94/-95 tuli nähtyä useampia keikkoja silloin bändi todella rokkasi!
- kuraa
koko tuotanto. Siis se että suomessa myy tällaiset Yöt ja Lauri Tähkät osoittavat vain että kyllä tässä aika syvällä perämetsässä asutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle493304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472772Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1342552Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572281Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552004- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241154