Kuka tuntee Tukholmaa? Pitäisi saada auto parkkiin muutamaksi viikoksi kohtuuhintaan turvalliseen paikkaan josta pääsisi helposti esim. metrolla joko Vikingin tai Siljan satamaan ja sitä kautta Turkuun. Auton tuonti Suomeen ei käy, koska se on ulkomaisessa rekisterissä.
Pysäköinti Tukholmassa
Tuk H
3
1146
Vastaukset
- sitä nyt
Miksi ei muka ulkomaan rekkarissa olevalla autolla saa tulla Suomeen?? Totta kai saa.
- a jaa
Suomessa asuva henkilö ei saa ajaa ulkomaille rekisteröidyllä autolla Suomessa. Paitsi jos auton omistaja on kyydissä.
Typerä kommenttisi ei varmaankaan ollut kysymyksen pointti, vaan se minne auton voisi pysäköidä.
- - - - - -
Arlandassa on useampikin pitkäaikaispysäköinti, vie autosi sinne ja lennä Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228