onnistuuko

love forever

kauko suhde neitsyt miehen kanssa.Asumme kumpikin eri maissa ja tapaamme n.2x vuodessa. Olemme jo aikuisia ja olemme kumpikin tahoillamme varattuja mutta emme osaa tai halua lopettaa suhdetta.olemme kiinni toisissamme,ainaskin mina.tuntuu kuin ei voisi elaa ilman hanta.apua

2

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu

Miksi ei onnistuis, mutta sillä varauksella että, oletko varma mitä tapahtuu sillävälin kun ette näe toisianne, kuitenkin näette vain n.2x vuodessa.. Vaikka hänellä on vaimo ja sinut,eikä ole tyytyväinen vaimoonsa niin voi olla muitakin.. Mutta jos se ei sinua haittaa :)Petäthän itsekkin miestäsi tämän herran kanssa..(en tarkoita loukata tai syyttää tällä kirjoituksella ketään mistään) Kiitos :) Rakkaus voi olla joskus sokeaa..

• hyvä ihme

mikä kysymys? Tietenki se onnistuu! Silloin kun tapaatte se on yhtä juhlaa. Mutta hänen arkeensa sinä et kuulu eikä hän sinun. Teillä on molemmilla omat elämät. Kun lähdet siltä pohjalta, niin juttunne kestää vaikka loppu elämänne. Sanon kokemuksesta. Kymmenen vuotta takana..olemme ystäviä erossa, rakastavaisia kun tapaamme. En halua häntä kokonaan..vain palasen silloin tällöin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 47
      664
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      633
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      605
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      567
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37