Oon ollu nyt vajaan viikon kipeenä, kamala kurkkukipu, aivan järkyttävä yskä, sekä nuhaa ja kuumetta parina päivänä, sekä varsinkin iltaisin tuntuva sydämen muljahtelu, pulssi aika nopea mutta lyö mielestäni säännöllisesti, mutta muljahtelee välillä montakin kertaa tunnissa...yks muljaus tuntuu niinkun oikein kurkussa...vaikee selittää mut tosi inhottavaa, pelottavaa=( Kävin maanantaina lääkäris, ja ottivat sillon sydänfilminki mikä oli ok. Mut haluisin tietää onko kellään ollu vastaavaa rajun flunssan aikana?
flunssa+sydämen muljahtelu
5
2562
Vastaukset
- Ainakin mulla
Mulle aiheutti Toclase expectorant- niminen yskänlääke tollasia oireita. Vähänkö säikäytti, itsekin kävin sydänfilmissä.
Toisaalta, jos et ota yskänlääkettä niin kai se jatkuva yskiminen rasittaa kroppaa ja sydäntä.- aloittaja....
Lääkäri määräs mulle myös tota samaa yskänlääkettä kamalan pullon ja sitä on tullu otettua kolme kertaa päiväs 20millii nyt viiden päivän verran, mikäköhän siinä sitten tekee tollaset oireet?! Kiitos sulle kovasti kun vastasit, helpotti aika paljon=)
- Aloita nuo
bakteeri/limakalvo-jutut lukemalla 13.kysymys/vastaus:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeritiedotteet.html - fkljnåoi
Sydämen muljahtelu viittaisi sydänlihaksen tulehdukseen, jota esiintyy infektiosairauksien yhteydessä/jälkitautina. Ennnuste on hyvä, mutta vaatii useamman viikon ehdotonta lepoa. Vältä rasitusta ja kysy asiata lääkäriltäsi.
- seppodille
paskanvitut mul on ihan samaa aina ku oon flunssas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959