JURISTI

KAVALSI VANHUKSEN

Savonlinnassa toimineen lakiasiaintoimiston pääomistaja sai perjantaina Savonlinnan käräjäoikeudessa syytteen 3,5 miljoonan euron kavalluksesta.

Syyttäjän mukaan nainen kavalsi rahat iäkkäältä asiakkaaltaan.

Väitetyt rikokset tapahtuivat vuosina 1988-2005. Syytetty hoiti nyttemmin edesmenneen asiakkaansa huomattavia rahavaroja. Jutussa on asianomistajana vainajan kuolinpesä.

Syytetty: Kyse lainasta

Törkeän kavalluksen tai vaihtoehtoisesti kiskonnan lisäksi juristia syytetään muun muassa kahdesta törkeästä väärennyksestä ja kirjanpitorikoksesta. Hän itse sanoo toimineensa omaisuudenhoitosopimuksen mukaisesti ja lisäksi lainanneensa rahaa asiakkaalta. Myös väärennykset hän kiisti.

Perjantaina pidettiin jutun valmisteluistunto. Pääkäsittely on ensi helmikuun alussa.

Savonlinnasta pois muuttanut syytetty on toiminut muun muassa kaupunginvaltuustossa ja -hallituksessa.

30

5994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeus..

Onkos kotkan juristit rehellisiä ja oikeuden mukasia.juttua kehiin..

• että ainakaan

kaksi olisi aivan puhtosia pulmusia,sillä eivät ole ainakaan aivan rehellisiä,toinen ainakin tekee luonnekuvauksia oikeudessa,ilman pätevyyttä eikä lasku taitokaan ole hyvä,toinen onkin sitten enenmän puhujia kun tekevä,yhteistä näillä onkin rahastus ja hyvä suhde sossuihin.

• aluksi,,

kysy aluksi sankamolta onko se ollut rehellinen, sitten voi jatkaa vaikka siitä pohjola talosta jos siellä on vielä se eräs ja sitten lehto jne....

• iljettävä
        aluksi,, kirjoitti:

kysy aluksi sankamolta onko se ollut rehellinen, sitten voi jatkaa vaikka siitä pohjola talosta jos siellä on vielä se eräs ja sitten lehto jne....

sankamo uhkas vetää turpaan,kun kyselin oikeuden minulle määräämiä rahojani,vielläkin rahat saamatta,kun ei halua turpaan,,viisi tuhatta euroa,olis saatavia,eikä suostu sanomaan miksi rahat otti..koska hän sai jo oikeuden määrämän korvauksen.

• toiselle tuomarille
        iljettävä kirjoitti:

sankamo uhkas vetää turpaan,kun kyselin oikeuden minulle määräämiä rahojani,vielläkin rahat saamatta,kun ei halua turpaan,,viisi tuhatta euroa,olis saatavia,eikä suostu sanomaan miksi rahat otti..koska hän sai jo oikeuden määrämän korvauksen.

Eli ota tuomari joka hoitaa asian sankamolta, sankamo on se x- nyrkkeilijä kait josta puhutaan.

ja kova uhkailee, on ollut minuakin vastassa mutta ei ole uhkaillut. koska se saisi realistisesti minulta turpaan.

• rahoja
        toiselle tuomarille kirjoitti:

Eli ota tuomari joka hoitaa asian sankamolta, sankamo on se x- nyrkkeilijä kait josta puhutaan.

ja kova uhkailee, on ollut minuakin vastassa mutta ei ole uhkaillut. koska se saisi realistisesti minulta turpaan.

lemmittyinen oli toisella puolella,sankamo halus itse hoitaa minun juttuani,sankamo sai valtakirjani siihen jutun hoitaminen loppuikin,sankamo keskitty kotivakutuksestani rahojen pumppaamiseen.

itse sain oikeudessa pitää puoliani,sankamosta ei ollut kuin haittaa.

oikeustalon pihalla vapautin sankamon tehtävistä,siitä hulimatta hän halusi jatkaa,valtakirjaa ei suostunut antamaan pois,jopa polisin puoleen oli käännyttävä asiassa.

• sellainen pahe
        rahoja kirjoitti:

lemmittyinen oli toisella puolella,sankamo halus itse hoitaa minun juttuani,sankamo sai valtakirjani siihen jutun hoitaminen loppuikin,sankamo keskitty kotivakutuksestani rahojen pumppaamiseen.

oikeustalon pihalla vapautin sankamon tehtävistä,siitä hulimatta hän halusi jatkaa,valtakirjaa ei suostunut antamaan pois,jopa polisin puoleen oli käännyttävä asiassa.

sankamo on kirosana, se ei ymmärrä edes hyväntavan mukaista asiainkäsittelyä. sen käytös on ollut törkeä ja epärehellinen eikä se taida kuulua mihinkään asianajajaliittoon edes. ratsastaa toisen nimellä ja tekee alihankintaa ilman lupaa käsittääkseni.

uhkaileva ja häijy tapa, toivottavasti se tekee joskus jotain väärälle tyypille joka antaa sille mitä pitääkin. tai sitten se valitsee asiakkaat hyvin eikä ota sellaisia jotka voivat laittaa sille hanttia.

mutta vakuutusrahat ja ylipäätä kaikkien omaisuus sille kelpaa, eikä sillä väliä miten se ne saa.

• sama kaikille???
        sellainen pahe kirjoitti:

sankamo on kirosana, se ei ymmärrä edes hyväntavan mukaista asiainkäsittelyä. sen käytös on ollut törkeä ja epärehellinen eikä se taida kuulua mihinkään asianajajaliittoon edes. ratsastaa toisen nimellä ja tekee alihankintaa ilman lupaa käsittääkseni.

uhkaileva ja häijy tapa, toivottavasti se tekee joskus jotain väärälle tyypille joka antaa sille mitä pitääkin. tai sitten se valitsee asiakkaat hyvin eikä ota sellaisia jotka voivat laittaa sille hanttia.

mutta vakuutusrahat ja ylipäätä kaikkien omaisuus sille kelpaa, eikä sillä väliä miten se ne saa.

sankamolla lisäksi oli hyvä raamatun tuntemus.ikäihmisiä helppo huijata,miten lienee jos tutkittaisiin sankamon jutut.

velka ei mätäne.mitenhän siltä sais sen viisituhatta euroa pois.oli lemmettyiselle sanonnu että kyseinen summa pitää maksaa hänen tilille,ystävä lemmityinen maksoikin sankamon tilille summan,rahat kuuluu minulle koska vastapuoli joutui korvaamaan oikeus ja kaikki kulut.

viisituhatta euroa minulle kuluista ja kärsimyksistä.

• ?.?.?.
        rahoja kirjoitti:

Onko sankamo helluntaiseurakuntalainen? Tietääkö kukaan. On muuten aika mielenkiintoinen juttu muutaman tapauksen takia.

• kaikki...
        ?.?.?. kirjoitti:

Onko sankamo helluntaiseurakuntalainen? Tietääkö kukaan. On muuten aika mielenkiintoinen juttu muutaman tapauksen takia.

lehtonen sankamo oli aikoinaan,olikos sankamo silloin ihan nuori ja opissa.

• ????
        kaikki... kirjoitti:

lehtonen sankamo oli aikoinaan,olikos sankamo silloin ihan nuori ja opissa.

sankamo oli nuori ja opissa? Missä opissa lahkosaarnaajan vai lain tuntevassa huijarin opissa?

• tulla turpaan
        ???? kirjoitti:

sankamo oli nuori ja opissa? Missä opissa lahkosaarnaajan vai lain tuntevassa huijarin opissa?

Muistaaksen Risto Lehtosen opissa,myöhemmin siirtyi perintäkarhuihin..sitten ulkomailla jonkun konfliktin aikoihin meni amerikkaan oppiin

Ihminen ei muutu,törkeää uhkailua ja kiristystä,odottelen rahoja edelleen.

• virnaomaisapua?
        tulla turpaan kirjoitti:

Muistaaksen Risto Lehtosen opissa,myöhemmin siirtyi perintäkarhuihin..sitten ulkomailla jonkun konfliktin aikoihin meni amerikkaan oppiin

kirjottelet täällä vaan rahojen katoamista, mikset pyydä virka-apua jos kerran faktat on olemassa.

• ????
        tulla turpaan kirjoitti:

Tuskin tulee turpaan asiallisen keskustelun takia.

• uhri...
        ???? kirjoitti:

Tuskin tulee turpaan asiallisen keskustelun takia.

Oikeuden päätös on olemassa.missä selvitys olemassa.

• oikeus ja kohtuus
        uhri... kirjoitti:

Oikeuden päätös on olemassa.missä selvitys olemassa.

Ilman oikeuden käyntiä minut on todettu syyliseksi.
        ja suoritettu lisäksi laiton ulosmittaus.12 000€

tässä kerron että olen SYYTÖN väitettyyn RIKOKSEN,juttu oli hyvin lavastettu,ja uskottavasti.

asiaan liittyy muutama henkilö,osa jo vetännyt väittämän takasiin.

syyllisiä ei saatu oikeuden eteen,kaikkeni yritin.

• Aiheesta...
        sellainen pahe kirjoitti:

Mainitsin Sankamolle tänään näistä aiheista, eli kun ei toimita korvauksia asiakkaalleen "jos oikein ymmärsin" eli asiakkaan saatavia. Ja kun asiakas niitä kyselee niin uhkaa turpiin vedolla. Mainitsin että nämä asiat lukee internetissä, Sankamo viittasi kintaalla ja sanoi että "ihan sama lukekoot mitä lukee" eikä näyttänyt asia enempää kiinnostavan.

Eli ei kieltänyt asiaa että ei voisi olla totta.

• elatusapu juristi

Onko tietoa hyvästä juristista elatusapuasiassa kotkassa.
      Jolla vahva kokemus asiasta.

Kiitos ehdotuksistanne....

• pöristi

On täällä parikin juristia jotka maksavat elatusapua.

• kuka?

Minkäs ikäinen tämä ko.juristi oikein on??
      Kuullostaa nuo toimintatavat hieman tutulta..

• HehHeHee

Tämä on mainos
      jos haluat rehellistä juristia, valitse Sankamo
      Kemusta Puolostus hallinnosta.

• mulkkuorkesteri

Sankamon yhtiökumppani on vapaamuurari.

• 1900

sankamo aikoinaan nuorena armeijan jälkeen nautti kelan tukia vaikka oli töissä joutui oikeuden päätöksellä maksamaan takaisin, oli tuo juttu aikoinaan lehdessäkin. osaa ne juristitkin kusettaa

• ei-oikeutta

Eihän nämä yhteiskunnan verenimijät muuta teekään.

• Anonyymi

Olipa hyvä CV

• Anonyymi

hähähähähä häää Sankamo on täysi ääliö.

• Anonyymi

jarijarssu onsairas.

• Anonyymi

jarijarssu onsairas.

• Anonyymi

Ei ole asianajatkaan rehellisiä! Poliitikko J.B varsinkaan!!!!

• Anonyymi00030

Ihme juttua tässä ketjussa. Meidän kokemus Jukka Sankamosta on eriomainen. Inhimillinen ote ja hoiti juttumme juuri niin kuin piti. Tulos oli meidän kannaltamme parempi kuin uskalsimme edes toivoa. Vahva suositus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      107
      3451
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      205
      3119
    3. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      143
      2927
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      220
      2487
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      133
      1965
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      213
      1913
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      49
      1762
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1279
    9. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      204
      1174
    10. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1155
    Aihe