Opiskelu ei kiinnosta

lainkaankaan

Nyt on semmoinen homma, ettei amk-opiskelu kiinnosta vähän vertaa. Onko teillä antaa ehdotuksia mitä minä tekisin? Korkeakouluopiskelu ei ole enää vaihtoehto.

7

3809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paasykoeblogi

Onko sinulla taustana lukio/amis? Mitä haluat elämältäsi? Minkä ikäinen olet?

Onko niin että korkeakouluopiskelu ei kiinnosta, vai ei mikään opiskelu?

• lainkaankaan

taustana lukio. haluaisin mahdollisimman nopean koulutuksen ja ammatin. korkeakouluopiskelut omalta kohdaltani täysin poisluettu ajatus. olen liian laiska.

• Paasykoeblogi
        lainkaankaan kirjoitti:

taustana lukio. haluaisin mahdollisimman nopean koulutuksen ja ammatin. korkeakouluopiskelut omalta kohdaltani täysin poisluettu ajatus. olen liian laiska.

Sitten suuntaisin katseeni ammattikouluihin tai oppisopimuskoulutuksiin. Löytyykö sieltä mitään kiinnostavaa?

Kansanopistoissa voi myös kouluttautua (maksullisilla linjoilla) ainakin koulunkäyntiavustajaksi ja matkaoppaaksi.

Mitä töitä haluaisit tulevaisuudessa tehdä?

• lainkaankaan
        Paasykoeblogi kirjoitti:

Sitten suuntaisin katseeni ammattikouluihin tai oppisopimuskoulutuksiin. Löytyykö sieltä mitään kiinnostavaa?

Kansanopistoissa voi myös kouluttautua (maksullisilla linjoilla) ainakin koulunkäyntiavustajaksi ja matkaoppaaksi.

Mitä töitä haluaisit tulevaisuudessa tehdä?

niin siihen ehdotuksia minä haluaisinkin. ei ole mitään mikä kiinnostaisi. :)

• Paasykoeblogi
        lainkaankaan kirjoitti:

No, mitkä ovat olleet lempiaineita aikaisemmin? Mitä harrastat?

Entä oletko tehnyt AVO-ammatinvalintatestin? Tai kävisitkö työkkärin ammatinvalintapsykologin juttusilla?

• ja töitäkin
        lainkaankaan kirjoitti:

sen myötä, rapiat vuoden kestää...maksaa noin 500eur.
        lasten ja nuorten erityisohjaus

• nvjeriue

Mene johonkin työhön, siellä huomaat, onko se sua varten. Jos ei ole, vaihda alaa. Ei elämä ole niin vakavaa.

Itse palasin juuri takaisin koulun penkille kolmekymppisenä, iloisena siitä, että olen tehnyt töitä ja katsellut maailmaa. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      83
      1708
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1349
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      117
      1125
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      77
      1016
    5. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      207
      994
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      892
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      885
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      870
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      824
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37