Kaks metrrii lunta

Oishyvä

Tulis malliksi pari metrrii lunta, niin saes kuspiät perhana nähä mitä on mehtätyö.
Minä tein tukkii aekonnaa, niin vitun Valametti ku mäni siellä lumihangessa, ee näkynny ku vähäsen pakoputkkee.
Tämänpäivän jätkät eitiijjä hevosevvittuukkaa mehtätöistä.
Minä tein yhellä käilläkin aikonnaa 30 kuutiota päivässä ropssii. Sillon ku vielä oli kuntova.

5

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilut puolet

      Niin sitten uskon.

    • uus kone

      Kunhan saan uuven konheen ,niin teen 1 tausen (tuhat)kuution ( 1 m x 1 m x 1 m ) leimikon kolomessa minnuutissa virtuaaliseti tiän varteen ja hyvällä hinnalla 75 taalaa se kiinto kuutio (katso ylh) se Taala on se tollari jota jenkeissä käytetään , meen pelaan sinne sitten pokkaa ( pokeri) virtuaalisesti .Ja vosu (muija)istuu polvella.

      • Se vaan

        Pimeässä runkkaa vaseliinituubiin,juo mustat kahvit päälle ja jatkaa töitä.Yöllä,kun kunnon ihmiset nukkuu synninsikeitä unia.


    • Käpyselänalla

      Lokakuussa 1968 saapui Kuopion rautatieasemalle rahtina Volvo BM SM 460 "pikku nalle"
      Ensimmäinen ongelma oli kuinka saada laite kulkemaan auratulla Vr:n pihalla. Mutta sen on jo toinen juttu.
      Siitä alkaen olen pihkantuoksua haistellut.
      Välillä on ollut luntakin, toisinaan ei.
      Nykyisillä koneilla ei tarvita enää "maajohtoa" kun noustaan lumikelissä vastamäkeen.
      Kaikki kunnia nuorille konekuskeille!
      Me Nestorit teemme kunniaa uusille Gladiaattoreille!

    • Verotarkastaja

      Voisitteko ystävällisesti ilmoittaa mille vuosille ko. ansionne ajoittuvat.
      Veroilmoitustenne, ja ilmoittamienne työsaavutusten välillä on erittäin suuri ero.
      Korjaamme kernaasti ansiotulonne ilmoituksenne mukaiseksi.

      Rakkain Terveisin

      Verotarkastus

      Rakastakaa, veroja, mekin rakastamme iloista maksajaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe