Tulis malliksi pari metrrii lunta, niin saes kuspiät perhana nähä mitä on mehtätyö.
Minä tein tukkii aekonnaa, niin vitun Valametti ku mäni siellä lumihangessa, ee näkynny ku vähäsen pakoputkkee.
Tämänpäivän jätkät eitiijjä hevosevvittuukkaa mehtätöistä.
Minä tein yhellä käilläkin aikonnaa 30 kuutiota päivässä ropssii. Sillon ku vielä oli kuntova.
Kaks metrrii lunta
5
2077
Vastaukset
- Reilut puolet
Niin sitten uskon.
- uus kone
Kunhan saan uuven konheen ,niin teen 1 tausen (tuhat)kuution ( 1 m x 1 m x 1 m ) leimikon kolomessa minnuutissa virtuaaliseti tiän varteen ja hyvällä hinnalla 75 taalaa se kiinto kuutio (katso ylh) se Taala on se tollari jota jenkeissä käytetään , meen pelaan sinne sitten pokkaa ( pokeri) virtuaalisesti .Ja vosu (muija)istuu polvella.
- Se vaan
Pimeässä runkkaa vaseliinituubiin,juo mustat kahvit päälle ja jatkaa töitä.Yöllä,kun kunnon ihmiset nukkuu synninsikeitä unia.
- Käpyselänalla
Lokakuussa 1968 saapui Kuopion rautatieasemalle rahtina Volvo BM SM 460 "pikku nalle"
Ensimmäinen ongelma oli kuinka saada laite kulkemaan auratulla Vr:n pihalla. Mutta sen on jo toinen juttu.
Siitä alkaen olen pihkantuoksua haistellut.
Välillä on ollut luntakin, toisinaan ei.
Nykyisillä koneilla ei tarvita enää "maajohtoa" kun noustaan lumikelissä vastamäkeen.
Kaikki kunnia nuorille konekuskeille!
Me Nestorit teemme kunniaa uusille Gladiaattoreille! - Verotarkastaja
Voisitteko ystävällisesti ilmoittaa mille vuosille ko. ansionne ajoittuvat.
Veroilmoitustenne, ja ilmoittamienne työsaavutusten välillä on erittäin suuri ero.
Korjaamme kernaasti ansiotulonne ilmoituksenne mukaiseksi.
Rakkain Terveisin
Verotarkastus
Rakastakaa, veroja, mekin rakastamme iloista maksajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1217475Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26584857Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243184Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381327- 501325
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e931204Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1441132Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55983Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27873Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50864