Tulis malliksi pari metrrii lunta, niin saes kuspiät perhana nähä mitä on mehtätyö.
Minä tein tukkii aekonnaa, niin vitun Valametti ku mäni siellä lumihangessa, ee näkynny ku vähäsen pakoputkkee.
Tämänpäivän jätkät eitiijjä hevosevvittuukkaa mehtätöistä.
Minä tein yhellä käilläkin aikonnaa 30 kuutiota päivässä ropssii. Sillon ku vielä oli kuntova.
Kaks metrrii lunta
5
1955
Vastaukset
- Reilut puolet
Niin sitten uskon.
- uus kone
Kunhan saan uuven konheen ,niin teen 1 tausen (tuhat)kuution ( 1 m x 1 m x 1 m ) leimikon kolomessa minnuutissa virtuaaliseti tiän varteen ja hyvällä hinnalla 75 taalaa se kiinto kuutio (katso ylh) se Taala on se tollari jota jenkeissä käytetään , meen pelaan sinne sitten pokkaa ( pokeri) virtuaalisesti .Ja vosu (muija)istuu polvella.
- Se vaan
Pimeässä runkkaa vaseliinituubiin,juo mustat kahvit päälle ja jatkaa töitä.Yöllä,kun kunnon ihmiset nukkuu synninsikeitä unia.
- Käpyselänalla
Lokakuussa 1968 saapui Kuopion rautatieasemalle rahtina Volvo BM SM 460 "pikku nalle"
Ensimmäinen ongelma oli kuinka saada laite kulkemaan auratulla Vr:n pihalla. Mutta sen on jo toinen juttu.
Siitä alkaen olen pihkantuoksua haistellut.
Välillä on ollut luntakin, toisinaan ei.
Nykyisillä koneilla ei tarvita enää "maajohtoa" kun noustaan lumikelissä vastamäkeen.
Kaikki kunnia nuorille konekuskeille!
Me Nestorit teemme kunniaa uusille Gladiaattoreille! - Verotarkastaja
Voisitteko ystävällisesti ilmoittaa mille vuosille ko. ansionne ajoittuvat.
Veroilmoitustenne, ja ilmoittamienne työsaavutusten välillä on erittäin suuri ero.
Korjaamme kernaasti ansiotulonne ilmoituksenne mukaiseksi.
Rakkain Terveisin
Verotarkastus
Rakastakaa, veroja, mekin rakastamme iloista maksajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279