Aurinko Trini Jupiter 0.19 130
Aurinko Yhtymä Neptunus 0.08 158
Merkurius Trini Merkurius 2.16 100
Merkurius Oppositio Venus 1.45-107
Venus Sekstiili Mars 1.25 69
Venus Neliö Saturnus 1.13-116
Mars Oppositio Aurinko 3.31 -90
Mars Oppositio Saturnus 1.15 -67
Jupiter Oppositio Saturnus 3.03 -46
Uranus Oppositio Saturnus 0.24 -61
Neptunus Trini Jupiter 1.40 46
Neptunus Yhtymä Neptunus 2.07 70
Pluto Sekstiili Jupiter 0.08 58
Pluto Yhtymä Uranus 2.57 63
Pluto Sekstiili Neptunus 0.35 43
737 -487 250
Voisiko joku ystävällinen tulkita?
44
1028
Vastaukset
- tulkinta palsta
Tulkinnat saat halutessasi Ennustukset palstalta.
Täällä ainoastaan keskustellaan astrologiasta.- piu...
kai aiheettomat viestit poistetaan? miksi tulkintaviestipyntöjä ei ole sitten poistettu?
- muille tulkintaa
piu... kirjoitti:
kai aiheettomat viestit poistetaan? miksi tulkintaviestipyntöjä ei ole sitten poistettu?
pyytäville, siinä on syy miksi jotkut tulkintapyynnöt ovat esillä.
- Ihminen pyytää apua, me ann...
Kun ihminen pyytää apua, me annamme apua ihmiselle. Oletpa sinä erikoinen ihminen. Etkö ole vielä oppinut auttamaan ihmisiä?
- kekuste lija
Mutta kun näistä tulkinnoista oppii, kuomaseni. Se tulkitse joka osaa.
Huono esimerkki siitä miten ei pidä keskustella on vaakapalsta. Siellä ei tulkita vaan "keskustellaan". Lukekaa sitä, se kannattaa.. ;p - vaikka tulkinnoista oppisi
kekuste lija kirjoitti:
Mutta kun näistä tulkinnoista oppii, kuomaseni. Se tulkitse joka osaa.
Huono esimerkki siitä miten ei pidä keskustella on vaakapalsta. Siellä ei tulkita vaan "keskustellaan". Lukekaa sitä, se kannattaa.. ;pTämä on edelleenkin astrologiapalsta, ei astrologian tulkintojen pyytämispalsta.
Siitä on jo vajaa vuosi sitten tehty päätös ja tulkinnat loppuivat siihen, eivätkä ne jatku nytkään.
Sillä, täällä ei aleta siihen että täällä ramppaisi sata ihmistä per päivä pyytämässä tulkintaa itselleen. Täällä keskustellaan astrologiasta.
Jos välttämättä haluatte astrologin tekevän teille tulkinnan, menkää helmen keskustelupalstalle, siellä palvelee harjoittelija astrologi joka tekee teille tulkintoja niin paljon kuin vain haluatte pyytää.
Sitäpaitsi, tulkinnoista ehkä opit itsestäsi jotakin, mutta kenellekään muulle siitä ei ole mitään hyötyä koska ne kyselijät jotka täyttäisivät tämän palstan eivät tiedä hittojakaan astrologiasta tai horoskoopeista. Käsitätkö tämän? - kekusteli ja
vaikka tulkinnoista oppisi kirjoitti:
Tämä on edelleenkin astrologiapalsta, ei astrologian tulkintojen pyytämispalsta.
Siitä on jo vajaa vuosi sitten tehty päätös ja tulkinnat loppuivat siihen, eivätkä ne jatku nytkään.
Sillä, täällä ei aleta siihen että täällä ramppaisi sata ihmistä per päivä pyytämässä tulkintaa itselleen. Täällä keskustellaan astrologiasta.
Jos välttämättä haluatte astrologin tekevän teille tulkinnan, menkää helmen keskustelupalstalle, siellä palvelee harjoittelija astrologi joka tekee teille tulkintoja niin paljon kuin vain haluatte pyytää.
Sitäpaitsi, tulkinnoista ehkä opit itsestäsi jotakin, mutta kenellekään muulle siitä ei ole mitään hyötyä koska ne kyselijät jotka täyttäisivät tämän palstan eivät tiedä hittojakaan astrologiasta tai horoskoopeista. Käsitätkö tämän?Se rahasta kiinni. Tämä palsta söisi ammattilaisten rahoja, jos liikaa alettaisiin tulkata. Tosin hyvästä kyllä maksaakin, mutta onko sitten järkee maksaa moisesta soopasta. Se on se suurin syy. Katsokaapa millaisia hintoja astrologit pyytävät koneella tekemistään tulkinnoista. Ja katsokaapa vielä ketkä ovat niistä tulkinnoista kiinnostuneita (=riippuvaisia)? Hädässä olevat reppanat.
""""....Sitäpaitsi, tulkinnoista ehkä opit itsestäsi jotakin, mutta kenellekään muulle siitä ei ole mitään hyötyä koska ne kyselijät jotka täyttäisivät tämän palstan eivät tiedä hittojakaan astrologiasta tai horoskoopeista. Käsitätkö tämän?......"""""
Miksi en voisi oppia ja olenkin oppinut. Totta on että meitä astrologiaa ymmärtäviä ei palstalla ole enä paljon. Minä ja joku muu. - kiinnostunut lukija
vaikka tulkinnoista oppisi kirjoitti:
Tämä on edelleenkin astrologiapalsta, ei astrologian tulkintojen pyytämispalsta.
Sitäpaitsi, tulkinnoista ehkä opit itsestäsi jotakin, mutta kenellekään muulle siitä ei ole mitään hyötyä koska ne kyselijät jotka täyttäisivät tämän palstan eivät tiedä hittojakaan astrologiasta tai horoskoopeista. Käsitätkö tämän?..... Tämä on edelleenkin astrologiapalsta, ei astrologian tulkintojen pyytämispalsta. ::::::
Mitä tarkoitat sillä, että tämä on astrologiapalsta? Ei tietenkään ole tarkoitus, että täällä tulkitaan kaikkea mitä pyydetään, mutta miten astrologiasta pitäisi keskustella.
Mitä saa kysyä ja mitä ei? - lisään sen tähän
kiinnostunut lukija kirjoitti:
..... Tämä on edelleenkin astrologiapalsta, ei astrologian tulkintojen pyytämispalsta. ::::::
Mitä tarkoitat sillä, että tämä on astrologiapalsta? Ei tietenkään ole tarkoitus, että täällä tulkitaan kaikkea mitä pyydetään, mutta miten astrologiasta pitäisi keskustella.
Mitä saa kysyä ja mitä ei? - astrologiasta jo
kiinnostunut lukija kirjoitti:
..... Tämä on edelleenkin astrologiapalsta, ei astrologian tulkintojen pyytämispalsta. ::::::
Mitä saa kysyä ja mitä ei?muutama vuosi, puolesta ja vastaan, sekä miten lasketaan jotakin jne.
Tuossa on kaksi palstaa, "ennustukset" sekä "selvänäkö ja ennustaminen". "Ennustukset" palstalla saa kysyä ennustajilta että mitä he näkevät, eli aivan sama kuin jos täällä pyydettäisiin tulkintoja astrologeilta.
Sen sijaan "Selvänäkö ja Ennustaminen" palstalla ei saa pyydellä ennustuksia, vaan siellä saa keskustella yleisluontoisesti selvänäkemisestä ja muuhun siihen liittyvästä, kuten henkiparantamisesta ja ennustamisesta jne.
Syykin on selvä. Jos tästä palstasta tulisi tulkintojen pyytämispalsta, tämä olisi parin päivän sisällä täynnä viestejä joissa pyydetään tulkintaa, ja se astrologiakeskustelu jäisi pois.
Esimerkiksi helmen keskustelupalstalla eräs harrastelija-astrologi teki yhdelle ihmiselle tulkinnan ja jo päivän sisällä häneltä oli pyytämässä kolme uutta anelijaa tulkintaa. Sen jälkeen hänelle tulikin yhden päivän aikana parikymmentä uutta viestiä joissa pyydettiin tulkintaa.
Voit miettiä mitä se tekisi tälle palstalle jos täällä olisi jokainen viesti pelkkää tulkinnan pyytämistä. Siinä jäisi keskustelu kokonaan varjoon kun viestit putoilisivat toiselle sivulle jo päivässä, aivan kuten nytkin ennustuspalstalla käy.
Astrologiasta voit täällä kysyä ihan mitä vaan, paitsi niitä tulkintoja sinun karttasi kuvioista. Kuten jo sanottua, niille viesteille tuli loppu jo vuoden alussa ennenkuin ehti pahemmin alkaakaan. Jos kysyt täällä jotakin, varaudu sitten myös siihen että vastaus saattaa olla jotakin sellaista mitä et toivonut, eli astrologian vastaista koska, kuten muistat, tämä on kuitenkin keskustelupalsta jossa mielipiteitä saa esittää puolesta ja vastaan.
- ..........
paljon aikaa ja tilaa tuon tulkinta vaatii? Pari tuntia ja muutaman A4:n minimissään....tämä ei siis taida olla ihan oikea foorumi. Tai ehkä et oikeaa tietoa haluakaan?
- Ei vie aikaa!
Minkälaisia astrologianharrastajia täällä on? Kahden ihmisen yhteiskartta, selvälukua. Trinit, oppositiot, neliöt jne, selvää, kuin pässin liha. Joitakin aurinkoisia osumia, jotka saavat kovat kolhut neliöistä ja sitten ihmetellään, kun meillä menee niin hyvin muuten, miksi kaikki ei sitten menekkään hyvin? Ja jäädään roikkumaan sen unelman kiinnipitämiseen. Apua saatavilla...täällä myös.
- muzs
Pyytämäsi asia on mahdoton, koska ilmoitit syntymähoroskoopistasi toissijaista tietoa, eli aspekteja. Ilmoittamistasi tiedoista ei ilman supertietokonetta pysty päättelemään, milloin olet syntynyt ja missä. Uusi yritys, please!
- Asia ei vaadi enempiä tietoja.
Siinä on kuviot selvänä. Minä en tarvitse muuta. Vastasinkin kysyjälle jo. Tulkintaa vain noista kuvioista, siinä se arki sitten onkin ja vastaus, miksi homma ei luista.
- aurinko yhtymä Neptunus
Näyttäisi ainakin maailma olevan aurinkoinen. Ystävällisyyttä ulospäin, ystäville, tuttaville. Liikkumista, laajalti. Onko vaurautta? Kaunis maailma, kaikki kaunista. Kauniita haaveita, mielikuvitusta, mielikuvia. Merkurius...kaunista puhetta, kommunikointia kauniisti...mutta, ei rakkaudessa. Venus..seksi sujuu..loistokkaasti..mutt, ei kotona. Koti ristiriitainen. Kun unelmat yhtyvät, ne kumoutuvat arkipäivään. Oletko jo huomannutkin asian?
- pii..
näin todellakin on, olet aivan oikeassa tulkinnassasi! Miten voikin mies olla hyvä ja ihana AIVAN kaikelle paitsi minulle!!!
- Niin paljon kuuluu astrolog...
pii.. kirjoitti:
näin todellakin on, olet aivan oikeassa tulkinnassasi! Miten voikin mies olla hyvä ja ihana AIVAN kaikelle paitsi minulle!!!
Olen saanut paljon hyökkäyksiä täällä tulkinnoistani. Olen harrastanut asiaa pian 30 vuotta ja sille nauretaan. Otan tulkinnoissa huomioon ensin rakkauden, siis parisuhteessa. Kun on paljon, puolet hyvää ja toinen puoli mielipahaa, se riittää minulle suhteen purkamiselle. Mitä auttaa hyvä seksi, kun arki on pahaa mieltä? Naisena se ei riitä. Nainen tarvitsee hyvää mieltä. Hyvää jatkoa Sinulle.
- piu..
Niin paljon kuuluu astrolog... kirjoitti:
Olen saanut paljon hyökkäyksiä täällä tulkinnoistani. Olen harrastanut asiaa pian 30 vuotta ja sille nauretaan. Otan tulkinnoissa huomioon ensin rakkauden, siis parisuhteessa. Kun on paljon, puolet hyvää ja toinen puoli mielipahaa, se riittää minulle suhteen purkamiselle. Mitä auttaa hyvä seksi, kun arki on pahaa mieltä? Naisena se ei riitä. Nainen tarvitsee hyvää mieltä. Hyvää jatkoa Sinulle.
kukaan ei olisi paremmin osannut suhdettani tähän mieheen tulkita! Ei voi käsittää miksi hän on niin hankala minulle?! Loistava seksi ei todellakaan pitkälle riitä.
- Oppia, ikä kaikki.
piu.. kirjoitti:
kukaan ei olisi paremmin osannut suhdettani tähän mieheen tulkita! Ei voi käsittää miksi hän on niin hankala minulle?! Loistava seksi ei todellakaan pitkälle riitä.
Etkö ajattele nyt siirtyväsi eteenpäin? Pahoilla mielin oleminen ei tosiaankaan riitä naiselle. Siitä saa erittymään adrenaliinin ja nonadrenaliinin. Ne ovat stressihormoneja. Ja ne tietävät kuolemista. Tee surutyösi ja ota opiksesi. Oppi on pääomaa. Eikä sitä voi rahalla mitata. Terveisin Laila.
- Siinä se hankaluus, haaste.
Kun rakkaus ei osu olemaan kotipiirissä, arjessa. Mitä silloin tekee millään muulla rakkaudenkaltaisella asialla, esim maailman parhaalla seksillä? Jos tahdot, ilmoita oma aurinko-, nousu- ja kuu-merkkisi. Mutta, olethan jo oppinut yhden suuren asian, joka on - pelkkä seksi ei riitä naiselle. Jatka vain elämääsi. Tuo suhde tulee jäämään muistoihisi. Ja kuinka siitä saitkaan hyvää opetusta. Muista se pääoma. Vain elämällä oppii elämään. Eikä sitä voi saada yliopistosta.
- pii..
aurinkomerkkini on skorpioni, kuumerkki vaaka, nousumerkki kaksonen
- viestiä
Kerroit tuossa että sinulle nauretaan 30 vuoden astrologiaharrastuksen jälkeenkin.
Etkö osaa lainkaan arvata sitä syytä miksi näin on?
Minäpä annan nyt yhden esimerkin josta toivottavasti valkeaa sinullekin se syy. Näitä esimerkkejä olisi löytynyt vaikka kuinka paljon, mutta tämä nyt sattui kohdalle.
"Mutta, olethan jo oppinut yhden suuren asian, joka on - pelkkä seksi ei riitä naiselle. Jatka vain elämääsi. Tuo suhde tulee jäämään muistoihisi. Ja kuinka siitä saitkaan hyvää opetusta."
Ensinnäkin, minä olen myöskin opiskellut astrologiaa, mutta myös muita "aloja", kuten sitä elämää, mitä ei yliopistosta löydä.
Minäkin tiesin nuo asiat jotka kerroit, eivätkä ne kuulu millekään merkille tai yksittäiselle kuviolle ja nyt puhun ihan ihmisestä. Minä olen lukemattomia kertoja tehnyt samanlaisia huijaustulkintoja joissa olen käyttänyt ihan samanlaista puutaheinää kuin sinä nyt, ja tiedätkö mitä - Jokaisella kerralla, ihan aina, on "asiakas" kiittänyt minua hyvin osuneesta tulkinnasta. Onko se yllätys? Ei, se ei ole mikään yllätys jos on tutustunut aiheeseen.
"Suhde tulee jäämään muistoihisi" Sopii ihan jokaiseen ihmiseen.
"Pelkkä seksi ei riitä naiselle" sopii noin jokaiseen naiseen, kuin myös mieheenkin, ainakin jos aikoo elää joskus parisuhteessa.
"Ja kuinka siitä saitkaan hyvää opetusta." Jokaisesta huonosta, tai hyvästä, kokemuksesta saa hyvää opetusta kunhan siitä vain on päässyt yli.
Muutkin sinun "tulkintasi" ovat olleet yhtä ympäripyöreää hevonkukkua ja siinä on se syy miksi sinulle nauretaan.
Minä en naura, minua vain ja ainoastaan huolettaa. - mitä on.
viestiä kirjoitti:
Kerroit tuossa että sinulle nauretaan 30 vuoden astrologiaharrastuksen jälkeenkin.
Minäpä annan nyt yhden esimerkin josta toivottavasti valkeaa sinullekin se syy. Näitä esimerkkejä olisi löytynyt vaikka kuinka paljon, mutta tämä nyt sattui kohdalle.
"Mutta, olethan jo oppinut yhden suuren asian, joka on - pelkkä seksi ei riitä naiselle. Jatka vain elämääsi. Tuo suhde tulee jäämään muistoihisi. Ja kuinka siitä saitkaan hyvää opetusta."
Ensinnäkin, minä olen myöskin opiskellut astrologiaa, mutta myös muita "aloja", kuten sitä elämää, mitä ei yliopistosta löydä.
Minäkin tiesin nuo asiat jotka kerroit, eivätkä ne kuulu millekään merkille tai yksittäiselle kuviolle ja nyt puhun ihan ihmisestä. Minä olen lukemattomia kertoja tehnyt samanlaisia huijaustulkintoja joissa olen käyttänyt ihan samanlaista puutaheinää kuin sinä nyt, ja tiedätkö mitä - Jokaisella kerralla, ihan aina, on "asiakas" kiittänyt minua hyvin osuneesta tulkinnasta. Onko se yllätys? Ei, se ei ole mikään yllätys jos on tutustunut aiheeseen.
"Pelkkä seksi ei riitä naiselle" sopii noin jokaiseen naiseen, kuin myös mieheenkin, ainakin jos aikoo elää joskus parisuhteessa.
"Ja kuinka siitä saitkaan hyvää opetusta." Jokaisesta huonosta, tai hyvästä, kokemuksesta saa hyvää opetusta kunhan siitä vain on päässyt yli.
Muutkin sinun "tulkintasi" ovat olleet yhtä ympäripyöreää hevonkukkua ja siinä on se syy miksi sinulle nauretaan.
Minä en naura, minua vain ja ainoastaan huolettaa.Ihminen tietää, mikä on hyvää suhteessaan, mutta kuitenkaan kaikki ei ole hyvin. Valmiit parisuhde kuviot antavat arkipäivään kuvan suhteesta. Se on sitä tavallista elämää, arkea. Oletan ihmisen tietävän, missä mättää. Ajatusmaailmani voi olla eri syvyydeellä, kuin toisten. Olen arkinen, tavallinen. En harrasta syvyyspsykologiaa arjen elämisessä. Minulle ovat tehneet tulkintaa Ulla Palojoki, Sven Stenberg, Raimo Nikula ja jotkut muut. Arjessa astrologia on erilaista, niin se vain on.
- Miksi kukaan ei täällä auta...
viestiä kirjoitti:
Minä en naura, minua vain ja ainoastaan huolettaa.Olethan ystävällinen ja autat ketjun aloittajaa? Arkiastrologia on mielestäni parasta astrologiaa. Se selvittää parhaiten asioita. Nainen ymmärtää toista naista, parhaiten. Miehen ajattelusta puuttuvat niin monet tunteet.
- Naisella on naisen tunteet.
viestiä kirjoitti:
Minä en naura, minua vain ja ainoastaan huolettaa.Nainen ymmärtää naisen puhetta. Miehillä on erilaiset tunteet, kuin naisella. Oletan pyytäjän ymmärtävän minun ajatusteni kulkuja, yhteisymmärrystä naisten kesken.
- keskityt auttamaan ketjun a...
viestiä kirjoitti:
Minä en naura, minua vain ja ainoastaan huolettaa.Toivon sinun auttavan tulkinnassa valmiiseen parisuhdekuvioihin. Olethan ystävällinen ja teet sen?
- Tunteilla.
pii.. kirjoitti:
aurinkomerkkini on skorpioni, kuumerkki vaaka, nousumerkki kaksonen
Muista ensin, että minä elän tunteilla ja kirjoitan sinulle sen pohjalta. Skorpioni, tunteiden intensiivisyyttä, tunteiden paloa, ja mitä se tuo parisuhteeseen. Se on varmasti sinulle tuttu asia, enkä rupea jaarittelemaan siitä. VAstapuoli voi kokea sen vaikkapa ahdistavana, sitoavana? En tiedä sitä, mutta tunnen monta skorpionia. Olen elänyt ja elän merkin kanssa. Nousumerkkisi, viehättävä, eloisa, charmikas,paljon liikkeellä, paljon ihailijoita. Kuinka kumppani kokee sen? Kokeeko hän olevansa uhattu? Ja mitä se sitten vaikuttaa mieheen? Ottaako hän välimatkaa, heikolla itsetunnollansa? Entä tiedä. Vaakasi rauhoittaa tuota kaikkea, mutta vahvistaa nousuasi. Ilosta ilmaa, mieltä, johon ssekoittuu vahvaa intensiivisyyttä. Oletko liian vahva tuolle miehelle? Siis, iloisesti, vahvoilla itsesi kanssa. Ymmärrätkö kuvan, jonka yritin piirtää sinulle? Voisitko löytää Kaksosmiehen, Vaaka-miehen? Kenties Jousimies? Tämä on vain sinulle, ei näsäviisaille! Tunteilla sinulle.
- pi...
Tunteilla. kirjoitti:
Muista ensin, että minä elän tunteilla ja kirjoitan sinulle sen pohjalta. Skorpioni, tunteiden intensiivisyyttä, tunteiden paloa, ja mitä se tuo parisuhteeseen. Se on varmasti sinulle tuttu asia, enkä rupea jaarittelemaan siitä. VAstapuoli voi kokea sen vaikkapa ahdistavana, sitoavana? En tiedä sitä, mutta tunnen monta skorpionia. Olen elänyt ja elän merkin kanssa. Nousumerkkisi, viehättävä, eloisa, charmikas,paljon liikkeellä, paljon ihailijoita. Kuinka kumppani kokee sen? Kokeeko hän olevansa uhattu? Ja mitä se sitten vaikuttaa mieheen? Ottaako hän välimatkaa, heikolla itsetunnollansa? Entä tiedä. Vaakasi rauhoittaa tuota kaikkea, mutta vahvistaa nousuasi. Ilosta ilmaa, mieltä, johon ssekoittuu vahvaa intensiivisyyttä. Oletko liian vahva tuolle miehelle? Siis, iloisesti, vahvoilla itsesi kanssa. Ymmärrätkö kuvan, jonka yritin piirtää sinulle? Voisitko löytää Kaksosmiehen, Vaaka-miehen? Kenties Jousimies? Tämä on vain sinulle, ei näsäviisaille! Tunteilla sinulle.
Kiitos sinulle! Kuulostaa tutulta. Mieheni on oinas. Hänen mielestään en ole tarpeeksi sitoutunut suhteeseen. Vaikutan ehkä pinnallisemmalta mitä oikesti olen. Mies tosiaan tuntee olevansa uhattu, omistushaluinen, jotenkin todella kylmä. Näin ei ollut suhteen alussa.. Kaksi jousimiestä ollut edellisissä suhteissa ja he eivät menevyytensä perusteella sopineet lainkaan minulle.
- en ole palkkatyössä.
viestiä kirjoitti:
Minä en naura, minua vain ja ainoastaan huolettaa.Tahdon muistuttaa sinua, että minulla ei ole asiakkaita. Tämän asian tiimoilta ei koskaan ole minulla ollut asiakkaita. En koskaan ole rahastanut tämän asian parissa, tiimoilta, enkä muutenkaan. Ihmettelen vain, kun täällä soitetaan suuta, eikä keskitytä auttamaan. Täällä on paljon viisaita ihmisiä, mutta heidän viisautensa ei ole jaettavissa. Joten, hyvät ihmiset, jakakaa viisautenne, niin elämä muuttuu paremmaksi.
- Ymmärsit kuvan. Olen iloinen!
pi... kirjoitti:
Kiitos sinulle! Kuulostaa tutulta. Mieheni on oinas. Hänen mielestään en ole tarpeeksi sitoutunut suhteeseen. Vaikutan ehkä pinnallisemmalta mitä oikesti olen. Mies tosiaan tuntee olevansa uhattu, omistushaluinen, jotenkin todella kylmä. Näin ei ollut suhteen alussa.. Kaksi jousimiestä ollut edellisissä suhteissa ja he eivät menevyytensä perusteella sopineet lainkaan minulle.
Kaksosen on vaikea sitoutua. Se on asia, joka on yleisessä tiedoss. Aivan oikein, vaikutat pinnallsiselta, mutta Kuusi on jotain, jonka voisit opittaa hänelle. Menkää hiihtämään yhdessä. Oinasta hallitsee Mars, se on myös liikkumista. Löytäkää yhteisiä harrastuksia liikunnan parissa. Jos vielä saisit miehen merkit selville, siitä voisi olla apuja. Rapu-miehet ovat vaikeita, Kuu-Rapu varsinkin. Jousimiehet ovat elohopeaa, kenties enemmän, kuin Kaksonen. Iloa sinulle, sosiaalista toimintaa! Laila.
- pi..
Ymmärsit kuvan. Olen iloinen! kirjoitti:
Kaksosen on vaikea sitoutua. Se on asia, joka on yleisessä tiedoss. Aivan oikein, vaikutat pinnallsiselta, mutta Kuusi on jotain, jonka voisit opittaa hänelle. Menkää hiihtämään yhdessä. Oinasta hallitsee Mars, se on myös liikkumista. Löytäkää yhteisiä harrastuksia liikunnan parissa. Jos vielä saisit miehen merkit selville, siitä voisi olla apuja. Rapu-miehet ovat vaikeita, Kuu-Rapu varsinkin. Jousimiehet ovat elohopeaa, kenties enemmän, kuin Kaksonen. Iloa sinulle, sosiaalista toimintaa! Laila.
että vaikutan pinnalliselta mitä EN ole : )
- pi..
Ymmärsit kuvan. Olen iloinen! kirjoitti:
aurinko siis oinas, nousumerkki jousimies, kuumerkki skorpioni
- olen flunssassa, mutta...
pi.. kirjoitti:
aurinko siis oinas, nousumerkki jousimies, kuumerkki skorpioni
Sinun Vaakasi on rauhallisempi, kuin miehesi levoton Jousimies. Jousimiehen liikkuminen on mielestäni lähes pakonomaista, levotonta. Ikäänkuin Jousimies ei kykenisi kohtaamaan itseään, olemaan paikoillaan. Jousimies saa, mielestäni, paniikkikohtauksen, jos hän yrittää olla paikoillaan, kun hänessä on jotain, mitä ei voi kohdata. Voisin sanoa, että Jousimies ei kykene selviytymään menneisyydestään. Tämä on minun näkemykseni, mitä olen Jousimiehiä ympärilläni nähnyt ja tunnen heitä. Lapsuudenaikaiset vaikeudet, vanhempien ristiriidat, toisen vanmemman kuolema, äidin hylkäämäksi tuleminen ja kaikkea tuollaista. Miehessäsi siis vahvaa tunteiden latausta, vahvaa levottomuutta, kenties pomottelua. Kolme vahvaa merkkiä. Onhan Oinas romanttinen, mutta myös vahva pomo. Kaikki tuo sitten sinun lempeään Vaakaasi, vetää minut hiljaiseksi. Jousimiestä pidetään myös lempeänä, mielestäni se lempeys on hänen kulissiaan. Kenties en kykene auttamaan sinua tämän enempää.
- pinnallinen.
pi.. kirjoitti:
että vaikutan pinnalliselta mitä EN ole : )
Kuu-Vaakasi tekee sinusta, mielestäni, loisto ihmisen. Vaaka ei ole pinnallinen. Nousu-merkkisi antaa ulospäin pinnallisen vaikutuksen. Eikä se olekkaan totta. Olet vain seurallinen ja pärjäät sosiaalisissa tilanteissa. Toiset tulkitsevat sen pinnallisuudeksi.
- pi..
olen flunssassa, mutta... kirjoitti:
Sinun Vaakasi on rauhallisempi, kuin miehesi levoton Jousimies. Jousimiehen liikkuminen on mielestäni lähes pakonomaista, levotonta. Ikäänkuin Jousimies ei kykenisi kohtaamaan itseään, olemaan paikoillaan. Jousimies saa, mielestäni, paniikkikohtauksen, jos hän yrittää olla paikoillaan, kun hänessä on jotain, mitä ei voi kohdata. Voisin sanoa, että Jousimies ei kykene selviytymään menneisyydestään. Tämä on minun näkemykseni, mitä olen Jousimiehiä ympärilläni nähnyt ja tunnen heitä. Lapsuudenaikaiset vaikeudet, vanhempien ristiriidat, toisen vanmemman kuolema, äidin hylkäämäksi tuleminen ja kaikkea tuollaista. Miehessäsi siis vahvaa tunteiden latausta, vahvaa levottomuutta, kenties pomottelua. Kolme vahvaa merkkiä. Onhan Oinas romanttinen, mutta myös vahva pomo. Kaikki tuo sitten sinun lempeään Vaakaasi, vetää minut hiljaiseksi. Jousimiestä pidetään myös lempeänä, mielestäni se lempeys on hänen kulissiaan. Kenties en kykene auttamaan sinua tämän enempää.
niin ja mies väittää minulle että se olen MINÄ joka haluan mennä. Vaikka hän se on menevä - ainakin työn puolesta. Olen huomannut että menneisyyden haamut kyllä kummittelevat hänen mielessään yhä. Olenkin sanonut hänelle että hänen pitäisi päästä niistä irti mutta sanoo ettei pääse...Romanttisuutta en kyllä hänessä ole huomannut. Aika kylmä ihminen kaiken kaikkiaan.
- pi..
olen flunssassa, mutta... kirjoitti:
oma nouseva merkkini on siis kaksonen, kuumerkki vaaka, miehen nousumerkki jousimies, kuumerkki skorpioni
- Oinas voi olla romanttinen.
pi.. kirjoitti:
niin ja mies väittää minulle että se olen MINÄ joka haluan mennä. Vaikka hän se on menevä - ainakin työn puolesta. Olen huomannut että menneisyyden haamut kyllä kummittelevat hänen mielessään yhä. Olenkin sanonut hänelle että hänen pitäisi päästä niistä irti mutta sanoo ettei pääse...Romanttisuutta en kyllä hänessä ole huomannut. Aika kylmä ihminen kaiken kaikkiaan.
Mitä ajattelet, kuinka paljon uhraat itsestäsi tuohon? Minulla on jonkin verran kiireitä, mutta olen joskus koneella. Vaakasi tarvitsee jotain muuta, mitä tuo mies kykenee antamaan sinulle. Minä en kestä Jousimiehiä. He ovat hyvin itsekkäitä, itsekeskeisiä,vaativia, omapäisiä ja kaikkea sellaista, mitä en kestä. Rapu-mies on hauska, kun hän on niin omapäinen hulluuden lailla. Kun hän uskaltaa, hän laittaa itsensä likoon naiselle ja minä saan nauraa. Miehet eivät näe itseään, virheitään.
- mitä voisin sanoa.
pi.. kirjoitti:
oma nouseva merkkini on siis kaksonen, kuumerkki vaaka, miehen nousumerkki jousimies, kuumerkki skorpioni
Nousu-Kaksonen ja nousu-Jousimies. Molemmat ovat kovia olemaan liikenteessä. Mutta, kaksonen on ILOINEN. Jousimies on omapäinen, itsekäs, vaativa,pomo. Kaksosen iloisuus yhtyy sinun iloiseen Vaakaasi. Olette eri puista tehtyjä! Veljeni on nouseva-jousimies, entinen ystävätär, nykyinen tuttava, on aurinko Jousimies. Tiedän, mitä Jousimies on! Enkä voi pitää tuota naista ystävätterenäni! Oletko kovin nuori? Ota apujoukkoja tähän rytinään, puhu, puhu, puhu asia pois sielustasi! Voikto panostaa työelämääsi? Itsesi hoitamiseen? Minä sain juuri miehen kaatumaan maahan. Hän sanoi : Kun minä katsoin sinua silmiin, niin minä kaadiun! Tälläiseksi tulee, kun joutuu vaikeuksiin miesten kanssa! Etkö menisi kampaajalle? Metsään? Nuuksion luonnonsuojelualueelle, Paloheinään? Missä ikinä asutkin. Mene lepuuttamaan mieltäsi. Asiolla on tapana selvitä ja elämä jatkuu kaikista vaikeuksista huolimatta ja niiden johdosta! Syö jotain hyvää ruokaa. Mene sosiaalisiin tilaisuuksiin. Jousimies ei pääse kylmyydestään!
- pi..
mitä voisin sanoa. kirjoitti:
Nousu-Kaksonen ja nousu-Jousimies. Molemmat ovat kovia olemaan liikenteessä. Mutta, kaksonen on ILOINEN. Jousimies on omapäinen, itsekäs, vaativa,pomo. Kaksosen iloisuus yhtyy sinun iloiseen Vaakaasi. Olette eri puista tehtyjä! Veljeni on nouseva-jousimies, entinen ystävätär, nykyinen tuttava, on aurinko Jousimies. Tiedän, mitä Jousimies on! Enkä voi pitää tuota naista ystävätterenäni! Oletko kovin nuori? Ota apujoukkoja tähän rytinään, puhu, puhu, puhu asia pois sielustasi! Voikto panostaa työelämääsi? Itsesi hoitamiseen? Minä sain juuri miehen kaatumaan maahan. Hän sanoi : Kun minä katsoin sinua silmiin, niin minä kaadiun! Tälläiseksi tulee, kun joutuu vaikeuksiin miesten kanssa! Etkö menisi kampaajalle? Metsään? Nuuksion luonnonsuojelualueelle, Paloheinään? Missä ikinä asutkin. Mene lepuuttamaan mieltäsi. Asiolla on tapana selvitä ja elämä jatkuu kaikista vaikeuksista huolimatta ja niiden johdosta! Syö jotain hyvää ruokaa. Mene sosiaalisiin tilaisuuksiin. Jousimies ei pääse kylmyydestään!
nuori enää... keski-ikäinen.
- pi..
mitä voisin sanoa. kirjoitti:
millainen on nousu-leijona?
- huomioon
Oinas voi olla romanttinen. kirjoitti:
Mitä ajattelet, kuinka paljon uhraat itsestäsi tuohon? Minulla on jonkin verran kiireitä, mutta olen joskus koneella. Vaakasi tarvitsee jotain muuta, mitä tuo mies kykenee antamaan sinulle. Minä en kestä Jousimiehiä. He ovat hyvin itsekkäitä, itsekeskeisiä,vaativia, omapäisiä ja kaikkea sellaista, mitä en kestä. Rapu-mies on hauska, kun hän on niin omapäinen hulluuden lailla. Kun hän uskaltaa, hän laittaa itsensä likoon naiselle ja minä saan nauraa. Miehet eivät näe itseään, virheitään.
että kaikille ei sovi esim. rapumerkki. Ei kaikki halua pelkkää hauskuutta elämään. Ei kaikki pidä välttämättä siitä mistä sinä pidät!
- Juuri näin.
huomioon kirjoitti:
että kaikille ei sovi esim. rapumerkki. Ei kaikki halua pelkkää hauskuutta elämään. Ei kaikki pidä välttämättä siitä mistä sinä pidät!
Otan huomioon kaiken! Minä myös haen herrasmiestä, turvaa, totuutta ja kaikkea sellaista, mikä luo turvallisen, luottamuksellisen, toista kunnioittavan suhteen!
- urosleijona tappaa uuden na...
pi.. kirjoitti:
millainen on nousu-leijona?
Leijonaa voi verrata jossain mielessä Jousimieheen, mutta Leijona on kiltimpi, mielestäni. Leijona voi täten olla parempi vaihtoehto Jousimiehelle. Leijon täytyy antaa loistaa, antaa tila hänelle.
- olen myös.
pi.. kirjoitti:
nuori enää... keski-ikäinen.
En nyt viitsi kertoa itsestäni kaikkea, mutta koska olen harrastanut astrologiaa ikävuodesta kolmekymmentä ja risat, ja olen jäänyt leskeksi ja deittaillut etsien herrasmiestä kauan, aivan liian kauan, olen saanut oppia kantapään kautta, mitä sikoja on liikenteessä deiteissä, miehissä. Olen kamppaillut oman kamppailuni ja olen nyt tässä vaiheessa, jolloin olen luopunut ihmeistä! Yhdessä on yhtä hyvää, toisessa on toista hyvää. Mille laitat suurimman arvon? Mikä on sinulle rakkainta? Minä tahtoisin hiihtämään, mutta olen liian köyhä noille rökäleille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784