Vastahan tuo oli vaipoissaan ja tiistaina jo täysi-ikäinen..
Oma esikoinen täyttää 18 vuotta!
Kaivelin vanhoista valokuvista kokoelman isoon korttiin ja huomasin olevani tippa linssissä.Niin nopeasti menee aika joutuisasti,vaikka vastasyntynyttä pidellessä se pysähtyy..pakko se on uskoa että itellä on 40 mittarissa ja poika päätä pidempi!
Ihanat juhlat tulee illalla,oon koristellut juhlatilan ilmapalloilla,serpentiinillä,värivaloilla,kynttilöillä ja discopallolla,vaikka sitä musaa on turha oottaa saada kuulevansa tänään.Mättö on raskasta ja kovaa.Kun poika latas musaa piipitin vieressä et jotain rauhallisempaa väliin PLIIS ja hän lupasikin laittaa vähän kevyempää sinne tänne,kuten AC/DC:tä.Se on siis sitä kevyempää..
Olen ylittänyt itseni leipomalla lähes kaikki tarjoilut itse,tein peräti sacherkakun!Nyt pitäis vielä se kuorruttaa,kääk.En oo ikinä tehnyt sellasta,mut seuraan ohjetta orjallisesti,joten hyvää tulee(toivottavasti).
Näin untakin palaneista kakkupohjista!
Tänään juhlitaan!
11
278
Vastaukset
- ja paljon
onnea myös äidille.
Viettäkää ikimuistoisen hauska juhla.- neloska
Oon aivan tohkeissani näistä juhlista.Kohta pitää mennä nuorten kanssa puhaltamaan ilmapalloja,siis he puhaltavat ja mä katon vieressä ja sidon ne.Mulla on järjetön kammo puhaltaa niitä!
- arkipiru
Olen itsekin monesti kaiholla ajatellut sitä aikaa, kun esikoinen syntyi 32 vuotta sitten. Ei ollut silloin huolia; rakkaus kukoisti ja talous oli kunnossa. Oltiin nuoria ja terveitä.
Nyt kun katselee sitä esikoista, niin itsensä siinä näkee, mutta onneksi parannettuna versiona.
Syntymäpäivä onnittelut!!!- neloska
Onneksi tunnen olevani edelleen nuori ja tervekin ja poika uhkuu elämänsä tunnossa!
- n.sorsa
niin se vain aika vierähtää, itsellä oli aika eloisat pippalot 18.v täytetyäni. Jos teitin poika ihan sillein rauhallisesti, limppareiden merkeissä.
Ja kas kuit olemme samaa ikä luokkaa, niin rauhoita hermojasi vaikka diren parissa, sääli vain kun en aikoinaan nauhoittannut yhtyeen joulu muita julkaisemattomia kappaleita.
http://www.youtube.com/watch?v=IWjb9UZI-6Y- neloska
Kyllä aikoo boolia ottaa,ikä ei riitä jatkoille ennen tiistaita!No hän lähtee saksaan metallifestareille keskiviikkona kaverinsa kanssa,onneks ovat täyspäisiä kundeja.
Mulla oli kova meno päällä tuon ikäisenä,asuin avoliitossa ja biletin minkä kerkesin!
Direstä tykkään,mut kaikki mun ehdotelmat oli liian lällyjä hänelle :)
Vielä enemmän kuin "täysi-ikäisyyttä",,,juhlitaan isännän eläkettä.
Onnea sun pojallesi ja pitäkää hauskat mieleenpainuvat juhlat. Juhlia ei ole koskaan liikaa.- neloska
Ihanaa juhlia pimeen syksyn keskellä.
Onnea myös teillepäin!
onnea vaan teille kaikille. toivottavasti
teillä on mukavaa.
minulla tuo on edessä viikon päästä. nuorempi täyttää 20-vuotta.
täällä juhlitaan sitten kanssa kunnolla.
kivaa iltaa teille!!!!!!!!!!!Oi kun kiva viesti :O)
Onnea vaan pikkumiehellesi,ei kun isolle :O)
Ihan rupesi tekemään mieli sitä sacherkakkua.Tosin kauppojen en oikein diggaa,mutta itsetehty kyllä menee,enemmänkuin hyvin.Yksi etappi esikoisellasi saavutettuna, täysi-ikäisyys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201