Mikä? Kuka? Tietoo?

Tsekkailija..

Hei, mua vähän vaivaa yks tyyppi..
periaatteessa se vois olla mikä vaan horoskoopiltaan
mut mitä luulisitte tän perusteel: se on hiljanen, vetäytyny, ujo, asiallinen, ei kovin äänekäs, mut silti huumorintajunen.. Eikä tykkää liikkuu porukoissa..?
Ajatuksii ja mielipiteit?
Kiitti!

13

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

on Kalat tai vesimies!

• veikkaisin

vesimiestä ! vesimies on melko sosiaalinenkin, mutta etenkin tuntemattomia kohtaan pidättyväinen ja eteerinen. kalat ehkä kuitenkin enemmän läsnä? vesimies on viileämpi. ei puhu turhista, ei takerru yksityiskohtiin, eikä etenkään avaudu helpolla tunnepuolestaan. on omissa maailmoissaan kuten kalat. vahva tilannetaju ja huumori, samaan aikaan todella hajamielinen homssu :)

• ed.

vesimies voi olla myös todella itsepäinen, joka väittää vastaan vaikka tietäisi olevansa väärässä. joten hankalaks taitaa mennä :D

• tietämään

Et siä eivatkä muutkaan pysty sitä sanomaan. Tuohon ei pysty edes astrologit (en itse ole), koska ... ei ei onnistu. Jos kuitenkin on kysymys pelkästä aurinkomerkistä, niin se ei ole vesimies. Voisi olla neitsyt.

• Tsekkailija..

juu, kiitti kun otitte osaa, tohon mun juttuun.. ite oon aika samoilla linjoilla, eihän noi koskaan varmoja oo, mut on niitä kiva silti miettii ja pohtii, kuka kukin on, ennen kun tietää oikeesti.. ;P ainakin musta.. tätä vois sanoo ehk jonkin laisena harrastuksena.. .. :P

• kalat ja veskari

Ehe. Itse olen vesimes eikä ykskään noista osu minuun!

Itse sanoisin kauris. Reppana, haavoittuvainen, ei uskalla tuoda itseään esille.

• ei ole mitään

tekemistä luonteen kanssa.
      Minä olen skorpoini (kiinalaisessa Tiikeri)
      Silti olen luonteeltani ujo ja arkakin.
      Hiljainen, itsekseni viihtyvä, tirtristä kiinostunut ja varsin epäseksuaalinen. En missään tapauksessa johtajaluonne.
      Täysin päinvastainen kuin skobon luontenkuvaus.
      Ne kuvaukset on vaan toisen ihmisen keksimiä.
      Yleispätevyyttä ne eivät kanna.

• mikä on

'tirt' ?

• skobo
        mikä on kirjoitti:

'tirt' ?

se on kirjoitusvirheen pirulainen. ^____^
        Läppärini vetelee viimeisiään ja näppäimistö sekoilee.
        Sekin. ^___~

• ...

ihan selvä kauris! jos kyse miehestä..?

• varmasti

vaaka!

• totanoin

ja hän on rapu, joten veikaan samaa..

• Hän on Rapu.

Samoilla mennään, tunnen vastaavanlaisen. Hän on Rapu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      468
      8402
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5770
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      252
      4713
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      50
      4570
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      61
      4075
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3910
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      167
      3702
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1667
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      90