Hei, mua vähän vaivaa yks tyyppi..
periaatteessa se vois olla mikä vaan horoskoopiltaan
mut mitä luulisitte tän perusteel: se on hiljanen, vetäytyny, ujo, asiallinen, ei kovin äänekäs, mut silti huumorintajunen.. Eikä tykkää liikkuu porukoissa..?
Ajatuksii ja mielipiteit?
Kiitti!
Mikä? Kuka? Tietoo?
13
742
Vastaukset
- että..
on Kalat tai vesimies!
- veikkaisin
vesimiestä ! vesimies on melko sosiaalinenkin, mutta etenkin tuntemattomia kohtaan pidättyväinen ja eteerinen. kalat ehkä kuitenkin enemmän läsnä? vesimies on viileämpi. ei puhu turhista, ei takerru yksityiskohtiin, eikä etenkään avaudu helpolla tunnepuolestaan. on omissa maailmoissaan kuten kalat. vahva tilannetaju ja huumori, samaan aikaan todella hajamielinen homssu :)
- ed.
vesimies voi olla myös todella itsepäinen, joka väittää vastaan vaikka tietäisi olevansa väärässä. joten hankalaks taitaa mennä :D
- tietämään
Et siä eivatkä muutkaan pysty sitä sanomaan. Tuohon ei pysty edes astrologit (en itse ole), koska ... ei ei onnistu. Jos kuitenkin on kysymys pelkästä aurinkomerkistä, niin se ei ole vesimies. Voisi olla neitsyt.
- Tsekkailija..
juu, kiitti kun otitte osaa, tohon mun juttuun.. ite oon aika samoilla linjoilla, eihän noi koskaan varmoja oo, mut on niitä kiva silti miettii ja pohtii, kuka kukin on, ennen kun tietää oikeesti.. ;P ainakin musta.. tätä vois sanoo ehk jonkin laisena harrastuksena.. .. :P
- kalat ja veskari
Ehe. Itse olen vesimes eikä ykskään noista osu minuun!
Itse sanoisin kauris. Reppana, haavoittuvainen, ei uskalla tuoda itseään esille. - ei ole mitään
tekemistä luonteen kanssa.
Minä olen skorpoini (kiinalaisessa Tiikeri)
Silti olen luonteeltani ujo ja arkakin.
Hiljainen, itsekseni viihtyvä, tirtristä kiinostunut ja varsin epäseksuaalinen. En missään tapauksessa johtajaluonne.
Täysin päinvastainen kuin skobon luontenkuvaus.
Ne kuvaukset on vaan toisen ihmisen keksimiä.
Yleispätevyyttä ne eivät kanna.- mikä on
'tirt' ?
- skobo
mikä on kirjoitti:
'tirt' ?
se on kirjoitusvirheen pirulainen. ^____^
Läppärini vetelee viimeisiään ja näppäimistö sekoilee.
Sekin. ^___~
- ...
ihan selvä kauris! jos kyse miehestä..?
- varmasti
vaaka!
- totanoin
ja hän on rapu, joten veikaan samaa..
- Hän on Rapu.
Samoilla mennään, tunnen vastaavanlaisen. Hän on Rapu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569