Hei, mua vähän vaivaa yks tyyppi..
periaatteessa se vois olla mikä vaan horoskoopiltaan
mut mitä luulisitte tän perusteel: se on hiljanen, vetäytyny, ujo, asiallinen, ei kovin äänekäs, mut silti huumorintajunen.. Eikä tykkää liikkuu porukoissa..?
Ajatuksii ja mielipiteit?
Kiitti!
Mikä? Kuka? Tietoo?
13
768
Vastaukset
- että..
on Kalat tai vesimies!
- veikkaisin
vesimiestä ! vesimies on melko sosiaalinenkin, mutta etenkin tuntemattomia kohtaan pidättyväinen ja eteerinen. kalat ehkä kuitenkin enemmän läsnä? vesimies on viileämpi. ei puhu turhista, ei takerru yksityiskohtiin, eikä etenkään avaudu helpolla tunnepuolestaan. on omissa maailmoissaan kuten kalat. vahva tilannetaju ja huumori, samaan aikaan todella hajamielinen homssu :)
- ed.
vesimies voi olla myös todella itsepäinen, joka väittää vastaan vaikka tietäisi olevansa väärässä. joten hankalaks taitaa mennä :D
- tietämään
Et siä eivatkä muutkaan pysty sitä sanomaan. Tuohon ei pysty edes astrologit (en itse ole), koska ... ei ei onnistu. Jos kuitenkin on kysymys pelkästä aurinkomerkistä, niin se ei ole vesimies. Voisi olla neitsyt.
- Tsekkailija..
juu, kiitti kun otitte osaa, tohon mun juttuun.. ite oon aika samoilla linjoilla, eihän noi koskaan varmoja oo, mut on niitä kiva silti miettii ja pohtii, kuka kukin on, ennen kun tietää oikeesti.. ;P ainakin musta.. tätä vois sanoo ehk jonkin laisena harrastuksena.. .. :P
- kalat ja veskari
Ehe. Itse olen vesimes eikä ykskään noista osu minuun!
Itse sanoisin kauris. Reppana, haavoittuvainen, ei uskalla tuoda itseään esille. - ei ole mitään
tekemistä luonteen kanssa.
Minä olen skorpoini (kiinalaisessa Tiikeri)
Silti olen luonteeltani ujo ja arkakin.
Hiljainen, itsekseni viihtyvä, tirtristä kiinostunut ja varsin epäseksuaalinen. En missään tapauksessa johtajaluonne.
Täysin päinvastainen kuin skobon luontenkuvaus.
Ne kuvaukset on vaan toisen ihmisen keksimiä.
Yleispätevyyttä ne eivät kanna.- mikä on
'tirt' ?
- skobo
mikä on kirjoitti:
'tirt' ?
se on kirjoitusvirheen pirulainen. ^____^
Läppärini vetelee viimeisiään ja näppäimistö sekoilee.
Sekin. ^___~
- ...
ihan selvä kauris! jos kyse miehestä..?
- varmasti
vaaka!
- totanoin
ja hän on rapu, joten veikaan samaa..
- Hän on Rapu.
Samoilla mennään, tunnen vastaavanlaisen. Hän on Rapu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833