http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1614303
ei yhtään tällaista tapausta enää tarvita kyllä!!!!!
Nyt se kuonokoppa
7
307
Vastaukset
- Palsta-Artisti
mä tarttisin joskus ja moni muukin palstalainen.
Ei vaan, ikävä tapaus ja miten ihmeessä tuo voi olla mahdollista, siis hihnassa ollut... Eiköhän tuo nyt vaikuta tapaukselta,jossa ei kuonokopatkaan edes auta.Kun tuota luki,niin siinä olisi ihan jotain muuta tarvittu,ja ihan jollekkin muulle...
- Virtuaalikoneistaja
oikein usko että vaikka sillä ulkoiluttajalla olisikin ollut kuonokoppa ei olisi tainnut estää puremista, pikemminkin lyhyempi hihna ja vaikka kuuluvampi ääni ja jossakin tapauksessa nopeammat jalat.
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
oikein usko että vaikka sillä ulkoiluttajalla olisikin ollut kuonokoppa ei olisi tainnut estää puremista, pikemminkin lyhyempi hihna ja vaikka kuuluvampi ääni ja jossakin tapauksessa nopeammat jalat.
No tuossa tapauksessa kyllä taitais olla ainut mahdollisuus,ettei sitä koiraa olisi lainkaan...
Tai sitten ihan jollain muulla...
- mistähän
juu, sulle ois parasta et saisit kuonokopan =)
- nautit
kun koirat raatelee ihmisiä?
- en pidä
nautit kirjoitti:
kun koirat raatelee ihmisiä?
en, mutta en pidä ihmisistä jotka provosoivat toisia. ihmisessä se vika on ei siinä koirassa. pitäs ottaa pois sellaselta joka ei sitä hallitse. ja antaa kotiin jossa osattas koira kouluttaa oikein. ja sinulle suosittelen kuonokoppaa niinkuin varmasti erittäin moni ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350