Valmarin

kiinnostaisi

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia vanhanajan itsehoitolääkkeestä nimeltä Valmarin? Kovasti nykyään sitä mainostetaan, onko tämä 'mummojen' lääke taika mahaongelmiin kuten närästykseen, kurinaan ja mahan epäsäännölliseen toimintaan?

9

22680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt

yhtään mainosta missään kyseisestä
      aineesta ... meneekö samaan joukkoon
      kuin piihappogeelit, aloe vera juomat ...?
      Mistä aine koostuu?

• löytyypi

tavallisissa lehdissä, ihan vaikka seurassa tai sitte siinä apteekin lehessä. Ja vanhat ihmiset tietää...

• kiinnostaisi
        löytyypi kirjoitti:

tavallisissa lehdissä, ihan vaikka seurassa tai sitte siinä apteekin lehessä. Ja vanhat ihmiset tietää...

Kivennäisliuosta, joka auttaa elimistön happo-emästasapainon ylläpitoon, poistaa kuonaa ja rasvaa ja kaikenlaista muutakin vaikutusta tuntuisi olevan, mutta onko? Eikö kellään olisi kokemusta käytöstä? Etenkin, auttaako närästykseen ja mahan kurinoihin.

• auttaa
        kiinnostaisi kirjoitti:

Kivennäisliuosta, joka auttaa elimistön happo-emästasapainon ylläpitoon, poistaa kuonaa ja rasvaa ja kaikenlaista muutakin vaikutusta tuntuisi olevan, mutta onko? Eikö kellään olisi kokemusta käytöstä? Etenkin, auttaako närästykseen ja mahan kurinoihin.

Olen käyttänyt Pascoe -emäsjauhetta, se auttoi minulla närästykseen. Sitä otetaan joka aamu tyhjään vatsaan 1 teelusikka sekoitettuna kädenlämpöiseen veteen ( 1 lasi vettä). Tuloksia näkyi minulla muutaman viikon käytön jälkeen.

• käyttänyt
        auttaa kirjoitti:

Olen käyttänyt Pascoe -emäsjauhetta, se auttoi minulla närästykseen. Sitä otetaan joka aamu tyhjään vatsaan 1 teelusikka sekoitettuna kädenlämpöiseen veteen ( 1 lasi vettä). Tuloksia näkyi minulla muutaman viikon käytön jälkeen.

heravalmistetta n. kuukauden ja vaikuttaísi siltä että sitä kun ottaa heti kun alkaa tuntea refluksi oireita se auttaa. Jos oireet ovat menneet ns. koviksi niin sitten se ei helpota kuin vähän. Pulloon kyljessä (esim. FinnMolke, Molkosan) lukee että 1rkl veteen laimennettuna. Oon ottanut noita annoksia päivän aikana ehkä n.6-8 kertaa. Ja jos ei ala heti tehota niin saatan ottaa 2-3rkl lyhyen aikavälin sisällä. Olen yrittänyt etsiä tutkimuksia heravalmisteista mutta mistään ei ole oikein löytynyt. Onko kellään tietoa mistä tutkimuksia voisi löytää? Se on kuitenkin luonnontuote (valmistuu juuston teon yhteydessä) joten kaipa sitä voi litkiä niin paljon että alkaa auttamaan. Itselläni tosiaan vaikea refluksi. Syön parhaimmillaan 2x40mg nexium päivässä ja silti närästää..

• mimustiina86
        käyttänyt kirjoitti:

heravalmistetta n. kuukauden ja vaikuttaísi siltä että sitä kun ottaa heti kun alkaa tuntea refluksi oireita se auttaa. Jos oireet ovat menneet ns. koviksi niin sitten se ei helpota kuin vähän. Pulloon kyljessä (esim. FinnMolke, Molkosan) lukee että 1rkl veteen laimennettuna. Oon ottanut noita annoksia päivän aikana ehkä n.6-8 kertaa. Ja jos ei ala heti tehota niin saatan ottaa 2-3rkl lyhyen aikavälin sisällä. Olen yrittänyt etsiä tutkimuksia heravalmisteista mutta mistään ei ole oikein löytynyt. Onko kellään tietoa mistä tutkimuksia voisi löytää? Se on kuitenkin luonnontuote (valmistuu juuston teon yhteydessä) joten kaipa sitä voi litkiä niin paljon että alkaa auttamaan. Itselläni tosiaan vaikea refluksi. Syön parhaimmillaan 2x40mg nexium päivässä ja silti närästää..

valmariinia ja auttaa kyllä mielestäni.

• Natriumsitraatti

Aloin käyttää Valmarinia yleisen terveydentilani kohentamiseksi. Minulla ei ole refluksia, mutta oletan siis Valmarinin olevan muutoinkin terveyttä edistävää. Olen lukenut täältä virtuaalitodellisuudesta englanniksi ja suomeksi kaikenlaista natriumsitraatista, jota käytetään myös elintarvikkeisiin e-koodilla E331 https://ekoodit.fi/E331/natriumsitraatti/, eli me kaikki saanemme joka tapauksessa jo pelkistä teollisesti tuotetuista elintarvikkeista natriumsitraattia.

• Natriumsitraatti
    • Anonyymi

Aiheutti ripulia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5333
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      779
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      735
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe