Imetysvaatteita?

äipyli

Mistä löytyisi kivoja imetysvaatteita? Kaikkialla on vaan yksivärisiä, tylsiä vaatteita... Entä mitkä liikkeet Turun seudulla myyvät imetyspaitoja? H&M:n malleista en tykkää...

7

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 vuotta putkeen imettänyt

      Mun suosikkeja on glamourmom-topit. Ne nyt on näöltään ihan tavallisia spagettiolkaintoppeja, mutta niissä on todella hyvät sisäänrakennetut liivit ja imetyssysteemi. Laadukkaita, kestävät käyttöä ja pesuja. Ne nyt ei siis ole mitään kovin räväköitä ihmeellisiä, mutta tosi käteviä eivätkä näytä imetysvaatteilta. Niitä myy babyidean jälleenmyyjät.

      Vähän erikoisempia on ruotsalaisella Bara glad:lla. Sillä on pari suomalaista jälleenmyyjääkin suppealla valikoimalla, mutta oon tilannut onnistuneesti suoraan Ruotsistakin.

      Sitten on missymom, jolla on äitiysmalliston lisäksi aina jotain imetyspaitojakin.

      Entä ootkohan tutustunut ruotsalaiseen Boob-mallistoon? Sitä myy suomessa ainakin nettiemo ja bebes, tykkään niiden malleista tosi paljon ja on siellä yleensä jotain muutakin kuin ihan perusteepparia.

      Googlaamalla löytyy nuo kaikki, toivottavasti on apua!

      • äipyli

        Tuossa oli muutamia merkkejä, joita en ollut vielä itse löytänyt, täytyypi tutustua! Boobin paitoja mulla on pari ja niiden systeemi on tosi hyvä. En vaan ole niistä löytänyt kuin yksivärisiä paitoja! Täytyy jatkaa metsästystä!


    • muorila

      no hei kato nämä louhidesign.blogspot.com

    • imetysvaatteita
      • imetysvaatteita

      • Imetysvaatteita
        imetysvaatteita kirjoitti:

        Maitotyttö imetyspaidat: http://maitotyttopaidat.fi/kauppa/

        Ja kun ei vielä ole niin lämpimät ilmat, voi käyttää tavallista helposti nostettavaa (väljää) paitaa ja sen alla jotain seuraavista: imetystoppia, jossa on klipsuilla avattavat kupit, masutuubia, joka peittää liivit, vedät vain reunaa alaspäin imetettävän rinnan puolelta tai esim. Boobin imetystoppia.


    • annepienisirkusfi

      Hei!

      Itse tilasin joitamia imetysvaatteita eBayn kautta ja Asos.com:ista. Myös Figleavesia on kehuttu, mutta sieltä en ole itse tilannut. Totesin saman, että on vaikea löytää kivannäköisiä, vaan tarjonta on melko valjua... Siispä nettishoppaillen :)

      Huom! Tilaan eBaysta vain Euroopan Unionin alueelta. Eli jos olet vielä vihreä käyttäjä, niin muista ruksata kohta, kun suodatat haluamiasi ostoksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe