Tämä palsta

on kummallinen

paikka. Miehet ja naiset vakuuttelevat täällä toinen toisilleen että ovat nuoria, tai ainakin nuorekkaita ja perustelevat sen sillä että pitävät vaatteita jotka sopivat paremmin heidä lapsenlapsilleen.
Ajatukset ja juttujen aiheet kielivät ennemminkin ukkoontuneista ja akkaantuneista, epätoivoisista tyypeistä, jotka haikailevat jotain mitä ei takaisin saa. Miksi yrittää vakuuttaa ketään mistään?

18

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun kaikki

lävistyksiä naamat ja muutkin paikat täyteen ja kettinkejä roikkumaan metri ja kilotolkulla.

• Niihin roikkuviin ihopoimuihin niitä on helppo ripustella

• voi olla

täällä voi olla sellainen kuin haluasi olla,
      mutta onhan niitä nuorekkaita ja kaikin puolin fiksuja, ihmettelen vaan eikö heillä ole parempaa tekemistä kuin täällä onneansa kirjoittaa.

• siitä hyvä

että ei ole väliä millaiset vaatteet on päällä kun kirjoittelee.
      Lävistykset hoidelkoot ne nuoret, ne nuoret.
      Ei me mitään epätoivoisia olla vaan parhaassa iässä ja kehitämme itseämme = kirjoitustaitoamme :)
      Jos olisimme epätoivoisia, istuisimme iltakaudet hämyisissä kuppiloissa pipot silmillä nenät punaisina :)

• viivatiina

on tulossa vasta seuraavassa sukupolvessa.

• Omaa itseään on vaikea arvioida oikein vaan sen tekee ennenminkin ulkopuolinen henkilö. Sama koskee niin arvostelukykyä kuin pukeutumistakin. Jotkut ne luulevat omaavansa kykyjä arvostella toisia ja toisten pukeutumista.

Itse ainakin tunnen olevani tuhat vuotta vanha ja pukeudun erikoisesti en muodikkaasti. Tunnustan siis olen tylsä akka hyvin ilkeä ja vanhanaikainen.

• täällä olevat

onkin viime vuosituhannelta joten olemme kaikki fossiileja :)

• viivatiina

millon oot viimeks nähny vanhan viiskymppisen.

• palstaa sinäkin

olet lukenut?

On täällä paljon muutakin kuin nuo pari ikuista puutteellista.

• Meriläinen

taas on ollut upeaa huomata että ympäri maata on mahtavia naisia ja miehiä jotka ajattelee niin kuin minä.
      Samaistuminen toisiin ihmisiin on tärkeää vielä tällä iälläkin.
      Nuoret haluaa olla paljossa samanlaisia kun toiset
      kulkevat samanlaisissa vaatteissa jne.
      Minulle on ollut tärkeää huomata etten ole huumorini kanssa yksin vaan joku laukasee vastauksen ennen kuin olen kunnolla kerinnyt edes ajattelemaan.
      Voipa täältä saada apuakin jos tuska vaivaa.
      Ihmisinä me kai ollaan erilaisista tilanteista. Toiset perheellisiä ja paljon ihmisiä ympärillä ja joku ehkä samanlainen kuin minä ettei kaipaa siihen viereen koko ajaksi jotakuta.
      Silloin voi tavata näin koneen kautta.
      upeeta on minusta ajatella että näin voin olla yhteydessä koko suomen kansaan ja ihan ulkomaille asti.
      Minun kirjotukseni luetaan monissa erilaisissa kodeissa.
      Enkä tunne olevani akkaantunu, enkä uskottele nuoruuttani koska en haluaisi olla päivääkään nuorempi.
      Minun nuoruuteeni kuului monenlaista tuskaa, enkä todellakaan kaipaa sinne.

• Yxitypy

mutta kuka sen kissanhännän nostaa ellei kissa itse? :=))

Mitä siitä tulis, jos me alettais voivottelmaan kuinka me ollaan jo vanhoja. Sittenhän meidän jutut vasta epätoivoisia oliskin.

Aina pitää ajatella positiivisesti elämää. Ja mitä vanhoja me viiskymppiset muka vielä ollaan? Parhaassa iässä :=))

• paapuuri.re

ehdottomasti on juuri nyt:)

Voivottelulla ei saa mitään hyvää aikaiseksi.

• yhtään kummallinen

kunhan höpsit omiasi.

• tulkitsen

tekstiäsi:
      Omasta mielipiteestäsi paistaa läpi elämättömän elämän katkera kalkki.
      Onko itselläsi jäänyt elämässä jotakin saavuttamatta, jota nyt katkeruudessasi purkaat kirjoittajiin?

Hieman positiivisempaa asennetta, pyydän!
      Siitä koituu iloa myös itsellesi ajan mittaan.

• totta*

myös sellainen seikka että kaikki alkaa näyttämään kummalliselta tässä iässä, eikö totta?

• taitaa olla

eräänlainen "suljettu osasto" harvoille ja valituille = muutamalle ihmiselle.

• tällä osastolla

oli enemmän rivejä, aloituksia ja ihmisiä, nytten ei taida olla kuin muutama siään- ja ulosheittäjä.

Psst. tiedän tasan tarkkaan tilanteen.

• Mandi55

Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään ; )

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      570
      1957
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      93
      960
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      947
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      777
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      728
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      668
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe