Meniköhän tuo mandriva uudelleen asennukseen?
Kokeilin torstaina jotain tehosteita, käynnistä uudelleen siihen se sitten jäikin, lataa vain näytöllä hiiren nuoli ja sininen tausta.
Odottelin viisikin minuuttia, kokeilin sitten tänään eri kerneleillä kun on käynnistyksessä valittavana, ei toimi niilläkään. Olin jo poistanut joistakin fglrx aiemmista kerneleistä, sitten taas kokeilin tänään Mandriva 2009, vain musta näyttö. Asensiko sitten fglrx sille kernelille josta sen olin aikaisemmin poistanut..
Oliko liian raskas Radeon 9800 prolle.
Sekainen juttu, ei jaksaisi asennella..
Mandriva Sekaisin
Format Certificate
2
576
Vastaukset
- ......Nico.....
...vastausta antaa:
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22676.0 - hghghty
Mulle kävi samanlainen juttu viimeviikolla. Tehosteiden asennuksen jälkeen tuli vastaava tilanne. Et olis poistanut mitään, itelle auttoi kun kirjauduin ulos, ennen uudelleen sisäänkirjautumista valitsin eri työpöytäversion millä tehosteet oli tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577