Sinisilmäinen

Mitä tehdä

Heippa! Olen tällähetkellä aivan ulkona tuosta Härkä horoskooppimerkin haukkumisesta. Itse olen niin ihastunut tähän Härkämieheen.
Hän on kiltti , huomaavainen . lempeä. VAi olenko liian sinisilmäinen ja katselen häntä vaaleapunaisten lasien läpi.En haluaisi enää pettyä.
Joten mitä tehdä ,ollako vai eikö olla , siinä minulla pulma.
Niinhän sitä sanotaan että paha ei kenkään ihminen , vain toinen on heikompi toista,
Joten katson nyt tämänkin "romanssin" ja sitten olen joko hyvin onnellinen tai hyvin onneton.
Saaottaa kantaa puoleen ja toiseen.

4

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin sinisilmäisiä

      kuin haluttaa, odota vaan kun tulee ensimmäinen töyssy josta härkämies ei pidä niin tulet huomaamaan härän oikean luonteen.

    • cauris

      Älä lue tätä potaskaa täällä, vaan usko omiin ajatuksiisi ja sydämeesi. Niin minäkin rakastuin ja olen edelleen vuosien jälkeen, enkä ole sitä katunut.

      • vaan todellista totta

        mutta jos haluaa ummistaa silmänsä siltä niin okei, itselläni ollut kakkosmiehenä kiltti ja tunnollinen perheen isä että siinä sulle potaskaa.


      • cauris
        vaan todellista totta kirjoitti:

        mutta jos haluaa ummistaa silmänsä siltä niin okei, itselläni ollut kakkosmiehenä kiltti ja tunnollinen perheen isä että siinä sulle potaskaa.

        Horoskoopeissa vaikuttaa koko tähtikartta, ei pelkkä aurinkomerkki. Kannattaa lukea ja etsiä tietoa, todella mielenkiintoista. Pelkkä aurinkomerkki ei määrittele ihmisen persoonaa horoskooppien kannalta. Myös muut merkit siinä mukana vaikuttavat, jos niin tarkalle tielle lähdetään.

        Minusta rakkaus on kaunis asia, eikä kukaan saisi alkaa tällaisia asioita miettimään jonkun muun sanomisten perusteella vaan on kuunneltava omaa sydäntään. Jos kokemuksia kysytään, minun kokemukseni ovat vain positiivisia. Mitä tulee kaksosiin, niitä löytyy sekä että.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe