Hävettää ihan..

Minullakin on tunteet

..kun olen ollut niin tyhmä ja luottavainen. Uskonut toisen sanoihin ja lupauksiin. Paljon puhetta vähän tekoja. Viimeinen naula arkkuun oli tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen.
Miksi aina mun kohdalle sattuu tällaiset ihmiset?
Ihan kuin olisi iso möykky rinnassa, niin paha olla. Asioita vielä selvittämättä hänen kanssaan.
Kun jaksaisi ne käydä vielä läpi.
Nyt ymmärrän ihmisten katseet, säälivät kai minua.

3

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisella on

      hävettävää, jos on niin tehnyt, eikä sinulla. ...

      Ihmisten katseista tuli mieleen, kun eräänä kesänä olin ihastunut, ja minä joskus kuvittelin, että meitä katsottiin hymyillen, kun juttelimme. Siksikö, kun tiesivät jotian, mitä minä en? Näkivät minun ihastuneen, mutta tiesivät toisen varatuksi, kuten itsekin epäilin. ..Ei se välttämättä ollut niin. Mietin aika paljon muutenkin sinä kesänä, enkä ihmettele nyt, että tuollainenkin tuli mieleen.

      • Minullakin on tunteet

        Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

        Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

        Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

        Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.


      • toisella on
        Minullakin on tunteet kirjoitti:

        Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

        Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

        Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

        Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

        enää enempää kommentoida..

        Itse epäonnistuneissa ihastuksissani voin syyttää vain itseäni. Mitään ei oikeastaan edes alkanut.

        Tuo "Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan" kuulostaa pahalta. Tulee jotenkin mieleen oma epäröintini..

        Vaikutat fiksulta. Varmaan seuraavalla kerralla menee sitten paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe