Hävettää ihan..

Minullakin on tunteet

..kun olen ollut niin tyhmä ja luottavainen. Uskonut toisen sanoihin ja lupauksiin. Paljon puhetta vähän tekoja. Viimeinen naula arkkuun oli tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen.
Miksi aina mun kohdalle sattuu tällaiset ihmiset?
Ihan kuin olisi iso möykky rinnassa, niin paha olla. Asioita vielä selvittämättä hänen kanssaan.
Kun jaksaisi ne käydä vielä läpi.
Nyt ymmärrän ihmisten katseet, säälivät kai minua.

3

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisella on

hävettävää, jos on niin tehnyt, eikä sinulla. ...

Ihmisten katseista tuli mieleen, kun eräänä kesänä olin ihastunut, ja minä joskus kuvittelin, että meitä katsottiin hymyillen, kun juttelimme. Siksikö, kun tiesivät jotian, mitä minä en? Näkivät minun ihastuneen, mutta tiesivät toisen varatuksi, kuten itsekin epäilin. ..Ei se välttämättä ollut niin. Mietin aika paljon muutenkin sinä kesänä, enkä ihmettele nyt, että tuollainenkin tuli mieleen.

• Minullakin on tunteet

Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

• toisella on
        Minullakin on tunteet kirjoitti:

Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

enää enempää kommentoida..

Itse epäonnistuneissa ihastuksissani voin syyttää vain itseäni. Mitään ei oikeastaan edes alkanut.

Tuo "Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan" kuulostaa pahalta. Tulee jotenkin mieleen oma epäröintini..

Vaikutat fiksulta. Varmaan seuraavalla kerralla menee sitten paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      248
      6221
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      155
      6028
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      252
      5108
    4. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      52
      4610
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      44
      4390
    6. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      64
      4239
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4177
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      37
      3714
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2632
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      58
      2089
    Aihe