Hävettää ihan..

Minullakin on tunteet

..kun olen ollut niin tyhmä ja luottavainen. Uskonut toisen sanoihin ja lupauksiin. Paljon puhetta vähän tekoja. Viimeinen naula arkkuun oli tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen.
Miksi aina mun kohdalle sattuu tällaiset ihmiset?
Ihan kuin olisi iso möykky rinnassa, niin paha olla. Asioita vielä selvittämättä hänen kanssaan.
Kun jaksaisi ne käydä vielä läpi.
Nyt ymmärrän ihmisten katseet, säälivät kai minua.

3

747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisella on

hävettävää, jos on niin tehnyt, eikä sinulla. ...

Ihmisten katseista tuli mieleen, kun eräänä kesänä olin ihastunut, ja minä joskus kuvittelin, että meitä katsottiin hymyillen, kun juttelimme. Siksikö, kun tiesivät jotian, mitä minä en? Näkivät minun ihastuneen, mutta tiesivät toisen varatuksi, kuten itsekin epäilin. ..Ei se välttämättä ollut niin. Mietin aika paljon muutenkin sinä kesänä, enkä ihmettele nyt, että tuollainenkin tuli mieleen.

• Minullakin on tunteet

Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

• toisella on
        Minullakin on tunteet kirjoitti:

Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

enää enempää kommentoida..

Itse epäonnistuneissa ihastuksissani voin syyttää vain itseäni. Mitään ei oikeastaan edes alkanut.

Tuo "Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan" kuulostaa pahalta. Tulee jotenkin mieleen oma epäröintini..

Vaikutat fiksulta. Varmaan seuraavalla kerralla menee sitten paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      4561
    2. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      595
      3682
    3. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      2779
    4. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2562
    5. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      145
      2249
    6. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      108
      1906
    7. Kun mennään...

yhdessä petiin... Otathan mut peiton alle? Hyvää yötä toivottaa sun nalle. Oot mun oma hehkulamppu, Kauniimpi kuin nätein kukkakimppu. https://you
      Ikävä
      196
      1019
    8. Taitaa olla viimeinen talvi.

Jos sähkön hinta talvella on 4-5 kertaa suurempi, kuin edellisenä talvena, niin mulla ei ole varaa lääkkeisiin, ei ruokaan, muita laskuja en voi maksa
      Pori
      89
      985
    9. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      857
    10. Selvitetään syyt kalliiseen sähköön!

Sähkön hinta pysyy hirmukalliina riippumatta kulutuksesta. Nytkin keskellä kesää sunnuntaina yli 30 snt/kWh. Mitä onkaan tulossa talvella? https://ww
      Maailman menoa
      243
      806
    Aihe