Hävettää ihan..

Minullakin on tunteet

..kun olen ollut niin tyhmä ja luottavainen. Uskonut toisen sanoihin ja lupauksiin. Paljon puhetta vähän tekoja. Viimeinen naula arkkuun oli tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen.
Miksi aina mun kohdalle sattuu tällaiset ihmiset?
Ihan kuin olisi iso möykky rinnassa, niin paha olla. Asioita vielä selvittämättä hänen kanssaan.
Kun jaksaisi ne käydä vielä läpi.
Nyt ymmärrän ihmisten katseet, säälivät kai minua.

3

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisella on

hävettävää, jos on niin tehnyt, eikä sinulla. ...

Ihmisten katseista tuli mieleen, kun eräänä kesänä olin ihastunut, ja minä joskus kuvittelin, että meitä katsottiin hymyillen, kun juttelimme. Siksikö, kun tiesivät jotian, mitä minä en? Näkivät minun ihastuneen, mutta tiesivät toisen varatuksi, kuten itsekin epäilin. ..Ei se välttämättä ollut niin. Mietin aika paljon muutenkin sinä kesänä, enkä ihmettele nyt, että tuollainenkin tuli mieleen.

• Minullakin on tunteet

Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

• toisella on
        Minullakin on tunteet kirjoitti:

Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

enää enempää kommentoida..

Itse epäonnistuneissa ihastuksissani voin syyttää vain itseäni. Mitään ei oikeastaan edes alkanut.

Tuo "Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan" kuulostaa pahalta. Tulee jotenkin mieleen oma epäröintini..

Vaikutat fiksulta. Varmaan seuraavalla kerralla menee sitten paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe