Hävettää ihan..

Minullakin on tunteet

..kun olen ollut niin tyhmä ja luottavainen. Uskonut toisen sanoihin ja lupauksiin. Paljon puhetta vähän tekoja. Viimeinen naula arkkuun oli tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen.
Miksi aina mun kohdalle sattuu tällaiset ihmiset?
Ihan kuin olisi iso möykky rinnassa, niin paha olla. Asioita vielä selvittämättä hänen kanssaan.
Kun jaksaisi ne käydä vielä läpi.
Nyt ymmärrän ihmisten katseet, säälivät kai minua.

3

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisella on

      hävettävää, jos on niin tehnyt, eikä sinulla. ...

      Ihmisten katseista tuli mieleen, kun eräänä kesänä olin ihastunut, ja minä joskus kuvittelin, että meitä katsottiin hymyillen, kun juttelimme. Siksikö, kun tiesivät jotian, mitä minä en? Näkivät minun ihastuneen, mutta tiesivät toisen varatuksi, kuten itsekin epäilin. ..Ei se välttämättä ollut niin. Mietin aika paljon muutenkin sinä kesänä, enkä ihmettele nyt, että tuollainenkin tuli mieleen.

      • Minullakin on tunteet

        Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

        Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

        Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

        Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.


      • toisella on
        Minullakin on tunteet kirjoitti:

        Kyllähän minä jotenkin sisimmässäni aavistin, elämänkokemustakin kun on jo kertynyt, että kaikki ei ollut hänen kohdallaan niin kuin hän antoi olettaa.
        Luultavasti hän poistuu kuvioista vähin äänin, vaikka tiedänkin, että syyttelee minua suhteen loppumisesta ja siitä, ettenkö hyväksyisi häntä ja hänen tilannettaan. Heikomman sukupuolen edustajana minustahan tulee automaattisesti syntipukki, vaikka syy olisikin hänen.
        Samoin hän syytteli edellisiä exiään, hänessä itsessähän ei ollut mitään vikaa eikä syytä.

        Minä hyväksyn asiat kuten ne ovat, jos asioista kerrotaan minulle silloin kun niiden kertomisen aika on eikä vasta sitten kun suhde on jo pitkällä. Ulkopuoliset ihmiset, nämä jotka tuntevat hänet entuudestaan, ilmeisesti tiesivät hänen taustansa. Minähän tiesin vain sen mitä hän minulle kertoi.
        Minun kohdallani ei ole kysymyksessä varattu henkilö. Hänellä ei vaan muutoin näytä olevan täysin ns. puhtaat jauhot pussissa, vaikka antaakin itsestään luotettavan tuntuisen kuvan.

        Lopuksi kannattaa aina kertoa toiselle miltä tuntuu, kun toinen on tehnyt väärin. Kannat sitä pahaa oloa sisälläsi lopun elämääsi, jos et saa näitä sanoja suustasi. Eri asia on sitten, meneekö sanat toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan.

        Ei voi toivoa muuta kuin lykkyä tykö /lycka till hänelle seuraavaan suhteeseen.

        enää enempää kommentoida..

        Itse epäonnistuneissa ihastuksissani voin syyttää vain itseäni. Mitään ei oikeastaan edes alkanut.

        Tuo "Hän toistaa joka tapauksessa lopun elämäänsä tuota samaa virhettä, jonka on tehnyt jokaisessa suhteessaan" kuulostaa pahalta. Tulee jotenkin mieleen oma epäröintini..

        Vaikutat fiksulta. Varmaan seuraavalla kerralla menee sitten paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe