Haluaisimme vuokrata talvilämpimän, kohtuuhintaisen asuntoauton Etelä-Suomesta jouluviikoksi, esim. su-su 21.-28.12.2008.
Yöpymistilaa tarvitaan käytännössä kahdelle aikuiselle ja matkustustilaa viidelle. Normaalivarusteinen, ei kesäauto. Ajoa Pohjois-Pohjanmaalle ja takaisin tulee arviolta 1000-1500km, lähtöpaikasta riippuen.
Aulis Granroth, Porvoo
Ystävälliset tarjoukset joko puh. 040 5063 752 tai email [email protected]
ASUNTOAUTO JOULUKSI
VIIKKO 52
2
852
Vastaukset
- JS-Vuokraus
Moi, jos matkaseurueestanne jää yksi pois niin voin tarjota autoani, autossani kun on vain 4 rekisteröityä matkapaikkaa.
Katso linkki
http://www.irent.fi/product/show/417- VIIKKO 52
Kiitos tarjouksesta, olemme jo tehneet varauksen toisesta autosta. Talletan yhteystietosi kuitenkin vastaisen varalle. Ag
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819