Kolme vuotta sitten päästin oinas kundin menemään kun peruskoulu loppu ja suutahdin kun se nauroi mulle yks tunti sinä keväänä.. sen jälkeen en ole häntä kovin nähnyt, tosin pari kertaa mutta ei tullut mieleenkään mennä juttelemaan.
Teini mimminä olin niin utelias et otin selville missä ihastukseni asuu, samoin oli tämänkin kohdalla :D Muistan osoitteen vieläkin :P
Olen vesimies, ja ajattelin et olisi kyllä kiva nähdä tätä oinas kundia, ku ei sillon kauheemmin kylläkään oltu tekemisissä, olisi kiva nähdä häntä.
Joten, minkäslainen on mahdollisesti oinas kundi kun on 19-vuotias?
Tiedän hänen menneen amiskaan ja ilmeisesti myös valmistui sieltä keväällä :)
Itse lukiossa :P
Nuori oinas
Kuin kaipaisin (?)
1
485
Vastaukset
- lellu888
Yleensä oinasukot on todella vittumaisia ihmisiä. Mutta ei kaikki, mutta kokeile varoen XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882