Kauriin luottamusta on vaikea

The kauriinsarvi

voittaa takaisin. Jos tulee paskaa niskaan (anteeksi ilmaus) kauriin tunteet jäähtyy pakkaslukemille. Turha tulla naukumaan kauriin perään. Se on jo aikoja sitten juossut vuorille ylhäiseen yksinäisyyteensä.

Tätä voisin kuunnella vuorilla omassa vuoristomökissäni:

http://www.youtube.com/watch?v=VrBZ0rGWXUk&feature=related

15

3238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The kauriinsarvi
    • et vuoristossakin

      pitää soida jotain koneellisesti tehtyä.
      Ainakin mä kuuntelen siellä mielummin hiljaisuutta ja luonnon ääniä.

    • mou

      kalliolle - kauris

      menee - tulee

      kauris - kalliolta

    • .. matkaan täytyy lähteä

      .. olet oikeassa .. me kauriit ollaan mielummin jossain muualla, kuin loukattavana .. ei muuta kuin onnellisille vuorille .. uusia tuulia haistelemaan :)!

      • älyn väläys ! :)

        tuskinpa millekään horoskooppimerkille istuu tyyppikuvauksena halu olla loukkausten kohteena.
        ei me kauriit siinä suhteessa muista erota.


      • elämänsokeri
        älyn väläys ! :) kirjoitti:

        tuskinpa millekään horoskooppimerkille istuu tyyppikuvauksena halu olla loukkausten kohteena.
        ei me kauriit siinä suhteessa muista erota.

        sepä se .. älyn väläys .. pitää osata vaistota/tajuta kun loukkaus iskee .. loukkauksia on monen tasoisia .. ja ei muuta ku takavasemmalle .. jos ei jaksa kiivetä ;)!


      • nouse pois

    • en lähtökohtaisesti

      ees luota täysin kehenkään muuhun kuin itseeni.
      Eipä siis tarvitse pahemmin pettymyksien jälkimainingeissa ryveskellä.

      • ********

        kauris on viisas eläin.sen luottamusta ei voi saada takasin. kärsivällinen kauris kun saa tarpeeksi siltä ei anteeksi koskaan saa. vastapooli voi syyttää iitseänsä sillä kauriin tunteita ei voi voittaa takasin. viisaana kauris läytää onnensa siltä joka on sen luottamuksen arvonen. kauriin perään on turha naukua se on jo kaukana ..kiinni elämässä ei kuitenkaan yksin sillä kauris ei anna pettymysten pilata elämäänsä vaan raivaa pettymyksen aiheuttajan elämästään.
           
           


      • sitten
        ******** kirjoitti:

        kauris on viisas eläin.sen luottamusta ei voi saada takasin. kärsivällinen kauris kun saa tarpeeksi siltä ei anteeksi koskaan saa. vastapooli voi syyttää iitseänsä sillä kauriin tunteita ei voi voittaa takasin. viisaana kauris läytää onnensa siltä joka on sen luottamuksen arvonen. kauriin perään on turha naukua se on jo kaukana ..kiinni elämässä ei kuitenkaan yksin sillä kauris ei anna pettymysten pilata elämäänsä vaan raivaa pettymyksen aiheuttajan elämästään.
           
           

        varmaan omituinen kauris, koska en ole pitkävihainen ja pystyn helposti antaman anteeksi.
        kait se on silleen, että jos olen päässyt niin pitkälle, että todella aidosti jotain tunnen, niin ne tunteet eivät häviä koskaan.


      • kauris40

        ...kauriinomistaja osui naulankantaan...kaksi kertaa olen jo paennut "vuorille" :)) kaurismies40


      • hyrsy...
        ******** kirjoitti:

        kauris on viisas eläin.sen luottamusta ei voi saada takasin. kärsivällinen kauris kun saa tarpeeksi siltä ei anteeksi koskaan saa. vastapooli voi syyttää iitseänsä sillä kauriin tunteita ei voi voittaa takasin. viisaana kauris läytää onnensa siltä joka on sen luottamuksen arvonen. kauriin perään on turha naukua se on jo kaukana ..kiinni elämässä ei kuitenkaan yksin sillä kauris ei anna pettymysten pilata elämäänsä vaan raivaa pettymyksen aiheuttajan elämästään.
           
           

        ja anna mun...
        epäviisaatko puolestaan löytävät onnensa epäluotettavien joukosta?


    • seiann

      olet aivan oikeassa.olen tyttö kauris.tiedän miltä tuntuu kun kaverin uskottavuus lähtee jalkojen alta.kun kaveri joutuu tunnustamaan että hän valehteli. aikuinen yli60v. nainen on tehnyt useammin kuin kerran näin.kurssikeskuksella valehteli opettajalle silmät pyöreänä.esitti opettajallekin kaikkea muuta kuin mitä oli.eikä opettaja huomannut. tunnusti tunnilla että hermolääkkeitä syötettiin.eihän se ollut mikään vika vaanse kun seiti viitsi keksiä jutuja .

    • 'kaurisnainen'

      Ensiksi aivan ihan biisi!
      Itse nuorempana tein niin että kun valehdeltiin,petettiin, niin en halunnut antaa anteeksi, vaikka olin jo anteeksi antanut. Mutta kun samalta ihmiseltä tuli toisia kertoja, huomaan että en ole vieläkään voinut antaa anteeksi, vaikka nyt haluaisin vain unohtaa ja antaa anteeksi. vaikeuttaa hemmetisti kaikkea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      26
      1483
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1149
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1111
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe