Mitä ihmettä tarkoittaa jos keuhkoissa on rasvaa?? Kuulostaa niin omituiseltakin jo. Onko kellään kokemuksia/tietoa?
Rasvaa keuhkoissa?
4
2159
Vastaukset
- rasvaa??
millä vit**** sä rasvaa saat keuhkoihin ?
- ihmettelen itsekin
Sanopas se, mutta niin lääkäri sanoi.
- Anonyymi
En oo kyl kuullu rasvasta,mut kait mahdollista,kertyyhä muidenki sisäelinten ympärille..Ihmettelin tuttu joutu sairaalaan hänellä oli joku keuhkosairaus n...?? Hänen keuhkoissa oli hiiva,pumppasivat kortisoonia hiton isooi annoksii.Hän menehtyi nuorena...kuoli sille reissulle. Itsellä monta keuhkokuumetta,lapsesta saakka keuhkot praganneet, sain tosi nuorena pleurax paksuuntuman alas,oisko pussiin .Sairastuin vakavaan astmaan työssä .Vaik oireet vauvasta rasit.astma,pumppaan monta suihketta,yskä ikuinen mietin jos suuhun saa hiivan miksri keuhkoo..se kimelmöi sattuu tuolla,yskii koko ajan.Veltto,väsynyt... Keuhkot niissä hattiwatit ne tuhoutuu joskus..pitäs kasvaa takas??..Sanoi joku viisaas lääk.kuntoutuksessa.
- Anonyymi
Minulle on myös sanottu että keuhkoissa on rasvakertymiä, kun kävin keuhkoröntgenissä. Asialle ei tehty sen jälkeen mitään.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/10/04/rasvakertymat-keuhkokuvassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396589
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495689- 1234851
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434460Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523852- 623031
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522926Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242292- 342214
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152177