jodia neitsyen

kartassa

Katselin karttaani ja havaitsin sieltä JODin tai niin ainakin luulen.Se muodostuu seuraavasti:
merkurius vaa´assa 2ast3min h1,
kuu härässä 1ast21min h8 ja
jupiter kaloissa 1ast43min h5.
Ja aurinko neitsyessä h12.
Miten se sopii tiedonjakajan ammattiini, kun työ tuntuu hyvinkin luontevalta ja helpolta sekä innostavalta?

4

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tiedonjakaja" -a...

      Tarkoitatko postinkantajaa?

      • AaaaPeeee

        Ei tarkoita postinkantajaa. En halua ilmoittaa sitä ainakaan tässä vaiheessa tarkemmin, koska sillä on vaikutusta tulkintaan. Mieti itse mitä ammatteja/ammattia sillä tarkoitetaan.
        Itse olen yrittänyt selvittää sitä ja tullutkin johonkin tulokseen, mutta haluaisin kuulla siitä ennakkoluulottoman tulkinnan.


    • harrastelijana

      Tuossahan se on se kärki vaa'assa ja kun se on merkurius, niin astetat sanasi tarkasti punnittuina toisten purtavaksi. Huone 1 on objektiivisuuden huone ja kun se on tärkein huone (minä), on elämäntehtävänäsi todella jakaa totuudenmukaista tietoa. Jupiter kaloissa antaa lempeyttä muuten tiukkaan neitsytmäiseen ajatteluun ja työ saattaisi olla nuorten parissa. Toisaalta huone 8 viittaisi tutkivan toimittajan ammattiin "periksi ei anneta"-periaaatteella.

    • Anonyymi

      Jodia elimistöön joo, Yod ei ole muuta kuin kolmen planeetan kuvio, joista yksi on toisiin 150 asteen kulmassa ja kaksi planeettaa on kuusiossa keskenään (Kuu ja Jupiter). Yod koostuu kvinkunsseista, joka on koko kuvion ydinaspekti. Kvinkunssiaspekti viittaa tarkentavaan, yksityiskohtaiseen asioiden havaitsemiseen tai kirjaamiseen. Se on analyyttinen ja keskittynyt aspekti. Se auttaa poimimaan virheitä, vääryyksiä ja toimimattomia asioita. Se sopii myös paljastamaan mistä toimimattomuus johtuu, missä on vika? Jotkut ovat hyviä analysoimaan ihmisiä, toiset korjaamaan laitteita ja välineitä teknisessä mielessä, kolmannet osaavat kysyä ikäviä asioita ympäröivästä maailmasta. Merkurius on Yodin kärkiplaneetta, sinne ne Jupiterin ja Kuun terävöittävät voimat suuntautuvat. Kuu ja Jupiter ja vielä Kaloista Härkään voivat antaa motiiveja tutkia ja tarkentaa asioita, jotka liittyvät ihmisen hyvinvointiin, sekä henkiseen (Kalat) että fyysiseen (Härkä). Merkurius Vaa'assa haluaa kenties julkaista jotain yleisölle, se kaipaa yleisöä, vastakaikua ja vuorovaikutusta ihmisten kanssa. Siten voisi kuvitella että voisit palvella yleilä asiantuntijana, neuvojana, kriittisenä ja pätevänä oppaana jollakin erikoisalalla, josta olet hankkinut tietoa ja kokemusta. Olet todennäköisesti hyväntahtoinen ja opettavainen ihminen, et repivästi kriittinen tai torjuva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe