Moi. Tuli mieleen että onko mahdollista tehdä piirrustuspaperista kansioon irtolehdet postimerkeille. Onkohan tarpeeksi jäykkää ja irtoaako mitään haitallisia aineita postimerkkeihin. Kiinnitys kuitenkin tapahtuisi asianmukaisilla värkeillä, ei millään liimapuikolla.. Tulostais vaikka valmiin ruudukon esim. kymmenelle postimerkille/sivu? Yläreunaan tulostais jotain tietoja esim. vuosiluvun. Tällä hetkellä merkit ovat kirjassa odottamassa parempaa paikkaa..
pystyykö piirrustuspaperista tehdä kansioon sivut
4
693
Vastaukset
- käy, mutta
miten tulostimesi reagoi noin jäykkään paperiin?
- on myynnissä
sellasia pieniä muovitaskuja, joita voi liimailla merkkien kohdille. Silloin postituoreus ja merkkien arvo säilyy, kun liimapuolelle ei tule jälkiä.
- merkkien
kohdille karsinat mustalla ohutkärkisellä tussilla (metallikärkisellä), jota käytetään teknisessä piirustuksessa. Tulee siistiä, kun käytät sapluunaa.
- kokkotulikoura
merkkien kirjoitti:
kohdille karsinat mustalla ohutkärkisellä tussilla (metallikärkisellä), jota käytetään teknisessä piirustuksessa. Tulee siistiä, kun käytät sapluunaa.
120gr puolikiiltävä monistuspaperi käy hyvin. olen itse kehystänyt paperin sapluunalla ja luettelon mukaan piirtänyt merkkien paikat. alan erikoisliikkeet myyvät, joko mustia tai läpinäkyviä liuskoja, jotka leikataan ja liimataan kansioon. Sitten reiitetyt monistearkit laitetaan mappiin. Tämä on ollut halpa vaihtoehto ja siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122559Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1092519Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072174Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146