Miksi ihmeessä lehti laittoi isäinpäivänä etusivulle tarinan yhdestä ihmisestä, jolla oli
ongelma. Hän oli mies ja halusi olla nainen.
Siinä kaikki.
Miksi asiasta piti tehdä mahdottoman suuri ja näyttävä monen sivun juttu.
Olen luullut, että vain seitsemän päivää lehti tekee tuon tason juttuja. Ei kallis uutislehti.
Jos lehti haluaa jatkaa alatyylin sensaatioilla, niin yllättääkää meidät vaikka jouluaaton lehden etusivulla olevilla kuvilla siitä kuinka tuon nais-miehen leikkaus onnistui.
Miksi Länsi-Savo ?
15
1808
Vastaukset
- elliivo
Minä olen kyseisen lehden tilaaja/lukija ollut useamman vuosikymmenen enkä ymmärtänyt tästä jutusta pahastua tai kauhistua.
En kokenut sitä alatyylin sensaatiojutuksi koska se oli mielestäni asiallisesti tehty.
Ennemminkin koin positiivisena sen että jutussa lähestyttiin arkaa aihetta tavallisen ihmisen perspektiivistä ja ilman sensaatiohakuisuutta.
Itsekin pohdiskelin että voiko tällaista tosiaan olla ihan tavallisilla viisikymppisillä.
Mielestäni Länsi-Savo on ammattitaitoisesti tehty lehti jota on mukava lukea.
En osta iltapäivälehtiä juuri niiden sensaatiohakuisuuden vuoksi.
En myöskään tilaa 7päivää ja OHO-lehteä samasta syystä.
Inhoan juoruja.oli hyvin tehty. Sitä en voi moittia. Mutta vastaava juttu myös äitienpäivänä tuntuisi aika omituiselta?
- ketä kiinnostaa..
purje kirjoitti:
oli hyvin tehty. Sitä en voi moittia. Mutta vastaava juttu myös äitienpäivänä tuntuisi aika omituiselta?
ei varmasti ole ollut helppoa, mutta silti olisin tehnyt päätökseni ja kaiken muun aivan kaikessa hiljaisuudessa.
Eikä tuo ole edes uutinen ,vaan jonkun onnettoman henkilökohtainen ongelma, tosiasia monelle, monelle ihmiselle täällä Suomessakin.
Suvaitsevaisuuttako tässä testattiin entiedä...
minäkin. Kaikella kunnioituksella kärsiviä lähimmäisiä kohtaan, mutta ihmettelen silti Länsi-Savon linjaa. Olisin tullut paremmalle mielelle, jos se kakkossivun isä-vauvajuttu olisi ollut ykkösasiana. Ei sentään mennyt aamukahvi väärään kurkkuun, mutta läheltä piti.
- kaikenlaista ihmettä
Isä, ja pieni vauva-juttu olisi ollut isäinpäivänä se kaunis aihe.
Lisäksi tuo nuori isä oli nuoresta iästään huolimatta vastauksissaan erittäin vastuunsa tunteva ja viisas.
Onnea hänen vaimolleen ja lapselleen, teitä on kohdannut nykymaailmassa harvinainen onni.
Teidän kaltaisenne nuoret ihmiset luo uskoa tulevaisuuteen. - keijo-annikki
kaikenlaista ihmettä kirjoitti:
Isä, ja pieni vauva-juttu olisi ollut isäinpäivänä se kaunis aihe.
Lisäksi tuo nuori isä oli nuoresta iästään huolimatta vastauksissaan erittäin vastuunsa tunteva ja viisas.
Onnea hänen vaimolleen ja lapselleen, teitä on kohdannut nykymaailmassa harvinainen onni.
Teidän kaltaisenne nuoret ihmiset luo uskoa tulevaisuuteen.Taitaa kaverille tulla ammatinvaihdos eteen, koska ainakin Iltalehden mukaan toimii nykyisin kirkkoherrana.
- kansanedustajaksi
keijo-annikki kirjoitti:
Taitaa kaverille tulla ammatinvaihdos eteen, koska ainakin Iltalehden mukaan toimii nykyisin kirkkoherrana.
Ai kauhea sentään, vai oikein kirkkoherra.
Nyt tuli vaikka mitä mieleen...ikävää kirkkoherran itsensä kannalta, mutta uskonsa häntä auttakoon.
ps. pieni vinkki ainahan hän voi koettaa kansanedustajan työtä - Potilaana
keijo-annikki kirjoitti:
Taitaa kaverille tulla ammatinvaihdos eteen, koska ainakin Iltalehden mukaan toimii nykyisin kirkkoherrana.
Minä menen ammatinvaihdosleikkaukseen, minulta poistetaan 90% aivoista, sitten minusta tulee lätkänpelaaja.
- tytön ja koulutettu
Potilaana kirjoitti:
Minä menen ammatinvaihdosleikkaukseen, minulta poistetaan 90% aivoista, sitten minusta tulee lätkänpelaaja.
muuhunkin vaativaan tehtävään avautuu mahdollisuudet.
Näinhän se menee, että työhön valitsijat ottavat aina alaisikseen itseään tyhmenpiä, kyllä aivokapasiteettisi riittää jo mihin vain.
- --rules--
Kaipa Länkkärinkin on pakko lähteä sensaatiohakuiselle linjalle, kun nykyään Internetin valtakaudella on niin vaikea myydä painettua sanaa. Hesarissa 1/3 onkin jo höpöhöpöjuttuja.
Senhän näkee jo Länkkärin uusien nettisivujen toteutuksestakin, ettei kovin hyvin mene. (Otsikot ja kuvat todella suurilla, jotta selaaja näkisi varmasti kaikki sivun mainoslitaniat. Tekstin koon muuttaminen ei toiminut muutamaan ekaan kuukauteen jne.)
Journalistina mielummin olisin työtön kun alan peetä myymään asiakkaille.- lukijoita pidetään idiootteina
Toimittajien ennenvanhaan arvostettu ja vastuullinen ammatti on mennyt aivan alas.
Mikä lie nykyinen vaatimus esim. vaikka lehtitoimittajan/uutislehden työhön on.
- Ei ollut
ajoitus ihan tarkaan kyllä mietitty, isänpäivänä vielä. Tuleekohan äitienpäivän lehden etusivulle juttua lesboparista jotka on hankkinu lapsia, joista toinen vanhemmista oli ennen mies....
Tän päivän lehden mukaan tuo on vielä joku kirkkoherra, tietääks kukaan, että minkä seurakunnan?- hubber
Imatran nimeltään Olli Aalto. On astunut kunnolla näkyviin uudessa Uutis-Vuoksi -lehdessä.
- Ihme
yleensä ilmestyy??
- ällillä akka
meneillään talon sisäinen SUKUPOLVENVAIHDOS
uutisointi on lapsellista nuorisolle osoitettua.
Nuoriso on harjoittelemassa toimittajan töitä.
Toimittajilta puuttuu kunnianhimo, ja lukijan
arvostaminen.
Rauli Virtaseksi on vielä pitkä matka.
Yksi parhaista leden otsikoista etusivulla on ollut:
Otavalainen voitti ilmakitaran Suomen mestaruuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230