Tiedoksi nyt muillekin, että löpöä ei kannata koittaa hakea Svinön meriasemalta Espoosta. Itse kävin eilen iltamyöhällä kahvit keittelemässä aseman laiturissa. Löpöä ei tullut. 95E pumppu oli vielä huputtamatta, mutta en ole varma toimiiko sekään.
Shell Svinö (Espoo), ei löpöä
9
886
Vastaukset
- Löpöerkki
Onko huoltoon soitettu?
- StadinSeilori
Siis löpö on se punaiseksi värjätty lämmitysöljy. Kauppanimi LPÖ josta on tullut sana löpö. Miksi venebensiksen ylipäätään sitä pitäisi myydä?
- exkksuiu6
Kannattaisi oppia lukemaan viestin päivämäärä, johon vastaa.
- StadinSeilori
Siis päivämäärä edellisessä viestissä oli tänään? Onko exkksuiu6:lla pipo hiukan kireällä?
- exkksuiu6
Siis vastasit kysymykseen
: Onko huoltoon soitettu?
- Ilmoittaa.häiriöstä
Kannattaa ottaa yhteyttä shellin 24h palvelumestariin ja kertoa tilanne.
https://www.shell.fi/motorists/call-palvelumestari24.html- ei.enää
Ei ainakaan niillä samoilla kahveilla aloittaja ole enää laiturissa odottelemassa.
- LöpöPölö
Mulla on veneessäni löpökamiina, alkaa olla löpöä enää vaikea löytää pääkaupunkiseudulla..
- TrolliNauraaMeille
Siitä huolimatta tämän vanhan ketjun esiin kaivaminen ei todellakaan aja kenenkään tänään tai huomenna siellä liikkuvan asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977