Rapunaiset

kannattaa.......

kiertää kaukaa: imevät miehen tyhjiin vaatimalla koko ajan jotain. Manipuloivat ja ovat niin ovelia siinä ettei toinen huomaa mitään ennenkuin on pikkusormensa jo antanut. Ja kun kyllästyvät, potkasevat miehen pellolle kylmästi ja vailla tunnetta.

8

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äijä65

Olen täysin samaa mieltä! Tuon lisäksi vielä ottavat uuden avovaimon kiusattavaksi.

Minulle kävi niin, että heilastelin kaukosuhteessa rapumnaisen kanssa(varattu!) ja sitten rakastuin toiseen ja suhtemme ravun kanssa loppui. Rapu päättikin monen vuoden tauon jälkeen, että haluaakin minut ja alkoi kiusata uutta avovaimoani tekstiviestein ja älyttömin tarinoin! Poliisille tämä menee ihan kohta, eukko on ihan hullu!

• itsestäsi

liikoja :D ei se hullu eukko sua enää halua se haluaa kostaa sen että sulla oli suhde toiseen naiseen sillä aikaa ku heilastelit sen kaas.

• ollenkaan

paikkaansa ,sulle on vaan osunut väärä rapunainen kohalle

• hollihuuu

vainoharhainen haukkuu täällä rapunaista, eri nikillä vain, kirjoitus tyylisi paljastaa.
      Mitä luulet tällä voittavasi, paskanen mieli sulle jää vaan käteen, et kyllä muuta ansaitsekkaan.
      Hullu sä olet!

• ja sinä..........

....puolustelet rapunaisia täällä aina, eihän teissä ole mitään vikaa. Ja enään ei tällä palstalla viitsi käydä kun ei rakentavia keskusteluja tule aikaiseksi. olen muuten rapumiehen pettämä.....törkeä pelimies ja itsekäs naistenmies. No, nyt on kaltaisensa kanssa, naimisissa olevan naisen kanssa. rehellistä peliä.

• tuutin täydeltä
        ja sinä.......... kirjoitti:

....puolustelet rapunaisia täällä aina, eihän teissä ole mitään vikaa. Ja enään ei tällä palstalla viitsi käydä kun ei rakentavia keskusteluja tule aikaiseksi. olen muuten rapumiehen pettämä.....törkeä pelimies ja itsekäs naistenmies. No, nyt on kaltaisensa kanssa, naimisissa olevan naisen kanssa. rehellistä peliä.

tuo ravun haukkuminen, olet jäänyt pilliä soittelemaan ja nyt yrität täällä kostaa haukkumalla.Mitähän luulet voittavasi.

• Pohjoisen tyttö

tämähän on vaan elämää! Mikä tässä niin vaikeaa on.

• Rapu88

Minä potkaisen miehen tasan siinä vaiheessa ulos, kun se on valvottanut minua yökaudet, syönyt ruokani, ryypännyt rahani, uikuttanut minulle huonoa elämäänsä, vaikka hän saa istua sentään koneella ja minä teen 9 tuntia töitä kolmen tunnin yöunilla, väännän kotona äijälle pöperöt ja annan sille illan päätteksi vielä seksiä. Sitten hän menee toisiin naisiin ja haukkuu minua kännissä ties millä nimillä ja väittää, etten koskaan anna seksiä.

Kokemusta on.

:)

Eikä muuten ollut toinen Rapu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8208
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      165
      2045
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1921
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe