Rapunaiset

kannattaa.......

kiertää kaukaa: imevät miehen tyhjiin vaatimalla koko ajan jotain. Manipuloivat ja ovat niin ovelia siinä ettei toinen huomaa mitään ennenkuin on pikkusormensa jo antanut. Ja kun kyllästyvät, potkasevat miehen pellolle kylmästi ja vailla tunnetta.

8

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äijä65

      Olen täysin samaa mieltä! Tuon lisäksi vielä ottavat uuden avovaimon kiusattavaksi.

      Minulle kävi niin, että heilastelin kaukosuhteessa rapumnaisen kanssa(varattu!) ja sitten rakastuin toiseen ja suhtemme ravun kanssa loppui. Rapu päättikin monen vuoden tauon jälkeen, että haluaakin minut ja alkoi kiusata uutta avovaimoani tekstiviestein ja älyttömin tarinoin! Poliisille tämä menee ihan kohta, eukko on ihan hullu!

      • itsestäsi

        liikoja :D ei se hullu eukko sua enää halua se haluaa kostaa sen että sulla oli suhde toiseen naiseen sillä aikaa ku heilastelit sen kaas.


    • ollenkaan

      paikkaansa ,sulle on vaan osunut väärä rapunainen kohalle

    • hollihuuu

      vainoharhainen haukkuu täällä rapunaista, eri nikillä vain, kirjoitus tyylisi paljastaa.
      Mitä luulet tällä voittavasi, paskanen mieli sulle jää vaan käteen, et kyllä muuta ansaitsekkaan.
      Hullu sä olet!

      • ja sinä..........

        ....puolustelet rapunaisia täällä aina, eihän teissä ole mitään vikaa. Ja enään ei tällä palstalla viitsi käydä kun ei rakentavia keskusteluja tule aikaiseksi. olen muuten rapumiehen pettämä.....törkeä pelimies ja itsekäs naistenmies. No, nyt on kaltaisensa kanssa, naimisissa olevan naisen kanssa. rehellistä peliä.


      • tuutin täydeltä
        ja sinä.......... kirjoitti:

        ....puolustelet rapunaisia täällä aina, eihän teissä ole mitään vikaa. Ja enään ei tällä palstalla viitsi käydä kun ei rakentavia keskusteluja tule aikaiseksi. olen muuten rapumiehen pettämä.....törkeä pelimies ja itsekäs naistenmies. No, nyt on kaltaisensa kanssa, naimisissa olevan naisen kanssa. rehellistä peliä.

        tuo ravun haukkuminen, olet jäänyt pilliä soittelemaan ja nyt yrität täällä kostaa haukkumalla.Mitähän luulet voittavasi.


    • Pohjoisen tyttö

      tämähän on vaan elämää! Mikä tässä niin vaikeaa on.

      • Rapu88

        Minä potkaisen miehen tasan siinä vaiheessa ulos, kun se on valvottanut minua yökaudet, syönyt ruokani, ryypännyt rahani, uikuttanut minulle huonoa elämäänsä, vaikka hän saa istua sentään koneella ja minä teen 9 tuntia töitä kolmen tunnin yöunilla, väännän kotona äijälle pöperöt ja annan sille illan päätteksi vielä seksiä. Sitten hän menee toisiin naisiin ja haukkuu minua kännissä ties millä nimillä ja väittää, etten koskaan anna seksiä.

        Kokemusta on.

        :)

        Eikä muuten ollut toinen Rapu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe