Elämää suomalaismettisä

Mökin muija

Joo..mie halusin taas(parin kuukauen tauon jälkeen)ukkokullan heppulia. Mitä vielä eihän se könsikäs kynsikästään tarjonnu, käänty vaan selin sohvalla ja pieras protestiksi. Sillä ei ole kunnolla seissy enää aikoihin. Vähä nöpöttää ko se roostelli keikkuu ruutussa. Ruutun ääressähän tuo tapittaa muutenkin päivät perä perään ku ei töissäkään ole ollu enää aikoihin. Yösätitki vahtaa ja lähettää viestejä NÄYTÄ TISSIT, JUMPPAA, MINKÄLAINEN PERSE!Kallista touhua eikä käteen jää ko..no..se..

Mie ostin yhestä seksisopista semmoset vetävät kutimet, mutta kai ne sitte jollaki roostellilla on seksykkäämpiä ku mun seittemän leivän uuni. Ikävästi ne ringit paino ainaki perssilmää. Otin heti pois ku näin, ettei ukko "koomasta" heränny.

Nijettä mites teillä?Mie tässä jo olen himonnu tuota naapurin leskiukkoa, jos se ois vaikka samassa puutteesa ku mieki. Kyllä siinä varmaan tanner tärisis ko me alettas. Täytyy kattoa lehestä millonka on joku erroottisempi ohjelma telkkarissa ja pinkasta nii vähilä räteilä ku tos parinkymmenen asteen pakkases vaa kehtaa. Niitä ikkunapolliisejaki ko on joka huushollissa eikä anna ihmisten olla rauhassa.

No..tässä sitä turhautumista puretaan nettiin ja samalla silimä kovana yritän ettiä miesten kuvia ja ihan aktiiveja sais olla naisen kanssa niissä, aina parempaa! Mie nii alottelija etten tiiä mistä niitä löytyy..pittääkö laittaa kuukkeliin hakusana KULLI, NAINTI VAI MIKÄ HELKKARI?

Ukko tuolta huutaa, että käynkö kohta kaupassa, kalja lopussa ja lätkämatsi alkaa. Makkaraaki pitäs pari könttiä tuua. Mie sille makkarat kohta näytän!

Jos jaksoit tänne asti nii kauhiast paljo kiitoksia. Tämmöstä se on tämä suomalaine seksielämä vanhemala iälä ainaski. Vai onko sieläki?

1

4165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mokaaja

Väärä palsta. Piti olla toi seksinovelli, mutta tulee väliin luettua sitä sun tätä=))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe