Mistä ihmeestä se johtuu, että kun nainen täyttää 20 ikävuotta niin perse leviää kuin pullataikina?
Itse olen miettinyt asiaa pitkään ja todennut sen pitävän paikkansa noin 95% naisista. Eli ei siis yleistetä...poikkeuksiakin on --> ja heistä jumalaton pula.
Läskit perseet
14
2456
Vastaukset
- Mitäs muuta siihen tarvitaan.
No, tietysti muodikkaat vaatteet, että edes näytettäis hyvältä.
"näyttää hyvältä" tai"olla hyvän näköinen", mitä yhteistä? EI MITÄÄN! - asdf
Oon huomannu ihan saman. muijan kans alettiin oleen 16weenä ja sitten kun se täytyy 20 ni perse alkoi leviään, sitten annoin kenkää, kun en jaksanu enää kattella semmosta laardibebaa!
- Mapu
Olen luullut legendaksi, mutta totta näyttää olevan: miehellä aivot roikkuvat kuin roikkuvatkin haarojen välissä.
- Kurkkija
Oletko nyt tuijotellut vain omaa perääsi peilistäsi.
- Läskiperse
Kukaan ei pakota katsomaan naisten periä. Mitä naisten suuren enemmistön perän leveys sinulle kuuluu. Tässä on taustalla se ikiaikainen käsitys, että kaikkien naisten tulisi aina keskittyä miesten pinnallisten ja turhien toiveiden miellyttämiseen. Minä en läskin perseeni kanssa ole kiinnostunut sinun huomiostasi.
Läskiä tulee, kun aineenvaihdunta iän myötä hidastuu, elämäntavat muuttuvat istumiseen tenttikirjan tai työn ääressä ja elämään löytyy muutakin sisältöä kuin "iiik, miltä mä näytän". Suurella osalla syynä on myös puolison, MIEHEN, ainainen ruikutus siitä, ettei salaatti, keitto tai kevyt kasvisruoka ole kyllin täyttävää tai hyvää... - Naikkonen
Naisilla vararavinto usein kertyy juuri "perseeseen" vaikkei olisi krammaakaan ylipainoa ja nämä naiset joilla on niin käynyt ovat vahvoilla, jos on ravinnosta puute ja esim. ovat raskaana eli nämä naiset pystyvät huonoinakin aikoina lisääntymään toisin kuin "miesmäisen vartalon" omaavat naiset jotka kuolevat sukupuuttoon, jos tulee tiukat ajat.
Alle n.20-vuotiaat (teinit) eivät vielä omaa naisen vartaloa joka on tarkoitettu kantamaan pienokaista ja siksi heillä on tiukempi peppu, koska he eivät ole vielä valmiita äideiksi. - Kapeaperseinen mies
Ihminen, jonka ongelmat ovat ovat niin pieniä, että toisten ihmisten perseiden koko ylittää kynnyksen kirjoittaa tälle palstalle, ansaitsee vilpittömän kadehdintani. Onneksi olkoon!
- Katselijalle
Mistä ihmeestä se johtuu, että äijillä ei ole aivoja vaan shittiä kopan sisällä jo syntyessään?
Me tyttöjen kanssa EI olla mietitty asiaa pitkään vaan katseltu just "katselijan" kaltaisia tyyppejä... Kunnon kundeista on jumalaton pula... - Dorka
...kun tytöstä tulee nainen ja perseestä TULEE NAISEN PERSE ELI SELLANEN KUN SEN PITÄÄKIN OLLA! --> Iso, pyöreä ja muodokas eikä mikään hiiren perse.
- Kauneus on katoavaista
Ei kestänyt naisten itsetunto totuutta,vaan täytyi lähteä pois asialinjalta. Mutta ei asia siitä miksikään muutu, läskiperse mikä läskiperse oli se sitten miehellä tai naisella ja se on kamalaa katseltavaa,ei ehkä sitten jos itsellä on samanlainen.
- kasvanut naiseksi
kiitos, että joku sentään ymmärtää hyvän päälle...
- Katselijalle
Olen kyllä miettinyt samaa asiaa,vaikka olen jo 35v.Tuntuu, että entiset koulukaverit(myös miehet)ovat paisuneet kuin "pullataikinat",ja naiset vielä enemmän.Itse olen 173 cm ja 54 kiloa ollut viimeiset 20 vuotta,eikä kyllä takapuoli ole leveä.Eikä muutkaan kohdat,mutta en silti nimittelisi...
- J-P P
Kyllähän sinä asiaa jauhat. Onneksi oma tyttöystävä on vielä pysyny linjoissa niin ei oo tarvinu vaihtaa. Toivottavasti hän kuuluu siihen 4,999999999999 % vähemmistöön.
- Anonyymi00014
Naisen perseessä ja reisissä pitää olla läskiä, ei se muuten kasva isoksi.
Sanotaan näin että rinnat kokoa A-B ja perse iso, siinä on naisen mallia. Naidessa iso prrse kivasti heiluu ja on sitä myös mukava läiskiä kämmenellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724158
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans813880Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572418Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361955- 491849
- 1031688
- 561642
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551633- 601495