kalanainen ja skorpionimies

<3<3<3<3

kertokaa kaikki kyseiset parit kokemuksia!mun pisimmät suhteet juuri 2 skorpparimiehen kanssa.ainoa merkki joka todella vie jalat alta ja tekee hulluksi

8

2152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain hän

      Vain skorpionimies vie kalanaiselta jalat alta; on koettu..huhhuh!!!;-)

    • Rakastunut skorpioni nainen...

      Ai toimii niinkin päin.. Itse olen skorpioninainen ja kalatmies vei täysin jalat alta ja olen aivan höpösti rakastunut.. =) Näin ihanaa suhdetta en ole vielä kokenut aiemmin elämäni aikana. Olisin ihan hänen "liikuteltavissa", niin höpsösti rakastunut minä olen.. Seurustelua takana vajaa vuosi ja päivä päivältä tunne vain varmistuu että hän on juuri se oikea minulle.. =)

    • Maaliskuun Idus

      Tuli hiljattain ero skorpparimiehen kanssa, ja olin ajatellut että nyt saa mennäkin aika tovi ennekuin edes harkitsen uutta suhdetta. Juu, 3,5 kuukautta sinkkumarkkinoilla ja sitten tulee tämä skorpparimies ja tekee yhdellä katseella kaikki aikomukseni tyhjiksi. Ei tässä voi muuta kuin huokailla. =:)

    • latour

      Sekin tekee hulluksi, positiivisella mielellä. Ainakin sängyssä!

    • SkorppariNainen

      Voin sanoo,et TOIMII! Ollaan oltu nyt pari vuotta yhdessä ja häät on tulossa. Alkuun oli tosi hankalaa.. siis se puhumattomuus. Että mikä vaivas ja jos tuli känää niin saatto mennä parikin päivää mumisemalla :/ Kun alku kankeudesta päästiin.. Täydellistä! Ollaan pystytty puhuun kaikesta!! Ollaan myönnetty omat virheet ja mokat.. Se luottamus ja turvallisuuden tunne, mitä Kalatmies antaa Skorpparinaiselle on aivan loistavaa. En ole koskaan kokenut tällästä (kuulostaa pöhköltä) tasaista suhdetta. Vaikka olen tunteelta tuulta ja tappuraa,mutta kalatmies saa mut kuriin. Olen seurustellut myös Rapumiehen kanssa pitkään,muttei klikannut yhtään samanlailla. Voi olla kyllä ikäkin kyseessä. Seksi on hyvää,mutta ei näyttele pääosaa suhteessa-Kerrankin ;) Olemme todella hyviä ystäviä/rakastajia! Suosittelen lämpimästi!

      • Skoputyttö

        Tähän ikään piti elää, että tämmöisiä tunteita saa kokea, mitä nyt tätä ihanaa kalamiestä kohtaan - huh!! Jalat menivät alta ensisilmäyksellä eikä tilanne ole helpottunut reilussa vuodessa yhtään, sama tutina jatkuu vaan joka kerta kun kohdataan. Pelkkä katse, tai vain hipaisu saa aikaan sellaisen kutinan vatsanpohjaan että ei oo tosikaan! Suudelmasta puhumattakaan.. kalamiehelle voisi antautua missä vaan ja milloin vaan, hän on yksinkertaisesti vastustamaton!!

        Huono puoli hänessä on ehkä se hitaus/saamattomuus.. skorpionina pidän hieman suoraviivaisemmasta ja nopeammasta toiminnasta, mutta koitan itse nyt hänen kanssaan opetella kärsivällisyyttä ;)


      • skorpionityttö=))
        Skoputyttö kirjoitti:

        Tähän ikään piti elää, että tämmöisiä tunteita saa kokea, mitä nyt tätä ihanaa kalamiestä kohtaan - huh!! Jalat menivät alta ensisilmäyksellä eikä tilanne ole helpottunut reilussa vuodessa yhtään, sama tutina jatkuu vaan joka kerta kun kohdataan. Pelkkä katse, tai vain hipaisu saa aikaan sellaisen kutinan vatsanpohjaan että ei oo tosikaan! Suudelmasta puhumattakaan.. kalamiehelle voisi antautua missä vaan ja milloin vaan, hän on yksinkertaisesti vastustamaton!!

        Huono puoli hänessä on ehkä se hitaus/saamattomuus.. skorpionina pidän hieman suoraviivaisemmasta ja nopeammasta toiminnasta, mutta koitan itse nyt hänen kanssaan opetella kärsivällisyyttä ;)

        Kalatmies vie kyllä jalat alta, pitää munkin myöntää. Niin ihanan tunteellinen, sulonen, hellä ja turvallinen mies=) Just upeeta vastapainoa tälläselle tuittupääskorpparille. En tajua mitä jotku naiset näkee semmosissa ylpeissä machoissa, kun on tälläsiä ihanempia miehiä tarjolla! Näköjään vastakohdat täydentää toisiaan ja molemmat hakee samoja asioita elämästä; pysyvyyttä, rehellisyyttä, rakkautta...

        Kyllä tää pari vaan toimii!!


      • MiSu70
        skorpionityttö=)) kirjoitti:

        Kalatmies vie kyllä jalat alta, pitää munkin myöntää. Niin ihanan tunteellinen, sulonen, hellä ja turvallinen mies=) Just upeeta vastapainoa tälläselle tuittupääskorpparille. En tajua mitä jotku naiset näkee semmosissa ylpeissä machoissa, kun on tälläsiä ihanempia miehiä tarjolla! Näköjään vastakohdat täydentää toisiaan ja molemmat hakee samoja asioita elämästä; pysyvyyttä, rehellisyyttä, rakkautta...

        Kyllä tää pari vaan toimii!!

        No näin kävi tällekin skorpionille, allekirjoitan!! Kalamies pääsi täysin yllättämään jopa ikuisen pessimistin kaikkien luettelemiesi asioiden lisäksi empaattisuudellaan sekä suhteen vaivattomuudella. Hänen kanssaan on niin hyvä ja helppo olla, ensihetkestä lähtien kaikki on tuntunut niin oikealta ettei ikinä (ikääkin on jo mittarissa..)! Ymmärrämme toisiamme puolesta sanasta, mikä on aika huikea kokemus ainakin tälle skopulle, joka ei ihan helpolla avaudu/antaudu uusille ihmisille. Nyt tämä kalamies lukee minua kuin avointa kirjaa, enkä pysty itse tekemään asialle mitään vaikka välillä haluaisinkin.. Tämä siis kaiken sen intohimon ja fyysisen vetovoiman lisäksi - huh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe