niin, tietäisköhän joku sellaista tooooosi vanhaa tikku-.ukko peliä, olisikohan ilmestynyt v. 1995-1998?
Peli oli 2D, "ruutupaperille piirretty", ja sen tarkoituksena taisi olla päästä maapallontoiselle puolelle, eli siis alussa olleen korkean tiiliseinän toiselle puolelle. Pelissä kerättiin myös tikkareita, ja siinä pystyi hyppimään pilviem päälle niin, että ukko hyppäsi "ulos maapallolta". Jossain vaiheessa peliä tuli myös kioski. Peli oli mustavalkoinen, ja sen nimi EI ollut ainakaan stick soldiers tai stickman adventure. Olisi todella ihanaa, jos joku tietäisi tämän pelin, edes nimen, olen nimittäin metsästänyt tätä peliä jo kohta 3 vuotta, tuloksetta. Ja jos sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin "kato vittu googlesta", niin sitten turha sanoa mitään, nimittäin googletus on aika turhaa jos ei tiedä pelin nimeä.
Tietäisikö joku tätä peliä ? Tärkeä!
rooommppe
4
445
Vastaukset
- -"-
....ja vielä, että tikkareita oli kaiken erikokoisia =)
- Suclaa
Commando? En tiiä, mutta siinä se keräs tikakreita, ja se on planeetalla. Sit yhessä vaiheessa se pääs toiseen planettaan.
- uraanisimpukka
Olen itsekin etsinyt tätä peliä jo monta vuotta, tuloksetta. Kiitos kuitenkin, nimittäin tämän ansiosta muistin että pelissä kerättiin tikkareita.
- uraanisimpukka
Peli on StixWorld.
https://www.youtube.com/watch?v=CSg3-BtA9D4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091866
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1271089The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218891- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748