Tietäisikö joku tätä peliä ? Tärkeä!

rooommppe

niin, tietäisköhän joku sellaista tooooosi vanhaa tikku-.ukko peliä, olisikohan ilmestynyt v. 1995-1998?
Peli oli 2D, "ruutupaperille piirretty", ja sen tarkoituksena taisi olla päästä maapallontoiselle puolelle, eli siis alussa olleen korkean tiiliseinän toiselle puolelle. Pelissä kerättiin myös tikkareita, ja siinä pystyi hyppimään pilviem päälle niin, että ukko hyppäsi "ulos maapallolta". Jossain vaiheessa peliä tuli myös kioski. Peli oli mustavalkoinen, ja sen nimi EI ollut ainakaan stick soldiers tai stickman adventure. Olisi todella ihanaa, jos joku tietäisi tämän pelin, edes nimen, olen nimittäin metsästänyt tätä peliä jo kohta 3 vuotta, tuloksetta. Ja jos sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin "kato vittu googlesta", niin sitten turha sanoa mitään, nimittäin googletus on aika turhaa jos ei tiedä pelin nimeä.

4

551

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -"-

....ja vielä, että tikkareita oli kaiken erikokoisia =)

• Suclaa

Commando? En tiiä, mutta siinä se keräs tikakreita, ja se on planeetalla. Sit yhessä vaiheessa se pääs toiseen planettaan.

• uraanisimpukka

Olen itsekin etsinyt tätä peliä jo monta vuotta, tuloksetta. Kiitos kuitenkin, nimittäin tämän ansiosta muistin että pelissä kerättiin tikkareita.

• uraanisimpukka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      940
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      818
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      634
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      583
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe