..Onko muilla vaikeuksia esim. tenteissä että tietää asian päässään ja ymmärtää sen täysin mutta ei osaa pukea sitä sanoiksi siihen koepaperille järkevällä tavalla. Itselläni on tällaisia vaikeuksia joskus jos ei kunnolla keskity. Mistä voisi johtua?...
Vaikea pukea
kaskaskaskas
2
2472
Vastaukset
- miten kognitiiviset kykysi
ovat painottuneet. Jos äo-testissä verbaaliosuus on heikompi muita, saattaa tulla näitä tilanteita.
Asia saattaa hahmottua, tai ratketa aivoissa visuaalisella tasolla. Näet tavallaan kokonaisuuden ja sen muodostavat osaset ja kaikki lainalaisuudet päässäsi, mutta et kykene abstrahoimaan asiaa sanalliseen muotoon.
Itselläni on sama taipumus, minulla oli verbaaliosuus heikoin ja visuaalis-spatiaalinen osuus vahvin. Ilmiö pahenee väsyneenä ja stressaantuneena. - minäkin usein
kuljen kun on vaikea pukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637