olen pari metriä pitkä, ja painoakin on mutta ei liikaa. olen aika hoikka pitkäksi.
harrastan juoksemista. kestävyyttä on ja nopeuttakin isoksi mieheksi. Harjoittelen potkuja ja lyöntejä aina ajan kuluksi jotta en menis ihan tönkäksi ja pysyisi nokkelana.
onko miten haittaa pituudesta. ? jossain määrin hyötyäkin .
iso mies ???
thjfdgad
2
610
Vastaukset
- joukkoon
Pituudesta on vain hyötyä. Yleensä parhaat karate matsaajat on sellasia pitkänhuiskeita. Ulottuvuus on iso etu karatessa. Tämä siis jos seura on kilpailu painotteinen. Jos taas itsepuolustus painotteinen ei oikeestaan ole haittaa tai hyötyä.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
vaikka ois vähän pitempi ja isokokoisempi... tosin pienemmät hemmot ovat yleensä vähän notkeampia ja nopeempia. Mutta tuu sekaan vaan, ei ketään syrjitä budolajeissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879