En voittanut mutta miksi ?

sdfsdff

Pelasin expektillä 10 hengen sit&go turnausta, 5 parasta voitti 10$. Jäin ihmettelemään tilannetta jossa 6 pelaajaa jäljellä, mulla ja kahdella muulla flopin jälkeen kaikki rahat pöydässä. Suurin stack vie lopulta potin mutta miksi minä jäin ilman voittoa vaikka mulla oli parempi käsi verrattuna siihen toiseen altavastaajaan. Voittajalla AAKK, mulla QQ44 ja sillä toisella kaverilla ei mitään!? ..sillä oli tosin enemmän merkkejä kun ne iskettiin pöytään, 620 ja mulla 330... Mitenkähän noi säännöt menee tälläsissä tilanteissa ?

2

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokeri81

eli jos sulla stäkkiä 320, toisella 600 ja kolmas coveraa teidät(eli yli 600 stäkkiä), tulee kaksi pottia. Sivupotista pelaa vain 600stäkin omaava ja isoin stäkki. pääpotti, johon sinullakin on mahdollisuus jaetaan seuraavaksi. Koska isolla stäkillä paras käsi hän voittaa senkin, joten olette molemmat ulkona. Sitten katsotaan kummalla oli isompi stäkki ennen jakoa ja hän sijoittuu 5. ja sinä olet 6. eli bubbleboy =)

• aina kattoo

stäkin koko hei et silleen. varsinkin puplessa. et silleen hey! snadein stägi futaa förstinä oudii. et sillai hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe