En voittanut mutta miksi ?

sdfsdff

Pelasin expektillä 10 hengen sit&go turnausta, 5 parasta voitti 10$. Jäin ihmettelemään tilannetta jossa 6 pelaajaa jäljellä, mulla ja kahdella muulla flopin jälkeen kaikki rahat pöydässä. Suurin stack vie lopulta potin mutta miksi minä jäin ilman voittoa vaikka mulla oli parempi käsi verrattuna siihen toiseen altavastaajaan. Voittajalla AAKK, mulla QQ44 ja sillä toisella kaverilla ei mitään!? ..sillä oli tosin enemmän merkkejä kun ne iskettiin pöytään, 620 ja mulla 330... Mitenkähän noi säännöt menee tälläsissä tilanteissa ?

2

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokeri81

      eli jos sulla stäkkiä 320, toisella 600 ja kolmas coveraa teidät(eli yli 600 stäkkiä), tulee kaksi pottia. Sivupotista pelaa vain 600stäkin omaava ja isoin stäkki. pääpotti, johon sinullakin on mahdollisuus jaetaan seuraavaksi. Koska isolla stäkillä paras käsi hän voittaa senkin, joten olette molemmat ulkona. Sitten katsotaan kummalla oli isompi stäkki ennen jakoa ja hän sijoittuu 5. ja sinä olet 6. eli bubbleboy =)

      • aina kattoo

        stäkin koko hei et silleen. varsinkin puplessa. et silleen hey! snadein stägi futaa förstinä oudii. et sillai hei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe