En voittanut mutta miksi ?

sdfsdff

Pelasin expektillä 10 hengen sit&go turnausta, 5 parasta voitti 10$. Jäin ihmettelemään tilannetta jossa 6 pelaajaa jäljellä, mulla ja kahdella muulla flopin jälkeen kaikki rahat pöydässä. Suurin stack vie lopulta potin mutta miksi minä jäin ilman voittoa vaikka mulla oli parempi käsi verrattuna siihen toiseen altavastaajaan. Voittajalla AAKK, mulla QQ44 ja sillä toisella kaverilla ei mitään!? ..sillä oli tosin enemmän merkkejä kun ne iskettiin pöytään, 620 ja mulla 330... Mitenkähän noi säännöt menee tälläsissä tilanteissa ?

2

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokeri81

eli jos sulla stäkkiä 320, toisella 600 ja kolmas coveraa teidät(eli yli 600 stäkkiä), tulee kaksi pottia. Sivupotista pelaa vain 600stäkin omaava ja isoin stäkki. pääpotti, johon sinullakin on mahdollisuus jaetaan seuraavaksi. Koska isolla stäkillä paras käsi hän voittaa senkin, joten olette molemmat ulkona. Sitten katsotaan kummalla oli isompi stäkki ennen jakoa ja hän sijoittuu 5. ja sinä olet 6. eli bubbleboy =)

• aina kattoo

stäkin koko hei et silleen. varsinkin puplessa. et silleen hey! snadein stägi futaa förstinä oudii. et sillai hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2542
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      51
      1871
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1622
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1498
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      349
      1196
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1138
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1045
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      916
    10. 127
      890
    Aihe