Kyllästynyt

suunsoittoon...

tällä palstalla. Täällä on tuo yksi ja sama tyyppi joka on ilmeisesti työtön alkoholisti tai ammattikoululainen vähillä älyn lahjoilla varustettu kakara.

Kirjoituksissa on aina sama alatyyli, "pokerihuone sitä ja pokerihuone tätä" ja sitten "vittupaskat" perään. Kaikki kirjoitusrimpsut ovat laadittu pikkupöhnässä aamuyöllä peräperää joissa hän kommentoi omia kirjoituksiaan katkeraan tyyliin ja lisäilee seuraavalle riville sen minkä unohti edellisestä hölynölytekstistään.

Ystävän neuvo: A) Lopeta nettipokeri.
B) Älä edes haaveile livepokerista.
C) Lopeta kirjoittaminen. (Kirjoituksesi ovat lapsellisia, mauttomia ja niistä näkee heti ettei kirjoittajalla ole kirjoittajan eikä pokerinpelaajan lahjoja eikä edellytyksiä).
D) Mene töihin tai suorita opintosi loppuun. (kaikissa ammateissa ei tarvitse järkeä / onnea pärjätäkseen)
E) Katso peiliin.
F) Mikäli noudatit edellistä neuvoa niin ei ole häpeä hakea nykypäivänä ammattiapua ja asiaan kuuluvaa lääkitystä.
G) Rauhoitu, ei ole mitään hätää.

7

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse kullekin!

      Varsinkin kohta A on viisas neuvo ihan jokaiselle. Mutta jos haluaa oppia pokeria pelaamaan, niin silloin pitää nimenomaan pelata live-pelejä. Noissa peleissä pelitaidot opitaan ja mitataan kuka on pelimies. Rehellisessä pelissä eivät pellet pärjää.

      Nettipokeri on täyttä rahastusta ja sen pelaamista ei todellakaan voi suositella kenellekään.

    • miettiä

      mitä kirjoitat..
      se voi kostautua loppupeleissä..

      - palstalla vierailija -

      • Mahdollisesti sinun?

        Onko sinun tekosiasi seuraava hengentuotos tai oletko sitä mieltä että tämä on fiksua ja mukavaa luettavaa:

        "vittu paffilla
        Kirjoittanut: pelaa vaa 11.11.2008 klo 17.52
        homot ja luuserit. paffi kusettaa teitä pikkuhomoja vittu ihan satasella. hahahaaa lolooloo hahaaaha lolololooololo
        vittu mitä noloja homoja ne on paffilla lol."

        Että semmosta.


      • kuulostaa
        Mahdollisesti sinun? kirjoitti:

        Onko sinun tekosiasi seuraava hengentuotos tai oletko sitä mieltä että tämä on fiksua ja mukavaa luettavaa:

        "vittu paffilla
        Kirjoittanut: pelaa vaa 11.11.2008 klo 17.52
        homot ja luuserit. paffi kusettaa teitä pikkuhomoja vittu ihan satasella. hahahaaa lolooloo hahaaaha lolololooololo
        vittu mitä noloja homoja ne on paffilla lol."

        Että semmosta.

        totuudelta.


      • meillä...
        kuulostaa kirjoitti:

        totuudelta.

        on tämä nerokas palstan kommentaattori, älyn jättiläinen ja henkisesti ylivoimainen suurmies jonka ultimate totuus ja elämänohje kaikuu lopullisena universumin halki ilman lisäyksiä ja mitään unohtamatta:

        "homot ja luuserit. paffi kusettaa teitä pikkuhomoja vittu ihan satasella. hahahaaa lolooloo hahaaaha lolololooololo
        vittu mitä noloja homoja ne on paffilla lol."

        Kunnioittakaamme ja kumartakaamme tätä uutta profeettaa me maan matoset hänen jaloissaan.


      • ite samaan
        meillä... kirjoitti:

        on tämä nerokas palstan kommentaattori, älyn jättiläinen ja henkisesti ylivoimainen suurmies jonka ultimate totuus ja elämänohje kaikuu lopullisena universumin halki ilman lisäyksiä ja mitään unohtamatta:

        "homot ja luuserit. paffi kusettaa teitä pikkuhomoja vittu ihan satasella. hahahaaa lolooloo hahaaaha lolololooololo
        vittu mitä noloja homoja ne on paffilla lol."

        Kunnioittakaamme ja kumartakaamme tätä uutta profeettaa me maan matoset hänen jaloissaan.

        sakkiin.


      • on puhunut.
        ite samaan kirjoitti:

        sakkiin.

        piste.

        lolollolllloooolooollooo vittu lolllooo homot vittu lollooooollloo!

        jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe